Mooi werk afgeleverd. Zeer strak.

Prima werk en snel uitgevoerd!

Heel tevreden met het eindresultaat!

Alles perfect vokgens afspraak netjes geleverd

Vanaf het moment v voorbereiding, offerte, plaatsen alles top geregeld! Bedankt!

zeer kundig

goede vakmannen en verstand van zaken

Ervaring met Maessen is prima. Het maken van een afspraak verliep vlotjes en het werk werd in de gewenste week uitgevoerd. Mannen waren correct, werkte netjes en lieten alles bezemschoon op.

Alle gemaakte afspraken zonder meer volledig nagekomen. De heren die zowel onze drie plafonds en de twee schuifdeurkasten hebben geplaatst zijn vaklui. Alles perfect afgewerkt in de afgesproken tijd. Wij zijn zeer tevreden en zijn blij uw bedrijf gekozen te hebben voor deze werkzaamheden.

Snelle levering, werk is snel en vakkundig uitgevoerd

Verkoper heeft een duidelijk verhaal. Mooi en kwalitatief goed product. De uitvoering heeft het werk goed en vlot uitgevoerd. Werkplek werd schoon achter gelaten.

Heel positief

Alles volgens afspraak geleverd en vakkundig gemonteerd

Sneller dan gepland en ontzettend mooi

De palnning was donderdag en ook nog de vrijdag morgen. Maar donderdagmiddag was alles klaar en konden we al beginnen met alles op zijn plaats te zetten. Puik werk,

Zeer nette en vakkundige mensen

De heren hebben bij ons zeer netjes een plafond aangebracht. Van te voren alles bekeken en geluisterd naar mijn verhaal. Ze hebben alles afgedekt en zeer netjes gewerkt. Na afloop hebben ze hun ‘rommel’ meegenomen en alles weer bezemschoin achtergelaten. Ze hadden zelfs de hal geveegd.

Prachtig werk geleverd

Snelle service, netjes gemonteerd en goed meegedacht.

Geweldig eindresultaat.

Perfect afgeleverd zoals afgesproken. Vakwerk.

Goede voorbereiding en uitvoering van het werk.

Zeer goede en uitgebreide info vooraf in een persoonlijk gesprek. Uitvoering door deskundige medewerkers die vragen duidelijk beantwoorden. Prima werk geleverd.

Goede service en netjes gewerkt

Zowel de kast op de slaapkamer als ook het verlaagde plafond op de badkamer is prachtig geworden.

Prima aandacht en service

Klantvriendelijk en profesionaliteit personeel. Meedenken met klant m.b.t. eventuele problemen bij het aanbrengen van plafond. Keurig en schoon gewerkt. Wat prima was en zeer aan te bevelen was het bezoek vooraf van de monteur die het werk gaat uitvoeren om samen met de klant de situatie thuis te bespreken en wat van de klant verwacht werd t.a.v. zo probleemloos mogelijk te kunnen werken voor beiden.

Perfect afgehandeld

Nette en zeer behulpzame monteurs die goed wek hebben afgeleverd

Nette mannen, snel en heel goed gewerkt..ze namen al t afval mee. Jullie bedrijf aan veel mensen vertelt dat t allemaal goed ging bij ons. Dank.

zie beneden

zoals van de firma Maessen verwacht.

Zeer goede begeleiding tijdens onze enorm grote verbouwing. Korte communicatielijn, proactieve klantgerichte opstelling. Terdege onderbouwing waarom ‘in het werk’ gekozen dient te worden voor een iets duurdere oplossing of waar volstaan kan worden met een goedkoper alternatief. Ook de aftersales is prima. Je bent altijd welkom met een vraag of aanvullend klusje. Erg prettig samen gewerkt met Pierre van Deur en medewerkers.

prettige, kundige, betrokken aannemer

Goede, overzichtelijke afspraken, meedenkend en adviserend. De afwijkingen in de uitvoering werden besproken en bleken goed uit te pakken. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat!

Goede en snelle service, klantvriendelijke en deskundige medewerkers.

Na een melding per e-mail van mij dat een tweetal spanplafonds - na ca. 25 jaar!! - op enkele plaatsen wat los hadden gelaten werd er snel een afspraak gemaakt voor het geven van advies. Kort daarna werd de afspraak gemaakt voor reparatie. Twee monteurs klaarden het karwei in korte tijd en de beide spanplafonds zitten weer prima strak gespannen.

Professioneel personeel die van aanpakken weten.

Wij zij super blij met het eindresultaat van ons mooie nieuwe spanplafond. De monteurs hebben ons zeer goed geholpen met het euvel wat was onstaan door toedoen van de stukadoor waardoor uiteindelijk het plafond wel geplaatst kon worden. Nogmaals chapeau voor deze twee heren.

Van offerte tot eindresultaat zeer tevreden

Zeer tevreden met het eindresultaat. Vakkundig uitgevoerd. Van offerte tot datum van uitvoering prettige en duidelijke communicatie. Ga vooral zo door!

Vakkundig gewerkt met mooi resultaat.

Op alle punten was de werkwijze van Maessen professioneel en vriendelijk. Afspraken worden goed nagekomen. Niets dan lof!

Boven Boukoul 15 B

6071AA Swalmen

Over Maessen Boekoel

Maessen Boekoel is uw betrouwbare partner voor de volgende bouwopdrachten: - Traditionele nieuwbouw - Verbouwingen van bijvoorbeeld uw nieuwe badkamer, maar ook de aanbouw van uw woning, zoals de garage en berging. - Renovatie en onderhoudswerkzaamheden: zowel kleine als grote opdrachten, van het afhangen van een nieuwe deur tot het plaatsen van een nieuwe betonwand. - Plameco Plafonds - Noteborn Kasten