Zeer slechte ervaring!
Installatiewerk en nieuwe cv ketel, bij installatiewerk nodige klachten en bij cv ketel luisterde degene die het werk opnam niet dat de fabrikant zelf aangeeft dat waterzijdig inregelen het comfort verbeterd zie site remeha! Was onzin...let wel na maart 2020 een nieuwe cv ketel wordt waterzijdig inregelen zelfs door overheid verplicht!!! Niet op gewezen door installatiebedrijf. Na installatie harde klappen in ketel service monteur vond het niet remeha service aan huis... gasdruk niet goed! En rookgas niet juist gemonteerd volgens voorschriften en advies omdat, installatie niet warm wordt ondanks nieuwe cv ketel het waterzijdig inregelen! Discussie over het rookgas dat vol water stond! Met installateur hebben ze vernieuwd.. toen offerte van waterzijdig inregelen en de eclipse radiatorafsluiter ik zou compensatie krijgen voor alle ongemak... dus niet zelf de factuur afgerond!! Toen eclipse radiatorafsluiter en waterzijdig inregelen... na montage gooit monteur deur dicht en vertrekt wat blijkt ketel geeft blokkeer storing raakt warmte niet kwijt.. gebeld met installateur service monteur komt wil alleen zijn om het te bekijken klooit aan pomp instelling en kan niets doen? Installatietechniek moet terug komen en zet alle instellingen van de eclipse kranen op 15!! Dag waterzijdig inregelen! Zelf remeha gebeld voor service dat kan niet moet installateur doen dinsdagavond per mail om hulp van remeha gevraagd en aangegeven dat er een ouder iemand in koud huis zit.. zouden ze regelen wat blijkt ze hebben gewacht tot vrijdag ochtend en toen pas remeha bericht!? Remeha wist van de situatie en hun monteur komt en regelt wat radiatoren in zodat, het wat warm wordt in huis en regelt dat installateur zijn werk komt herzien... * de dag dat ik aangeef dat het niet in orde is ontvang ik wel de rekening om het rest bedrag te betalen?? Omdat ik pas betaal als alles in orde is lijkt me redelijk en wettelijk genoeg komt de directeur in actief en wil gesprek wat uiteindelijk niets oplev