Administratie is waardeloos
20 september 2021 contact gehad met Rido ongediertebestrijding omdat ik last had van muizen in mijn woning. Er is telefonisch duidelijk afgesproken dat het bestrijden hiervan 65 euro zou kosten.
Op 22 september is een medewerker geweest en daar was/ben ik heel tevreden mee geweest, heeft super fijn en goed geholpen. Toen hij klaar was heb ik via een pin transactie de 65 euro voldaan. (ik heb hier echter geen rekening van ontvangen als bewijs) Er is een muis aangetroffen en meteen gedood deze dag.
Op 24 september had ik weer last van een muis, en heb toen gebeld met Rido, de medewerker was toch in de buurt en zou even langs komen. Hij is toen nog geen 5 minuten binnen geweest.
28 september werd ik gebeld door Rido ze wilde een afspraak maken voor een eindcontrole, deze vond 30 september plaats. Ook hier heel even binnen geweest en klaar.
Ik was heel blij met de service, maar was wel heel verbaasd over de rekening die ik ineens per e-mail ontving. Er was in het eerste telefonische contact duidelijk 65 euro afgesproken maar dat zagen ze toch anders of ik nog even binnen 14 dagen, 130 euro extra over wilde maken. Dus alles in totaal 195 euro!
Ik probeerde het netjes op te lossen maar met die telefoniste van Rido valt niet te praten.
Heb daarna informatie opgevraagd bij mijn jurist van de rechtsbijstand, en die zei me dat de afgesproken 65 euro die ik al betaald heb voldoende zijn geweest. Voor die andere rekening van 130 euro zijn geen duidelijke afspraken gemaakt op papier of via telefoon. En als Rido dat wel zo ziet moeten hun met bewijzen komen, maar dat konden ze niet.
Ik weet ook een bedrijf komt niet voor niks, maar afspraak is afspraak, maar niet bij de medewerker aan de telefoon bij Rido.
Uiteindelijk hebben we samen een schikking getroffen om 65 euro te betalen om deze kwestie af te ronden.