Uitstekende professionele aannemer

Aannemer Goudriaan levert kwaliteit en komt afspraken na. Omdat ik zelf in de bouw werk vielen er zaken direct op. Er werd een bestaande wand vervangen door een nieuwe omdat deze wand voor de nieuwe badkamer geschikt moest zijn. Dat nam Goudriaan uit eigen beweging op in de offerte. Dat zijn de zaken die een andere aannemer niet meeneemt, en daarom goedkoper lijkt. Soms gaan dingen anders dan gepland: Daar reageerde Goudriaan direct op en zorgde dat alles weer in orde kwam. We hebben altijd inzage in de kosten gehad, en alles was altijd bespreekbaar. De overlast bij deze grote verbouwing heeft Goudriaan tot een minimum weten te verkleinen. Als we ons volgende huis moeten verbouwen, zou ik Goudriaan direct weer bellen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer, Onderhoud/service, Overige

Goede Ervaring met Goudriaan Timmer- en Aannemingsbedrijf

Onlangs een nieuwe dakkapel laten plaatsen door aannemingsbedrijf Goudriaan en erg tevreden over het resultaat. Het hele proces verliep soepel! De medewerkers waren vriendelijk. Naast het plaatsen van de dakkapel hebben ze deze ook van binnen netjes afgetimmerd en geverfd. Daarnaast hebben ze tussentijds extra elektrawerk uitgevoerd, wat erg handig was. Hun vakmanschap en aandacht voor detail zijn duidelijk zichtbaar in het eindresultaat. De nieuwe dakkapel ziet er mooi uit. Ben erg tevreden met het werk dat zij hebben geleverd en raden dit bedrijf aan voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare bouwprofessionals.

Prettig, duidelijk en betrouwbaar

Zeer prettige aannemer, korte lijntjes, flexibel en transparant.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig en prettig in de omgang, zonder twijfel een aanrader!

Goudriaan heeft een kantoor en tuinkamer aangebouwd van circa 45m2 aan de bestaande woning. Aan het einde van een werkdag werd alles netjes achter gelaten; we zijn heel vriendelijk te woord gestaan door directie en personeel. Het eindresultaat is top. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, een probleem wordt direct opgelost en er wordt op een eerlijke manier gehandeld.

Vakwerk geleverd!

Aanrader dit bedrijf, prima werk geleverd door vriendelijke, hard werkende mensen en alles volgens afspraak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer prettige aannemer en vakkundige verbouwing

In april dit jaar hebben wij de zolder van ons nieuwbouwhuis laten verbouwen door Aannemer Goudriaan. Dakkapellen aan voor- en achterzijde en twee kamers + vliering inclusief elektra en verwarming. De verbouwing verliep heel vlot en soepel. Allemaal vriendelijke en vooral vakkundige lui ook. We zijn erg blij met het resultaat. Het ontvangen van de offerte duurde iets langer dan verwacht, waarschijnlijk door de drukte. Maar we hadden geen haast. Offertetraject verliep verder prettig, aannemer dacht mee met onze ideeën. Periode tussen offerte en start verbouwing was ongeveer 9 maanden vanwege de drukte. Het vergunningentraject verliep erg stroef door de gemeente, omdat onze gemeente eigenlijk geen dakkapel aan de voorzijde wilde hebben. Maar omdat zij het juridisch niet konden weerleggen is na periode van 4 maanden na aanvraag de vergunning alsnog net op tijd verleend. Ook mede dankzij de inspanningen van de vergunningsadviseur namens Goudriaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig bedrijf, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

Ik raad iedereen Aannemersbedrijf Goudriaan aan. Een zeer vakkundig bedrijf, werkt erg netjes, conform afspraak en alles naar volle tevredenheid afgerond. Het personeel is zeer vriendelijk, denkt mee en ze werken hard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een mooi afgewerkte dakkapel in slechts 2 dagen. Topwerk!

We zijn zeer tevreden over de nieuwe dakkapel en hoe deze in 2 dagen is geplaatst. Er is snel en zeer netjes gewerkt. En jullie waren super flexibel en service gericht. En het eindresultaat is heel mooi! De vertraging was jammer en zette ons vertrouwen een beetje onder druk. Maar jullie hebben het helemaal goed gemaakt.

Vakkundig werk!

Familiebedrijf waarbij vakmanschap en kennis van zaken hoog in het vaandel staat. Er worden duidelijke afspraken gemaakt, die worden nagekomen. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden wordt er ook goed meegedacht. Vakkundig team. Beleefd en prettig in de omgang. Er wordt netjes gewerkt en alles wordt keurig achtergelaten. Zeer tevreden met het eindresultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hartstikke gezellig en enthousiast team professionals. Kwaliteit en werkwijze is top. We gaan meteen in gesprek over de aanbouw aan de achterkant van ons huis.

Zeer tevreden!

Dik tevreden over de geplaatste dakkapel en het overzetten van een dakraam. Werd goed meegedacht en ook tijdens de bouw werd gevraagd wat onze wensen waren. De oplevering van onze woning werd uitgesteld, ook hierin werd prima mee gedacht en de planning aangepast.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer vakkundig werk, prachtig resultaat.

