perfecte aannemer waarbij je eea goed kunt afspreken

er was een planning gemaakt en deze is prima uitgevoerd voor alle partijen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Prettige en persoonlijke samenwerking

Wij hebben deze aannemer ingeschakeld voor een verbouwing van onze jaren 50 woning. Wat opviel was dat de communicatie vanaf het eerste contact heel prettig verliep. Goede bereikbaarheid, heldere afspaken en er werd goed met ons meegedacht. We zijn erg blij met het resultaat. Ik zal Meijerink dan ook zeker aanbevelen aan mensen die op zoek zijn naar een aannemer die waarde hecht aan klanttevredenheid en goed werk aflevert tegen een goede prijs.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Verbouwing, uitbreiding van onze woning

Vanaf het eerste moment voelde het goed om met bouwbedrijf Gebr. Meijerink in zee gaan en dit bleek ook geheel te kloppen. Het project wat wij voor onze woning in gedachten hadden was een forse ingreep cq verbouwing. De heer Meijerink wist heel goed waar hij over sprak en kwam met hele goede ideeën aan, mee denken met wat wij wilde, snelle communicatie, professioneel en altijd bereikbaar. Wij hebben fantastische ervaringen gehad en raden dit bedrijf ook zeker aan . Het eindresultaat mag er zeker zijn! Ook waren wij heel erg tevreden met de nazorg voor eventuele kleine afwerk dingetjes, gelijk de volgende voor elkaar.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Vloer

Renovatie, o.a. doorbraak woonkamer keuken, nieuwe plafonds

Prettige samenwerking en alle afspraken zijn nagekomen. Bij een vraag of probleem kun je bellen en men komt langs. De stukadoors dreigden de geplande opleverdatum niet te halen, maar door inspanningen van Peter werd de afgesproken datum toch gehaald. Een probleem met de te leggen tegelvloer werd snel opgelost (tegen redelijke meerprijs) voor ons, ondanks het feit dat deze werkzaamheden bij de opdracht hoorden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Keuken

Meijerinksweg 40

7524AM ENSCHEDE