Uitstekende aannemer

Wij hadden een vrij uitgebreide verbouwing van onze woning waar gaandeweg ook nog een aantal onverwachte zaken de kop opstaken. Het geheel is op een geweldige manier door Meijerink afgehandeld. Communicatie met alle medewerkers (kantoor en bouw) was prima en er werd vooral in oplossingen gedacht. Kwalitatief prima werk geleverd en afspraak = afspraak. Ik kan iedereen Meijerink aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

vakkundige aannemer

Deze aannemer heeft voor ons een uitbouw met kelder gerealiseerd. De details van de woning zijn deskundig overgenomen in de uitbouw waardoor het lijkt alsof de uitbouw er altijd al bij hoorde. De samenwerking was prettig, alles ging in overleg. Goede en prettige vakmensen aan het werk. Er werd meegedacht in oplossingen en netjes gewerkt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bedrijf met verstand van zaken!

Uitbouw aan mijn woning keurig netjes opgeleverd. Snel, vakbekwaam en alles in goed overleg.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Afspraak is afspraak, top!

Prima aannemersbedrijf. Zeer goed en eerlijk advies en uitstekende planning. Vakmanschap en vertrouwen zijn zaken die bij dit bedrijf horen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Open communicatie en correct uitgevoerd

Het volledige traject is soepel verlopen. Aanpassingen tussendoor zijn makkelijk ingepast. Alles binnen de verwachte bouwtijd. Snelle actie bij vragen of wijzigingen. Prettige medewerkers en onderaannemers.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Tevreden met het eindresultaat.

prima onderaannemers zzp's eigen mensen. Beleefd, betrokken, vakkundig. Chapeau Tip: Communicatie en planning via kantoor kan beter. Telefonische verzoeken werden overigens direct en correct opgevolgd. Communicatie op de bouwplaats als zeer plezierig ervaren. met alle betrokkenen. In deze verklaring ligt de beantwoording van de enquette besloten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een zeer ervaren, zeer betrouwbaar, bedrijf wat fantastische kwaliteit levert.

Wij hebben in 2019 door gebr. Meijerink onze vakantiewoning laten renoveren. Hierbij is door samenvoegen van ruimtes een klusruimte en een grote tuinkamer ontstaan, welke geheel met een verschuifbare, glazen paneelwand is af te sluiten. Ook is het gehele dak voorzien van nieuwe boeiboorden en aftimmering aan de onderzijde. Het gehele werk is zeer maatvast uitgevoerd wat een vereiste was voor de te plaatsen glazen wand en omdat nagenoeg al het houtwerk zichtwerk is. Het eindresultaat is kwalitatief hoogstaand uitgevoerd met oog voor detail, waar we nog heel lang van zullen genieten. Peter Meijerink hebben wij leren kennen als een betrouwbare, precieze aannemer die altijd de daad bij het woord voegt. Zijn personeel zijn specialisten in hun vakgebied wat zich laat zien in de kwaliteit van het bereikte resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een vakkundige en betrouwbare aannemer die nakomt wat wordt afgesproken en beloofd

Wij hebben in het voortraject een aantal prettige gesprekken gevoerd over de verbouwing. Bij het opmaken van de offerte hebben we een aantal keer heen en weer gemaild en werd er telkens accuraat gereageerd. Tijdens de gesprekken hadden we afgesproken wanneer de verbouwing plaats zou vinden. Daar konden we een klok op gelijkzetten! De verbouwing is ook keurig binnen de geplande tijd afgerond, ondanks dat er tijdens de verbouwing op ons verzoek alsnog het toilet is meegenomen. De werkzaamheden die ik zelf zou verrichten, maar als gevolg van een blessure niet uit kon voeren, zijn keurig overgenomen door de aannemer en zijn zelfs op een betere wijze in de planning geschoven dan dat ik ze uit had kunnen voeren. Ook de medewerkers van Meijerink en de onderaannemers waren erg prettig en kundig. Zij hebben ons van uitstekende adviezen voorzien. Kortom Chapeau.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Keuken, Overige

Uitstekende aannemer

Aannemersbedrijf Gebr Meijerink heeft ons uitstekend geholpen met de verbouwing van onze woning. In slechts 5 weken is er van binnen een compleet nieuwe woning gerealiseerd. Wij zijn erg blij met het eindresultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geweldig, keurig werk en conform afspraak

Zoals hierboven gezegd. Na mijn telefoontje meteen afspraak gemaakt. Prima vakmanschap

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Vakkundig!