Afspraak is afspraak, er wordt precies geleverd wat is besteld, voor een redelijke prijs. Dank voor het mooie werk, ga vooral zo door!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer prettige aannemer met grote kennis van zaken

Een fijne lokale aannemer waarbij je merkt dat de geleverde kwaliteit in dit familiebedrijf in een hoog vaandel staat. Er wordt goed meegedacht, de bouw verloopt volgens afspraken, er is indien wenselijk goed tussentijds overleg mogelijk. De communicatie tijdens de bouw is heel prettig. Er heerst tussen de werknemers een gezellige en ontspannen sfeer zo ook met de onderaannemers. Iedereen is beleefd en correct. Tijdens de bouw wordt er netjes en zorgvuldig gewerkt. Kortom wij zijn zeer tevreden en zouden Goudriaan zeker aanbevelen. Voor een volgende klus zouden we ook zo weer de samenwerking met ze aangaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar. Levert goed werk.

Ons hele huis is naar volle tevredenheid gerenoveerd door Goudriaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Dakkapel geplaatst

Heb 7 maanden gewacht voordat ik aan de beurt was maar dan heb je ook wat! Ben zeer tevreden over de plaatsing en de kwaliteit van de dakkapel. In 1 dag geplaatst en netjes afgewerkt. Voor een volgende klus zal ik zeker Goudriaan weer inzetten.

Vakkundig en zeer professioneel

Nieuw pannendak laten plaatsen. Strak en mooi afgewerkt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een betere aannemer ga je niet vinden!

Ik ben werkzaam in het vastgoed en heb hierdoor dagelijks veel contacten met heel veel, en diverse, aannemers. Ik durf dan ook te stellen dat ik het verschil tussen een goede, slechte of een hele goede aannemer zeer goed kan inschatten. Goudriaan is in mijn optiek één uit de categorie 'zéér goede aannemer'! De offerte was duidelijk (geen addertjes onder het gras), de werkzaamheden zijn correct en tijdig uitgevoerd, de werkplek is schoon en correct behandeld en achter gelaten, de werkzaamheden zijn uitmuntend uitgevoerd en bovenal: de werknemers zijn keurige mannen met liefde voor, en kennis van, het vak! Andere (verbouw) aannemers kunnen een voorbeeld nemen aan dit bedrijf!

Super tevreden!

Goudriaan is een fijn bedrijf! Wij zijn erg tevreden met de mooie dakkapel, de medewerkers zijn fijne mensen die netjes werken, goed communiceren en afspraken nakomen! Ik zou Goudriaan zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakmanschap!

Ontzettend blij met de onlangs geplaatste dakkapel. Snel geplaatst en strak afgewerkt. Goede en duidelijke communicatie, komen hun afspraken na, werken netjes en zijn zeer vriendelijk! Echt een aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Voeren de werkzaamheden netjes en goed uit icm heldere communicatie icstie

Boeidelen en plafond achterzijde oa voorzien van Keralit. Ze werken zeer netjes, laten geen rommel achter, nemen de tijd. Gewoonweg een timmer-en aannemingsbedrijf die het snapt. Eerlijk en betrouwbaar. Zeker aan te raden, zal ze ook bij een volgende project zeker inschakelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een prettige samenwerking zowel voorafgaand als tijdens de verbouwing

Vakmensen die meedenken en het netjes uitvoeren zoals de klant het wenst. Een kleine twee weken kozijnen en geveldelen vervangen en isloatie aangebracht. Voor een volgende klus zal ik dan ook eerst deze aannemer benaderen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Vakmanschap en kwaliteit

8 jaar geleden heeft Goudriaan in ons vorige huis de badkamer verbouwd incl dakkapel. Toen we de zolder wilden laten verbouwen en een dakkapel wilde in ons huidige huis was de keuze voor een aannemer snel gemaakt. We zijn zeer tevreden hoe alles is verlopen. Vaklui die ondanks de warmte keihard werken en kwaliteit leveren.

Top aannemer!

Goudriaan heeft bij ons onder andere een mooie uitbouw geplaatst en vloerverwarming gelegd. Daarnaast hadden we nog een aantal andere klussen, die ze prima hebben uitgevoerd! Wij zijn zeer tevreden over de aanpak (goede planning, snel en zorgvuldig), de communicatie (fijne gesprekspartner en komt afspraken na), de flexibiliteit (op ons verzoek zijn de plannen tijdens de uitvoering nog aangepast) en natuurlijk over het eindresultaat (het is zó mooi geworden!)!

Echte vakmanschap

Wij hebben een aanbouw van 2,4m. aan onze tussenwoning laten plaatsen met in het plafond een daklicht. De afwerking is prachtig maar ook de kwaliteit en de inhoud mag er zijn. We hebben gemerkt dat hier echte vakmannen bezig zijn geweest met jaren lange ervaring. Onderaannemers die netjes te werk gaan en goeie kwaliteit leveren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar, netjes en hard werkend.

Aannemingsbedrijf Goudriaan heeft bij ons twee garages gesloopt en een nieuwe grote garage terug gebouwd. Wij zijn vanaf dag een al tevreden over de omgang met eigenaar en medewerkers. De communicatie tussen ons als klant met Goudriaan is prima verlopen. Een aandachtspunt is wel de communicatie tussen onderaannemers en hoofdaannemer. Natuurlijk zijn er bij de bouw een paar dingen niet goed gegaan (wat altijd kan gebeuren), maar dit is allemaal naar ons volle tevredenheid opgelost en verholpen. Wij hebben nu een super mooie garage waar we met heel veel plezier van gaan genieten. Tot slot. Vooral de fijne omgang met de medewerkers en eigenaar van Goudriaan, maar ook het nette en harde werken heeft deze bouw soepel verlopen. Nogmaals een ieder bedankt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Zijdepark 21