Filters

10

Geweldig

De service monteur is heel kundig,en werk netjes. De vragen die ik stelde beantwoorden hij heel kundig. Deze monteur moet je in dienst houden, een vakman. De datum is 13-07-2023 ,

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle afspraak en snelle reparatie

Binnen een week afspraak en uitvoering hiervan. Werkzaamheden tot alle tevredenheid uitgevoerd en keurig alles opgeruimd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Niet mee te communiceren

Wordt niet gereageerd op mail, bij telefonisch contact kom ik niet verder dan de receptioniste. Ik had een vraag over de rekening die ik had gekregen voor de reparatie aan mijn CV. De betreffende persoon was er wel maar had geen tijd werd mij gezegd. Misschien dat hij later terugbelt. Tja...

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Slecht

Wartel van gas leiding niet vast gezet.onsteek pakk niet vv .heb het zelf maar gedaan .

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Zeer slechte onderlinge communicatie.

Ik snap niet dat HWwonen oud Beijerland, toch een grote woningstichting met naam, hun contract met de firma Bokhorst (installatie techniek) uit Ridderkerk, laten voortduren. Bij Bokhorst werk zeer onprofessioneel personeel op het gebied van het organiseren en inplannen van reparaties. De communicatie is daar ver...zeer...ver te zoeken. En dan heb ik ik het nog niet eens over zo'n kauwgum smakkend telefoniste die hooguit drie begrippen kan onthouden. IK WIL WEL MET NADRUK AANGEVEN DAT DE MONTEURS DE INTENTIE HEBBEN OM GOED WERK AF TE LEVEREN. Maar ja, als de reparatieplanners steeds maar weer verkeerde producten bestellen, kun je verwachten dat een monteur met de verkeerde spullen voor de deur staat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Zeer slecht

Asociaal personeel. Lekkage bij het vernieuwen van cv-ketel. Hebben ze al mijn schone handdoeken gebruikt zonder te vragen. Hoe aso kan je zijn!! Met natte werkschoenen over m'n tapijt gelopen. De bekleding op de trap niet meer schoon te krijgen. Schandalig!!!!!Hoop dat de zzp'ers inmiddels vervangen zijn door vakmannen met een contract!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Benedenrijweg 162

2987 VB Ridderkerk

180200010

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.