Keurig werk geleverd

Aannemingsbedrijf Goudriaan heeft onze woning geheel gerenoveerd zoals het plaatsen van wanden, verwijderen van oude schoorsteen, maken van een doorbraak met aanbrengen van staalconstructie, zetten van uitbouw met schuifpuien, vloerverwarming aanbrengen, nieuwe binnendeuren, stucen van de gehele woning, vervangen van glas e.d. Alles na volle tevredenheid! Keurig personeel wat erg hun best doen om overlast te voorkomen. Alles gaat netjes in overleg, er wordt meegedacht met de klant en er wordt keurig werk opgeleverd. Zeker een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtige dakkapel hebben deze mensen gezet! Goed overleg gehad van hoe wij het wilde en tot een zekere hoogte van hoeverre wij het afgetimmerd willen hebben. Aangezien ik daarna zelf de laatste puntjes zelf wilde aftimmeren. De week erna hoorde ik van mijn zus dat ze een dakraam wilde laten plaatsen waardoor ik gelijk goudriaan aanraden voor haar en waardoor ze zelf nu ook prachtige afgewerkte dakraam heeft.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk geleverd! Netjes gewerkt!

Al meerdere klussen bij ons in huis gedaan! Steeds weer erg tevreden over het afgeleverde werk en over de werkmannen! Er wordt netjes gewerkt, er is een goede korte lijn communicatie. Vakmannen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk geleverd binnen de geplande periode.

Zeer kundige medewerkers en onderaannemers die netjes en conform planning werken. Snelle communicatie, ook ‘s avonds en in het weekend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer vakkundig, netjes en beschaafd, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Na verschillende offertes te hebben opgevraagd en verschillende aannemers uit de omgeving over de vloer te hebben gehad, maakte Goudriaan met afstand de meeste indruk. Zowel vanwege de deskundigheid en mate van meedenken bij het ontwerp/indeling van de dakopbouw, alsmede met de prijs. De prijs/kwaliteit verhouding blijkt achteraf ook zeer goed te zijn. Tussentijds zijn ze, vanwege bijkomende wensen aan onze kant, zeer flexibel gebleken en hebben steeds meegedacht en vanuit hun ervaring advies gegeven. Ik ben dan ook zeer tevreden met het eindresultaat. Aan deze aannemer kun je je sleutel toevertrouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geheel volgens verwachting en planning

Bij ons is een uitbouw van de woonkamer gemaakt en een dakkapel geplaatst, vanaf het eerste moment liep de communicatie erg goed, de planning werd volledig nagekomen en het eindresultaat is super.

Verbouwing geheel volgens afspraak

Vanaf het eerste contact moment zijn de afspraken nagekomen. Alles is in het werk gesteld om de verbouwing volgens onze wensen uit te voeren, en dat is ook gebeurd. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakmanschap bij uitstek!

Onlangs een flinke aanbouw geplaatst aan onze hoekwoning door Goudriaan. Een pittige klus, waar de heren werkelijk keurig hebben gewerkt. Fijne, nette en betrouwbare heren. Een prettig idee als je zelf heel de dag aan het werk bent en je je huis toe vertrouwt. Alles verliep soepel en georganiseerd. We konden heel duidelijk merken dat ze wisten waarover ze praatten. Niets was te veel als er gaande weg de bouw kleine dingen net even anders werden dan vooraf bedacht. Voor ons geen andere aannemer meer dan Goudriaan en zouden ze dan ook meer dan aanbevelen wanneer je een verbouwing op de planning hebt staan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima, keurig, op tijd, niks op aan te merken.

Wij zijn in alle opzichten erg tevreden. Vaklui, komen afspraken na, netjes, geen teringharde muziek of dom geouwehoer, maar gewoon vriendelijke attente gasten die met je meedenken en hun werk goed doen. Op mijn verzoek ook nog wat kleine extra klusjes gedaan, super! Wij hebben een stuk of 10 offertes aangevraagd, en er zijn ongeveer 4 bedrijven bij ons thuis geweest, maar we zijn blij dat we voor jullie hebben gekozen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service en komt de afspraken en levert goed werk.

Goede service en komt de afspraken en levert goed werk.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Sterk in communicatie en werk

Vanaf het begin hele prettige communicatie. Goudriaan denkt actief mee en zijn goed bereikbaar voor vragen. Bij meerwerk worden de verschillende mogelijkheden en kosten in kaart gebracht. Zo kom je als klant niet voor verrassingen te staan. Goudriaan waarborgt de kwaliteit van het geleverde werk en legt de lat voor zichzelf hoog.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap met een plezierige, persoonlijke benadering!

We hebben een aanbouw laten plaatsen en zijn daarbij vanaf het eerste bezoek tot het laatste ontzettend goed geholpen. Er is meegedacht, goed gecommuniceerd en de werkzaamheden zijn top uitgevoerd. Echt ontzettend fijn! Een groot compliment aan alle mannen die aan onze woning gewerkt hebben!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne mensen, werken snel en netjes

Twee jaar geleden hebben wij de mannen van Goudriaan over de vloer gehad om twee dakkapellen te plaatsen, plus een tussenwand op de zolder. Goudriaan werkt snel en ontzettend netjes. Na afloop werden zelfs de dakgoten schoon geveegd. En ze denken ook mee over evt. verbeteringen, ook al voor het uitbrengen van een offerte. Later hebben we Goudriaan ook een nieuw, groter dakraam laten plaatsen, en voor deze klus hebben we niet eens andere bedrijven gevraagd, zo goed was het de eerste keer bevallen. Misschien zijn ze niet de goedkoopste, maar in mijn ogen wel de beste.

Prettige en meedenkende aannemer

Het zijn prettige mensen die goed werk leveren. De vragen werden netjes en op tijd beantwoord. Extra werkzaamheden werden ook goed opgepakt. Er werd netjes gewerkt. Het resultaat mag er ook zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meedenkende vakmensen die nauwkeurig en geduldig werken

Een dakterras dat uiteindelijk een zoldertuin werd. Het was ongewis hoe de schuur er uit zou zien nadat het puntdak er af zou worden gehaald. Aart Goudriaan stelde allerlei verbeteringen van het oorspronkelijke plan voor waardoor het echt een prachtige ruimte is geworden. Iedereen werkte even netjes en rustig en toen het project af was, werd alles netjes en schoon opgeleverd. Hulde.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmensen met goede kennis van zaken

De bouw van onze garage/schuur is naar volle tevredenheid gegaan. Echte vakmensen die met je mee denken!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare en deskundige aannemer die met je meedenkt!

Alles is netjes en vakkundig volgens afspraak/planning gerealiseerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Zijdepark 21