Foto Koch is een zeer professioneel bedrijf maar dan ook met een vriendelijke en persoonlijke benadering.
Beste Joop, Wat een mooi compliment. Met veel liefde hebben wij de fotografiedagen bij jullie georganiseerd met prachtige resultaten. Geweldige kinderen. Nogmaals graag gedaan en bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team van Foto Koch
Zeer goed
Beste Thea, bedankt voor je toffe beoordeling! Altijd leuk om te horen. We wensen je veel plezier met de leuke herinnering die wij vast hebben mogen leggen. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Prettige samenwerking.
Beste M, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We komen dit schooljaar graag weer langs om wederom prachtige foto's te maken. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Esther Team Foto Koch
wat een belachelijke leuke fotos dat wel , alleen wat een gigantische rare dure grap plus je belt of je dan digital alleen kan zeggen zij ... ja kan dat gaat automatisch als u dit al besteld welk foto u wilt... OK LEUK DACHT IK MAAR ALLES GEKLIKT EN WTF ER STAAT DAARNA DAT JE NOG EXTRA MOET GAAN BESTELLEN VOOR EEN DIGITAAL. SORRY HOOR TEL IS ALLES BIJ ELKAAR ELK KIND EN DAN HELE KLAS DAN NOG EENS EEN HELE GROEP VAN HELE SCHOOL. HET GAAT O SCHOOL FOTO EEN HERINNERINGEN VOOR IEDER KIND EN OUDERS EN GOH HET LIJKT WEL ZO EEN DAGJE PROFECIONELE FOTO DAG VAN ELK KIND 200 EURO OFZO . WAAR PRATEN WE HET OVER OMG EEN SCHOOLFOTO , HET GAAT NIET MEER OM FOTO VOOR SCHOOLFOTO MAAR MEER OM GELD. ERGSTE VIND IK JE BELT EN ZEI DE DIGITAAL KRIJG JE ERBIJ OK LEUK VERVOLGENS AAN HET EINDE WIL JE AFREKENEN STAAT ER APPART OP VOOR DIGITAL EXTRA BETALEN WAT EEN MALOOT
Foto's zijn mooi en zoontje staat er leuk op! 1 min punt ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen... jammer vind ik dat...
Hallo J, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het zal natuurlijk wel fijn zijn om dit ook echt te kunnen zien. Je mag je ordernummer aan ons doorgeven middels [email protected]. Dan kijken wij het graag na, Fijn weekend gewenst en een vriendelijke groet, Esther Team Foto Koch
Wat een vreselijk onduidelijke website. Niet van deze tijd. Eerst moet je pakketten in je winkemandje leggen, en daar kun je vervolgens pas de digitale foto’s bestellen, je kunt dus niet alleen maar digitale foto’s bestellen. De digitale versie kosten ook nog eens 15 euro per stuk(!!!). Heb 2 kinderen, als ik ze allemaal wil bestellen ben ik meer dan 200 euro kwijt. Jullie zijn echt helemaal gek geworden. Vorig jaar gebruik gemaakt van een ander bedrijf, dat was echt veeeeeeel beter! Die volgend jaar maar weer. Nu een klacht indienen op school. Daarnaast stond mijn dochter er op alle foto’s naar beneden kijkend op.
