Filters

10

Goed bedrijf.

Foto Koch is een zeer professioneel bedrijf maar dan ook met een vriendelijke en persoonlijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer. Goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijne samenwerking en foto's van kwaliteit!

Prettige samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

wat een bedragen en onduidelijke websie

wat een belachelijke leuke fotos dat wel , alleen wat een gigantische rare dure grap plus je belt of je dan digital alleen kan zeggen zij ... ja kan dat gaat automatisch als u dit al besteld welk foto u wilt... OK LEUK DACHT IK MAAR ALLES GEKLIKT EN WTF ER STAAT DAARNA DAT JE NOG EXTRA MOET GAAN BESTELLEN VOOR EEN DIGITAAL. SORRY HOOR TEL IS ALLES BIJ ELKAAR ELK KIND EN DAN HELE KLAS DAN NOG EENS EEN HELE GROEP VAN HELE SCHOOL. HET GAAT O SCHOOL FOTO EEN HERINNERINGEN VOOR IEDER KIND EN OUDERS EN GOH HET LIJKT WEL ZO EEN DAGJE PROFECIONELE FOTO DAG VAN ELK KIND 200 EURO OFZO . WAAR PRATEN WE HET OVER OMG EEN SCHOOLFOTO , HET GAAT NIET MEER OM FOTO VOOR SCHOOLFOTO MAAR MEER OM GELD. ERGSTE VIND IK JE BELT EN ZEI DE DIGITAAL KRIJG JE ERBIJ OK LEUK VERVOLGENS AAN HET EINDE WIL JE AFREKENEN STAAT ER APPART OP VOOR DIGITAL EXTRA BETALEN WAT EEN MALOOT

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
6

Leuke foto's

Foto's zijn mooi en zoontje staat er leuk op! 1 min punt ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen... jammer vind ik dat...

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
1

Wat belachelijk duur zeg!

Wat een vreselijk onduidelijke website. Niet van deze tijd. Eerst moet je pakketten in je winkemandje leggen, en daar kun je vervolgens pas de digitale foto’s bestellen, je kunt dus niet alleen maar digitale foto’s bestellen. De digitale versie kosten ook nog eens 15 euro per stuk(!!!). Heb 2 kinderen, als ik ze allemaal wil bestellen ben ik meer dan 200 euro kwijt. Jullie zijn echt helemaal gek geworden. Vorig jaar gebruik gemaakt van een ander bedrijf, dat was echt veeeeeeel beter! Die volgend jaar maar weer. Nu een klacht indienen op school. Daarnaast stond mijn dochter er op alle foto’s naar beneden kijkend op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
2

Vervelende ervaring bij bestellen foto’s

-->De mogelijkheid tot het enkel bestellen van digitale bestanden bestaat niet. Informatie hierover is met moeite te vinden via de vragen sectie. -->Na het bestellen van de fotoafdrukken kan pas een digitaal bestand besteld worden. Dit tegen nogmaals een schandalig hoog tarief wat vooraf niet vermeld is. De reactie van Foto Koch ging niet inhoudelijk in op de pijnpunten. Er werd vermeld dat het bestellen van digitale bestanden vermeld stond in de FAQ en er werd iets genoemd over de lage resolutie bestanden. Door de opzet van eerst gedwongen worden tot de aanschaf van foto afdrukken voordat hoge resolutie digitale bestanden kunnen worden aangeschaft wordt de klant gedwongen tot het maken van dubbele kosten. Dit is niets minder dan ordinaire geldklopperij en een reden om dit bedrijf sterk af te raden bij eenieder. Deze melding ook gedaan bij school met als resultaat dat het jaar erop een andere fotograaf is gekozen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
2

Waardeloos bestelproces

Kind in groep 4 en vandaag voor het eerst de moed gehad om het bestelproces af te ronden. Drie keer gestrand op de onoverzichtelijke site. Digitale bestanden moet je in etappes bestellen, terwijl prijzen wel op de site staat voor meer dan 1. Op mobiel werkt de site al helemaal niet naar behoren. Tot slot durven ze nog een illegale creditcard toeslag van enkele euro's te vragen terwijl dat al sinds 1-1-2018 verboden is (PSD2). Kortom: leuke foto's maar laat alles wat daar niet mee te maken heeft alsjeblieft uitvoeren door een toko die er wel verstand van heeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
2

Slecht

Beetje jammer dat de fotograaf/e geen oog voor detail heeft. Vorige keer hing het hemdje onder haar shirt, zoontje zn haar zat helemaal niet goed, rok zat schots en scheef en dochter haar haar bijna voor haar ogen. Vind dat diegene die foto's maakt best een beetje op mag letten hoe de kinderen eruit zien, vooral voor dat geld. Ben altijd over de €100 kwijt aan schoolfoto's.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

verschrikkelijke werk!

