Waardeloze Service
Hierbij de schandalige manier van zaken doen van ATC
Nadat we vrijdag 21-10-2022 zijn afgezet op Schiphol door de ATC, hebben wij nog de vraag gesteld betreffende de retour rit, moet ik bellen als we geland zijn? Dat was niet nodig, wij houden alles in de gaten en 20 minuten na landing komt de taxi Uw kant op en ons bellen waar hij stond. Dat was de afspraak! Wij zijn om 00.54 uur vervroegd geland, maar dat zou geen probleem moeten zijn. ATC zou de vluchttijden in de gaten houden! Dit is niet gebeurd, dus stonden wij te wachten op een taxi. Wij hebben zelf meerdere keren contact gezocht, zonder succes. En dan gaat het mis er wordt gezegd dat wij net GELAND zijn en dat wij hadden moeten bellen. Er wordt gedaan alsof het onze schuld is, maar met 25 minuten zou er een taxi zijn. Om 3.04 uur nogmaals gebeld waar de taxi bleef, toen werd er gewoon beweerd dat we niet reageerde op pogingen tot contact. Dit onzin wij wachten met de telefoon in de hand en er is niet gebeld. Dan blijken ze een verkeerd telefoonnummer te hebben, nog even geduld. Dan krijg ik via ATC een chauffeur te spreken die met een Volkswagen-golf ons moet komen ophalen. Op mijn vraag of daar 4 volwassene met rugzakken en 2 grote koffers inpassen gaf de chauffeur aan daar over te twijfelen. De man van ATC zei toen dat we geen bus besteld hadden en dat we hier blij mee moesten zijn. Nu hadden we bij de reservering besproken wat hij kon verwachten. Uit eindelijk worden we om 03.19 uur gebeld dat de taxi er bijna is. Geen Volkswagen meer maar een Seat dit paste net. Gaandeweg bleek dat deze taxi van ons 55,00 euro verwachtte dat gingen wij niet betalen. Van de weg af, hij ging ons niet gratis naar huis brengen. Weer gebeld met ATC en die is het met de chauffeur eens geworden. Wat blijkt deze chauffeur was via-via geregeld, en niet door ATC. Een heel vervelende ervaring, niet de eerste keer. En dan ons de schuld geven dat gaat ons echt te ver. Dit is voor ons echt de laatste rit die we met ATC hebben gemaakt!