Beste Jinke, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad onze werkwijze. Graag laten wij zien wat echte kwaliteit is door eerste de afdrukken te leveren en vervolgens de digitale bestanden. Natuurlijk denken wij mee en hebben wij een hele mooie staffelkorting voor je klaarstaan als je meerdere bestanden besteld. Uiteindelijk betaal je voor 4 bestanden maar € 32,50 en voor elke meer € 2,50 per bestand. Na de zomervakantie lanceren wij een geheel vernieuwde webshop. Wellicht helpt dit je. Ook telefonisch maken wij gewoon jouw bestelling in orde. mocht je wens dit zijn, dan zijn wij vanaf 12 augustus weer bereikbaar. Met vriendelijke groet, Het team van Foto Koch
-->De mogelijkheid tot het enkel bestellen van digitale bestanden bestaat niet. Informatie hierover is met moeite te vinden via de vragen sectie. -->Na het bestellen van de fotoafdrukken kan pas een digitaal bestand besteld worden. Dit tegen nogmaals een schandalig hoog tarief wat vooraf niet vermeld is. De reactie van Foto Koch ging niet inhoudelijk in op de pijnpunten. Er werd vermeld dat het bestellen van digitale bestanden vermeld stond in de FAQ en er werd iets genoemd over de lage resolutie bestanden. Door de opzet van eerst gedwongen worden tot de aanschaf van foto afdrukken voordat hoge resolutie digitale bestanden kunnen worden aangeschaft wordt de klant gedwongen tot het maken van dubbele kosten. Dit is niets minder dan ordinaire geldklopperij en een reden om dit bedrijf sterk af te raden bij eenieder. Deze melding ook gedaan bij school met als resultaat dat het jaar erop een andere fotograaf is gekozen.
Beste Jan Willem, bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad onze werkwijze. Graag laten wij zien wat echte kwaliteit is door eerste de afdrukken te leveren en vervolgens de digitale bestanden. mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Het team van Foto Koch
Kind in groep 4 en vandaag voor het eerst de moed gehad om het bestelproces af te ronden. Drie keer gestrand op de onoverzichtelijke site. Digitale bestanden moet je in etappes bestellen, terwijl prijzen wel op de site staat voor meer dan 1. Op mobiel werkt de site al helemaal niet naar behoren. Tot slot durven ze nog een illegale creditcard toeslag van enkele euro's te vragen terwijl dat al sinds 1-1-2018 verboden is (PSD2). Kortom: leuke foto's maar laat alles wat daar niet mee te maken heeft alsjeblieft uitvoeren door een toko die er wel verstand van heeft.
Beste Marc, bedankt voor je reactie. Wij hebben je kritische punten in behandeling genomen met onze ICT afdeling. Ook de CC toeslag hebben wij aangepast in onze webshop. Hopelijk vind je het de moeite waard om de foto's alsnog te bestellen. vanaf september mogen wij onze nieuwe webshop lanceren, wellicht vind je deze gebruiksvriendelijker. Met een vriendelijke groet, Het team van Foto Koch
Beetje jammer dat de fotograaf/e geen oog voor detail heeft. Vorige keer hing het hemdje onder haar shirt, zoontje zn haar zat helemaal niet goed, rok zat schots en scheef en dochter haar haar bijna voor haar ogen. Vind dat diegene die foto's maakt best een beetje op mag letten hoe de kinderen eruit zien, vooral voor dat geld. Ben altijd over de €100 kwijt aan schoolfoto's.
Beste Min, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Bedankt voor je eerlijke reactie. Wij kunnen nog voor je bekijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Laat het ons weten! Met vriendelijke groet, het team van Foto Koch
Erg ontevreden!!! Schoolfotograf moet niet allen een knop drukken maar ook ff kijken naar een kind! Foto is zonder emoties en is niet oplettend gefotografeerd !! Naar aantal gesprekken van 1,5 week lang ,krijg ik antwoordt dat ik het met school moet oplossen ,pppfffff!!!! ik vind het niet kunnen van het is wel een herinneren van mijn zoon!!!
Beste Kateryna, Dankjewel voor je bericht. Ik kan uit je bericht opmaken dat je niet tevreden bent met de gang van zaken. Toch zal ik je willen vragen om ons op de hoogte te stellen waar het precies omgaat. Kan en wil je dit omschrijven in een mailtje? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Wat wil je nog meer? Zijn tand uit zijn mond, een fase verder in ontwikkeling.. Ondanks mijn zoon zijn onzekerheid kreeg de fotograaf hem 'binnen die korte tijd' nog vriendelijk op de foto ook, TOP!
Dankjewel Suzan voor dit mooie compliment! Veel plezier met deze mooie herinnering van het schooljaar!