Erg ontevreden!!! Schoolfotograf moet niet allen een knop drukken maar ook ff kijken naar een kind! Foto is zonder emoties en is niet oplettend gefotografeerd !! Naar aantal gesprekken van 1,5 week lang ,krijg ik antwoordt dat ik het met school moet oplossen ,pppfffff!!!! ik vind het niet kunnen van het is wel een herinneren van mijn zoon!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Fantastisch!

Wat wil je nog meer? Zijn tand uit zijn mond, een fase verder in ontwikkeling.. Ondanks mijn zoon zijn onzekerheid kreeg de fotograaf hem 'binnen die korte tijd' nog vriendelijk op de foto ook, TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
10

Mooie kwaliteit fotos

Geweldige mooie foto's!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
8

Een geslaagd fotomoment!

Foto Koch, hartelijk dank voor de snelle toezending van de leerlingenpassen voor de brugklasleerlingen. De teamleider onderbouw kwam nog even speciaal zeggen dat de fotograaf, die de nieuwe brugklassers op de foto heeft gezet, dit op een erg prettige manier deed. Hij stelde de leerlingen op hun gemak en de manier waarop de fotohoek was ingedeeld, was zodanig dat de leerling die werd gefotografeerd niet werd afgeleid door de groep. Kortom: een geslaagd fotomoment!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

Verschrukkelijk, gruwelijk slecht

Wat een onvoorstelbaar slechte foto's. Zeer lelijke achtergrond, kinderen die raar kijken, ogen dicht hebben, enzovoorts. Het is de titel 'kiekje' niet eens waard. En dan het hondsbrutale beleid: je krijgt die !^%@& foto's mee naar huis (hoe zuinig of netjes is een kind van 13-14....) en die moeten dan weer netjes retour, aldus geschiedde. Maar kind wist het niet meer, dus pa en ma mogen na x herinneringen (niet per post ontvangen) alsnog het idiote bedrag van 23 euro betalen. Dat dit niet verboden is begrijp ik echt niet. Walgelijke praktijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
9

Complimenten! Super leuke foto’s

Erg aangenaam en zeer professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
2

Veeel te duur, slechte website & onduidelijke voorwaarden

Belachelijke website, slechte klantenservice en veel te hoge prijzen. Ik zou iedereen aanraden bij zijn/haar basisschool aan te geven dit bedrijf niet te gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
9

Goede en uitgebreide service

Duidelijke site met vele bestel opties. Wel prijzig maar van goede kwaliteit..

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
8

Vriendelijk, rustig en professioneel

Voor ons het de eerste keer dat we met jullie werkten. De huidige ervaring was heel positief. De foto's zijn heel professioneel. We hopen dat dit zo blijft!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

Ronduit onbeschoft behandeld door fotografe.