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Zeer vakkundig in hun werkzaamheden. Vriendelijk personeel en alles is zo geregeld en van goede kwaliteit! Als er onvoorziene werkzaamheden zijn dan worden die ook meteen in goed overleg (snel) opgelost! Alles is verlopen volgens planning... Als ik weer voor een verbouwing zou kiezen dan ga ik zeker terug naar aannemersbedrijf Meijerink!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer goed en betrouwbare aannemer

Een zeer goede en betrouwbare aannemer. Binnen een termijn van 5 weken hebben zo onze woning compleet verbouwd. Ze hadden de regie over deze verbouwing en zijn alle afspraken nagekomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare en zeer deskundige aannemer

Voor de verbouwing van onze woning werd ons Gebr Meijerink aangeraden. Zij hebben in een periode van 5 weken onze woning compleet verbouwd. Een goede prijs voor zeer kwalitatieve werkzaamheden. Tevens heeft Gebr Meijerink ons uit de brand geholpen toen de firma Paul Roesscher ons in de kou liet staan met onze vloer. Zij hebben er alles aangedaan om de planning te kunnen handhaven en een strakke regie gevoerd. Wij zijn superblij met onze woning en bevelen Gebr Meijerink van harte aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

goede samenwerking en overleg leiden tot een goed eindresultaat

sterke punten: Goede samenwerking en prettig overleg / contact; Transparant; Vakkundig en gemotiveerd personeel; Problemen worden opgelost aandachtspunten: Sturing van onderaannemers / derden op de bouwplaats; Tijdsplanning / continuïteit van de werkzaamheden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

professioneel en zeer meedenken

Geweldig dat jullie op hele korte termijn nog een interne verbouwingsklus van 4 uur konden inplannen zodat we onze verhuisdatum konden halen. We waren al bang dat we maanden zonder slaapkamerdeuren zouden zitten omdat iedereen vol zit met werk. Voor de grotere vervolgklussen zijn jullie onze grote favoriet!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Service is goed en staan voor je klaar!

We hebben een zeer goede ervaring met Gebr. Meijerink Eerlijkheid en open communicatie wint altijd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bij Meijerink wordt vakwerk geleverd.

De ervaring was zoals altijd goed. Betrouwbaar, degelijk, prima medewerkers

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Vakmensen die snappen hoe je bij klanten thuis werkt!

Van begin tot eind een goede samenwerking. De vaklieden voeren niet alleen het bestek uit maar denken mee en dragen verbeteringen aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

Eerlijk advies, betrouwbaar, vakwerk!

We hadden lichte lekkage op zolder en daar leken zowel het dakraam als de schoorsteen de oorzaak van te zijn. Waar de een ons een halve dakrenovatie aanraadde, veegde dhr Meijerink even de bladeren langs dakraam vandaan en had daarmee de helft van de lekkage al opgelost. Vervolgens werd de schoorsteen binnen de kortste keren solide gerepareerd en sindsdien blijft de boel droog.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Goede samenwerking met personeel en management

Goed en net bedrijf dat alles goed op orde heeft.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goed geregeld

Alles goed geregeld zonder dat ik iets hoefde te doen. Eventuele vragen via de mail werden snel beantwoord.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede afspraken, netjes en betrouwbaar uitgevoerd.

Met aannemer Meijerink goede afspraken vooraf gemaakt en volgens wens uitgevoerd. Ook veranderingen tijdens het werk werden goed uitgevoerd. De ervaringen van deze aannemer zorgden er ook voor dat zij tijdens het werk tips gaven welke tot verbeteringen leiden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Kelder, Vloer

Afspraak is afspraak

Ook al verloopt soms iets niet 100% volgens plan, wat ook niet altijd kan, werd meegedacht aan oplossingen en dit werd op korte termijn ook gerealiseerd. Tevens werden we wel continu op de hoogte gehouden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Keukenverbouwing en klein onderhoudswerk: prima verlopen!

Aannemersbedrijf Gebr. Meijerink heeft in korte tijd onze keuken verbouwd en ook is er hier en daar wat klein onderhoudswerk verricht. Vooraf is alles grondig doorgenomen. Geen verrassingen achteraf, kwalitatief goed werk afgeleverd en qua planning is het prima verlopen. We bevelen hen van harte aan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Duidelijk, vakkundig en vriendelijk

Deze aannemer heeft bij mij een nieuwe cv geplaatst, dak en schoorstenen gerepareerd en een nieuw raam geplaatst. Het contact was erg prettig, er werd goed rekening gehouden met mijn wensen qua tijdsindeling (werkzaamheden werden afgestemd om mijn vrije dagen) en wanneer ik vragen had was er altijd direct contact via telefoon, mail of persoonlijk. Stelposten werden ruim aangehouden, waardoor de kosten meevielen en de werknemers waren kundig, snel en vriendelijk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Meijerinksweg 40

7524AM ENSCHEDE