Geweldige mooie foto's!!
Mooi compliment zeg! Wij hebben het graag gedaan. Met een vriendelijke groet van het team van Foto Koch
Foto Koch, hartelijk dank voor de snelle toezending van de leerlingenpassen voor de brugklasleerlingen. De teamleider onderbouw kwam nog even speciaal zeggen dat de fotograaf, die de nieuwe brugklassers op de foto heeft gezet, dit op een erg prettige manier deed. Hij stelde de leerlingen op hun gemak en de manier waarop de fotohoek was ingedeeld, was zodanig dat de leerling die werd gefotografeerd niet werd afgeleid door de groep. Kortom: een geslaagd fotomoment!
Heel leuk! Bedankt hiervoor en ook wij vinden het elke keer weer een feest om bij jullie over de vloer te komen! Fijne vakantie!
Wat een onvoorstelbaar slechte foto's. Zeer lelijke achtergrond, kinderen die raar kijken, ogen dicht hebben, enzovoorts. Het is de titel 'kiekje' niet eens waard. En dan het hondsbrutale beleid: je krijgt die !^%@& foto's mee naar huis (hoe zuinig of netjes is een kind van 13-14....) en die moeten dan weer netjes retour, aldus geschiedde. Maar kind wist het niet meer, dus pa en ma mogen na x herinneringen (niet per post ontvangen) alsnog het idiote bedrag van 23 euro betalen. Dat dit niet verboden is begrijp ik echt niet. Walgelijke praktijken.
Beste Robert, Wat vervelend dat je het zo ervaart. In opdracht van school maken wij schoolfoto’s van de leerlingen. School attendeert de ouders erop dat Foto Koch weer langskomt. Indien de leerling of ouder geen fotoset wenst, en dit aangeeft bij school, leveren wij deze simpel gezegd ook niet. Mocht er toch een fotoset zijn afgedrukt kan deze voor de sluitingsdatum weer worden ingeleverd op school of retour worden gestuurd naar ons, dit verschilt per school. Net zoals het per school verschilt of de herinneringen naar het school- of huisadres worden verstuurd. We willen je hier graag meer informatie over geven echter hebben wij hiervoor het betreffende betalingskenmerk nodig. Hiermee kunnen wij inzien wat de afspraken zijn met school. Graag ontvangen wij het betalingskenmerk van je. Wij willen de leerlingen en ouders een leuke herinnering geven van het schooljaar. Het is absoluut niet de bedoeling ouders op te zadelen met kosten. Met vriendelijke groet, Team van Foto Koch
Erg aangenaam en zeer professioneel
Beste Sarah, Wat een goed bericht om te lezen! Daar doen we het voor. Wij waarderen het zeer als je jouw ervaring met andere deelt! Fijn weekend en een vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Belachelijke website, slechte klantenservice en veel te hoge prijzen. Ik zou iedereen aanraden bij zijn/haar basisschool aan te geven dit bedrijf niet te gebruiken.
Beste Pieter, Wij vinden het jammer te lezen dat je onze website, klantenservice en prijzen niet als prettig ervaart. Graag willen wij weten waar wij je verder mee kunnen helpen, maar vooral waarom je dit niet als prettig ervaart. Wij horen het graag! Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Duidelijke site met vele bestel opties. Wel prijzig maar van goede kwaliteit..
Beste Patricia, Wat goed om te lezen dat je dit zo ervaart. Onze website is net helemaal vernieuwd en binnenkort wordt onze webshop ook nog helemaal vernieuwd. We zijn trots op ons product en op jouw als klant! Bedankt en wensen je heel veel plezier met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Voor ons het de eerste keer dat we met jullie werkten. De huidige ervaring was heel positief. De foto's zijn heel professioneel. We hopen dat dit zo blijft!