Afgelopen vrijdag voor het eerst schoolfoto gehad via de peuterspeelzaal van mijn zoontje. Hij is 2 en was best zenuwachtig. Ik ben door de fotografe (Ze droeg de naam Ilse op haar jasje) Ronduit onbeschoft behandeld. Ze commandeerde mij rond alsof ik 4 jaar oud was. En terwijl ik niks zei werd er SSSSST!! tegen mij gezegd meerdere malen. Je kunt je voorstellen dat mijn zoontje hier nog zenuwachtiger van werd en die verstijfde helemaal. Nadat ze dus een seconde of 15 rare geluiden had gemaakt draaide ze zich om naar mij en zei "Sorry, die van jou krijg ik niet aan het lachen." Vind je het vreemd? Als je zo net, zo tegen zijn moeder hebt gedaan ? Hij kreeg niet eens eventjes de tijd om te ontspannen. Ik ga absoluut geen foto's afnemen van deze sessie. En adviseer Foto Koch te bekijken welke fotografen zij aannemen om te sturen naar scholen - omgaan met kinderen (en ouders die de fotos kopen!!) is namelijk wel handig. Sowieso klantvriendelijk zijn als je werkt met klanten is wel handig!! Zij had duidelijk geen plezier in haar werk en dat merkte ik niet alleen bij mijn zoon maar ook bij de andere peutertjes. Ik heb spijt dat ik niet gewoon ben weg gegaan toen ze zo deed maar op het moment was ik zo overdonderd dat ik niks heb gezegd. Ik ben zwaar teleurgesteld en heb dit ook aangegeven bij de leerkracht. Normaal schrijf ik geen recensies maar deze was toch wel de moeite waard. Ik neem mijn zoon ergens anders mee naar toe voor de foto dit jaar. Want die van deze fotograaf heb ik geen interesse meer in. Ik kan mij voorstellen dat de fotograaf te maken heeft met tijdsdruk maar dit sloeg werkelijk waar alles.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

Slecht

Foto's moet je via een site bestellen wat totaal onoverzichtelijk is en ik dus de verkeerde foto's blijk aangeklikt te hebben , kind half op de foto 🙈 Gebeld en het enigste wat ze doen is verzendkosten vergoeden en arrogant doen "ja mevrouw u heeft het zelf gedaan" nou sorry hoor net of mensen het allemaal op de rug hebben groeien en alles van internet snappen , die site moet duidelijker en de pakketten moeten gewoon samengesteld worden als hoe we ze op school mee kregen ! Ik koop al ruim 16 jaar de schoolfoto's en ik geloof al heel wat jaren bij jullie maar nu ga ik zelf elk jaar wel foto's elders laten maken ! Krijg je ze tenminste eerst gewoon te zien ipv eerst betalen en dan zien ! Voor nu dag geld en foto's 😡

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
2

Er wordt totaal niet gedacht in oplossingen

Nadat ik een grote bestelling (fotopakketten en 6 x foto op hout) had gedaan, blijkt een deel voorzien een aangepaste achtergrond. Deze achtergrond moest alleen worden toegepast op het hout. Na diverse e-mails te hebben gestuurd, wordt er door foto koch aangegeven dat een fout in het bestelproces de oorzaak is. Ik wil graag een nieuwe order plaatsen voor de fotopakketten en de onjuiste order terugsturen. Echter, de oplossing die door foto koch wordt aangedragen bestaat uit het aanbod om de nieuwe bestelling dan gratis te laten verzenden... dus nog een keer veel geld betalen bovenop de eerdere betaling. Behoorlijk klantonvriendelijkheid en nu een goede klant en een goede naam kwijt. Voor minder geld kun je beter zelf een fotograaf inhuren die ook nog eens de tijd neemt om mooie foto’s te maken...

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

leuke fotos maar belachelijke bestel mogelijkheden

Leuke foto's maar... belachelijke bestel mogelijkheden. Klant onvriendelijke site. Je kan niet kiezen welke foto je van je kinderen wil bestellen. Alleen door Koch bepaalde foto's in door Koch bepaalde pakketten. Belachelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
9

Vriendelijke fotograaf!

Na schooltijd met de kids voor de broers-zussen foto! Dat is altijd zo’n momentje dat je denkt... als dat maar goed gaat met oa een dochter in de “ik ben twee en ik zeg nee” fase! Ik heb de foto nog niet binnen maar ik wil bij deze een groot compliment geven voor de manier waarop de fotograaf in een paar seconden het vertrouwen van de kids wist te winnen! Ze hebben er zelfs enorm van genoten en willen volgend jaar weer! 🤣

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid
1

Slechte foto pose schoolfoto en kinderen uit elkaar laten zitten alsof ze ziekte hebben

Slechte school fots geen moeite gedaan om goede foto te maken ogen waren dicht

  • Aanbevelen? Nee
  • Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

super service, heel vriendelijk, heel professioneel

hebben een zeer fijne samenwerking gehad. Vooraf eerst een woordje uitleg vonden we zeer tof. De kwaliteit van de foto's was top! Met een beetje zoeken werd onze achtergrond van de groepsfoto's heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geleverde diensten
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Eemweg 31 11

3755LC Eemnes

035-5384114

[email protected]

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij meer dan 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.