In goed overleg zijn alle werkzaamheden zeer kundig gedaan.

Verhaag heeft in mijn nieuwe woning pvc vloer op de 1e verdieping en kliklaminaat op de zolder gelegd. Verder is de trap bekleed met pvc en is er een kledingkast op maat geplaatst in de slaapkamer. Alles is zeer netjes afgewerkt en ik ga hier de komende jaren nog veel plezier aan beleven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, netjes gewerkt met prachtig resultaat

Werkzaamheden conform afspraak uitgevoerd en het resultaat is prachtig

Vakmanschap en super service

Vakmanschap en super service

Professioneel geplaatst

We hebben een steel look wand met twee taatsdeuren gekocht bij Verhaag. Voor ons huis de kers op de taart. En alhoewel het een renovatiewoning is, was zelfs de opening waar de wand in is geplaatst niet 'recht'. Daar kom je alleen achter met goed opmeten. Bij het plaatsen werd er helaas iets beschadigd, dat kan gebeuren. Zonder er zelf actie op te ondernemen is het prima opgelost. Dat maakt Verhaag en zijn leveranciers beter dan goed: oplossingsgericht denken en handelen.

Fantastisch vakwerk

De firma Verhaag heeft op alle verdiepingen van ons nieuwe huis een prachtige houten visgraat vloer met bies gelegd. Ook hebben zij de plinten en wanden gedaan. Geweldig werk geleverd en medewerker Bart is een super nauwkeurige en zeer aardige vakman. Grote pluim!

Vakkundig

Vakmensen, komen afspraken na en uitstekende service.

Kwaliteit en vakmanschap.

Vele mensen weten hoe het moet, weinige echter doen wat ze weten. Dat is Verhaag vriendelijk, professioneel adviserend en vakkundig e volgens afspraak uitvoeren. Zijn blij het advies van vele kenissen te hebben opgevolgd om met Udo en Verhaag in zee te gaan. We genieten dagelijks van het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie vloer, vakkundig gelegd en prettige ervaring

Erg goed proces geweest om met Verhaag samen te werken. Ze zijn flexibel in de planning waardoor de afstemming met de verbouwing prima verliep. De vloer is uitstekend gelegd, mooie sortering van het hout waarbij iedere plank van het tapis bij het leggen is gecontroleerd op noesten en oneffenheden. Het is een sieraad van het huis geworden waar we heel erg blij mee zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtig product op tijd geleverd!

Stond open voor maatwerk, we zijn erg blij met onze stalen glazen raam en deuren. Echt top! Mooi vakwerk geleverd ook door de jongens van di-door.

Zeer tevreden klant

Door een uitbreiding van ons huis hebben we de vloer, welke we 5 jaar geleden hebben laten leggen door Verhaag, ook weer laten uitbreiden door hen. We waren toen al tevreden over de communicatie, levering en het resultaat. Nu is de ervaring weer hetzelfde. Fijn bedrijf, goed advies, en heel vriendelijke en snelle communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voldeed geheel aan onze verwachting. Koninklijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heldere uitleg, professionele montage, snelle service, maatwerk.

We zijn goed en snel geholpen met onze aluminium/steel look deuren als afscheiding van onze woonkamer en keuken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden op Ć©Ć©n heikel punt na.

Tijdens wzh aangegeven dat pvc vloer onder de deurstijlen niet te ver ingesneden hoefden te worden. Toch gedaan waardoor er kleine ''openingen'' te zien zijn. Er werd geopperd dat degene die de plinten zou monteren dit zou ondervangen. Die ontkende dit. Nu zal er een kitter naar moeten kijken om dit euvel weg te camoufleren. Bij volgende klanten hier beter rekening mee houden dan is iedereen zeer tevreden.

Zeer tevreden!

De vloer ligt er mooi in. Zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met het resultaat.

Prima geholpen in de winkel. Geen lange wachttijden voor wat betreft inmeten en leggen van de vloer. Zeer vriendelijke, nette, hardwerkende medewerkers die het werk uitvoerden. De vloer ziet er strak uit en de plinten zijn netjes gemonteerd.

super bedrijf

Ik ben binnen komen lopen op advies van een bekende. Werd goed geholpen in de showroom. prijsindicatie terplekke ontvangen. Offerte de zelfde dag per mail binnen. Na opdracht komt eigenaar werkzaamheden zelf in het werk bekijken. Planning op afroep gezien nog andere werkzaamheden uitgevoerd in pand diende uitgevoerd te worden. op verzoek voor aanvang werkzaamheden binnen 2 weken vloer perfect gelegd door twee vakkundige mannen, geen rommel achter gelaten en mooi alles opgeveegd. Factuur na vragen of alles naar wens is uitgevoerd binnen een week in de mail, dus alles zeer professioneel uitgevoerd daar bij Verhaag

heel prettig

Zoals verwacht heel prettig. Carlos heeft netjes gewerkt en was ook nog eens fijn in de omgang. Udo en team bedankt voor het geleverde de werk en service. We hebben weer een mooie vloer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige kwaliteit en super service!

Geweldige kwaliteit en super service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en eerlijk advies en waargemaakt in de praktijk

Wij zijn zeer tevreden met het hele proces. Vanaf binnenkomst, hartelijk ontvangen, ruime keuze mogelijkheden, een goed advies, een acceptabele prijs en gedegen vakwerk bij het uitvoeren van de werkzaamheden door prettige professionele medewerkers.

goede kwaliteit geleverd

nvt

• Deskundigheid/Vakmanschap

We hebben een topvloer gekregen!

heel tevreden

goed afspraken mee te maken, erg flexibel. Vakmensen voeren het werk goed uit. kortom heel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Spoedige, deskundige en persoonlijke dienstverlening. Dat is wat een klant zoekt

Snelle reactie op ons probleem (wateroverlast zodat er nieuw parket moest komen). Snelle afhandeling van het werk, waar andere bedrijven zeiden dat er pas in januari 2021 tijd is voor ons. Snel belofte gegeven dat een probleempje met het nieuw gelegde parket zal worden opgelost. Belofte moet wel nog bewaarheid worden. Persoonlijke service, op het vriendschappelijke af. Over prijs/kwaliteit kan ik geen oordeel geven omdat ik geen vergelijking heb.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer kundig en netjes afgewerkt

Fijn contact. Goede kwaliteit, netjes afgewerkt!

Goede ervaring

Horsterweg 38

5975NB Sevenum

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creƫren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!