Beste Kathleen, Hartelijk bedankt voor je fijne compliment. Wij komen graag bij jullie en hebben dit net zo prettig ervaren. Mochten er tussendoor nog vragen zijn, dan horen wij dit graag. Alvast een fijne vakantie gewenst en tot volgend jaar. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Afgelopen vrijdag voor het eerst schoolfoto gehad via de peuterspeelzaal van mijn zoontje. Hij is 2 en was best zenuwachtig. Ik ben door de fotografe (Ze droeg de naam Ilse op haar jasje) Ronduit onbeschoft behandeld. Ze commandeerde mij rond alsof ik 4 jaar oud was. En terwijl ik niks zei werd er SSSSST!! tegen mij gezegd meerdere malen. Je kunt je voorstellen dat mijn zoontje hier nog zenuwachtiger van werd en die verstijfde helemaal. Nadat ze dus een seconde of 15 rare geluiden had gemaakt draaide ze zich om naar mij en zei "Sorry, die van jou krijg ik niet aan het lachen." Vind je het vreemd? Als je zo net, zo tegen zijn moeder hebt gedaan ? Hij kreeg niet eens eventjes de tijd om te ontspannen. Ik ga absoluut geen foto's afnemen van deze sessie. En adviseer Foto Koch te bekijken welke fotografen zij aannemen om te sturen naar scholen - omgaan met kinderen (en ouders die de fotos kopen!!) is namelijk wel handig. Sowieso klantvriendelijk zijn als je werkt met klanten is wel handig!! Zij had duidelijk geen plezier in haar werk en dat merkte ik niet alleen bij mijn zoon maar ook bij de andere peutertjes. Ik heb spijt dat ik niet gewoon ben weg gegaan toen ze zo deed maar op het moment was ik zo overdonderd dat ik niks heb gezegd. Ik ben zwaar teleurgesteld en heb dit ook aangegeven bij de leerkracht. Normaal schrijf ik geen recensies maar deze was toch wel de moeite waard. Ik neem mijn zoon ergens anders mee naar toe voor de foto dit jaar. Want die van deze fotograaf heb ik geen interesse meer in. Ik kan mij voorstellen dat de fotograaf te maken heeft met tijdsdruk maar dit sloeg werkelijk waar alles.
Beste Soraya, Bedankt voor je bericht. Ontzettend jammer om te lezen dat bovenstaande is voor gevallen. Ik ben erg benieuwd naar de peuterspeelzaal, zodat wij het een en ander kunnen verifiëren. Kan je dat mailen naar: [email protected]. Ik begrijp uit je verhaal dat er geen foto gemaakt is? Indien dat het geval is, kan ik nog voor je kijken of wij in de buurt zijn. Dan kan je nog een foto laten maken! Ik hoor het graag waar ik je wellicht nog mee van dienst kan zijn. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Foto's moet je via een site bestellen wat totaal onoverzichtelijk is en ik dus de verkeerde foto's blijk aangeklikt te hebben , kind half op de foto 🙈 Gebeld en het enigste wat ze doen is verzendkosten vergoeden en arrogant doen "ja mevrouw u heeft het zelf gedaan" nou sorry hoor net of mensen het allemaal op de rug hebben groeien en alles van internet snappen , die site moet duidelijker en de pakketten moeten gewoon samengesteld worden als hoe we ze op school mee kregen ! Ik koop al ruim 16 jaar de schoolfoto's en ik geloof al heel wat jaren bij jullie maar nu ga ik zelf elk jaar wel foto's elders laten maken ! Krijg je ze tenminste eerst gewoon te zien ipv eerst betalen en dan zien ! Voor nu dag geld en foto's 😡
Beste Sandra, Bedankt voor je verhelderende bericht. Wij bieden als schoolfotograaf een ruim aanbod foto's aan, al 6 jaar middels de inlogkaartjes. Zo kunnen ouders zelf bestellen en verplichten wij zeker niet om iets vooraf af te nemen. Dat is juist het fijne aan een webshop: ouders kiezen zelf en bestellen zelf. Ik denk dat je de close-up foto bedoeld, dit is een foto van heel dichtbij wat een nieuwe manier van fotograferen is. Smaken verschillen en daar zijn wij ons erg van bewust. Daarom geven wij juist voor het bestellen van deze opname aan dat het om een close-up foto gaat. Reeds afgenomen foto's nemen wij niet meer terug, omdat deze al zijn afgedrukt. Ik hoop dat je tevreden bent met mijn uitleg. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Nadat ik een grote bestelling (fotopakketten en 6 x foto op hout) had gedaan, blijkt een deel voorzien een aangepaste achtergrond. Deze achtergrond moest alleen worden toegepast op het hout. Na diverse e-mails te hebben gestuurd, wordt er door foto koch aangegeven dat een fout in het bestelproces de oorzaak is. Ik wil graag een nieuwe order plaatsen voor de fotopakketten en de onjuiste order terugsturen. Echter, de oplossing die door foto koch wordt aangedragen bestaat uit het aanbod om de nieuwe bestelling dan gratis te laten verzenden... dus nog een keer veel geld betalen bovenop de eerdere betaling. Behoorlijk klantonvriendelijkheid en nu een goede klant en een goede naam kwijt. Voor minder geld kun je beter zelf een fotograaf inhuren die ook nog eens de tijd neemt om mooie foto’s te maken...
Beste heer / mevrouw C., Hartelijk dank voor deze duidelijke uitleg. Vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de geboden oplossing. Graag kijken wij het een en ander nog na. Kan je ons je e-mailadres doorgeven? Alvast bedankt. Met een vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Leuke foto's maar... belachelijke bestel mogelijkheden. Klant onvriendelijke site. Je kan niet kiezen welke foto je van je kinderen wil bestellen. Alleen door Koch bepaalde foto's in door Koch bepaalde pakketten. Belachelijk.
Beste meneer/mevrouw, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de foto's. Wat jammer dat u niet tevreden bent met de keuze op de website. Wij maken vaak meerdere opnames van de kinderen en zoeken de beste uit om te kunnen bestellen. Zou u ons een mail willen sturen naar [email protected]? Dan helpen wij u graag persoonlijk verder. Met vriendelijke groet, het team van Foto Koch
Na schooltijd met de kids voor de broers-zussen foto! Dat is altijd zo’n momentje dat je denkt... als dat maar goed gaat met oa een dochter in de “ik ben twee en ik zeg nee” fase! Ik heb de foto nog niet binnen maar ik wil bij deze een groot compliment geven voor de manier waarop de fotograaf in een paar seconden het vertrouwen van de kids wist te winnen! Ze hebben er zelfs enorm van genoten en willen volgend jaar weer! 🤣
Beste heer / mevrouw Jansen, Wat een super leuke beoordeling om te lezen en dat de kinderen het zo goed hebben ervaren, bedankt daarvoor. Ik zal het doorgeven aan de fotograaf :-) Daar worden wij ook vrolijk van! Elke dag, door heel het land, worden er honderden kinderen gefotografeerd en het is zo gaaf om te zien dat de kinderen dit als leuk ervaren. Hoe spannend het soms kan zijn!! Veel plezier met de mooie herinnering straks. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Slechte school fots geen moeite gedaan om goede foto te maken ogen waren dicht
Beste meneer / mevrouw, Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Wij vinden het zeer vervelend te lezen dat je niet tevreden bent. Dat kan zeker niet de bedoeling zijn. Graag kijk ik naar een passende oplossing als dat nodig is. Wil je een mail sturen naar: [email protected] Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
hebben een zeer fijne samenwerking gehad. Vooraf eerst een woordje uitleg vonden we zeer tof. De kwaliteit van de foto's was top! Met een beetje zoeken werd onze achtergrond van de groepsfoto's heel mooi.
Bedankt Lindy voor dit mooie compliment! Ik zal het ook doorgeven aan de fotograaf en veel plezier met de mooie herinnering! Met vriendelijke groet, Esther van Foto Koch
Eemweg 31 11
3755LC Eemnes
We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij meer dan 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.