Filters

1

Vak_onbekwaam

Onze cv_ketel bleef op een vrijdagavond warmte afgeven zo erg dat het op enig moment 25 graden was in huis en de druk op 2.8 stond. In rust was dat 1.6 Ook bleef het kraantje op display staan Gebeld en advies gekregen om water af te tappen en de ketel te resetten. Enfin toen kwam er als verwacht een storingsmelding dat de druk TE laag was. Ketel bijgevuld en weer aangezet. Tot maandagavond, weer hetzelfde probleem. We hebben een duur onderhoudscontract dus we dachten snel geholpen te kunnen worden, helaas....dinsdag gebeld en donderdagmiddag pas een monteur beschikbaar. Deze monteur heeft een sensor vervangen echter het probleem werd erger eerst hadden we nog warm water , nu niet meer. Gelukkig nog wel verwarming. Er moest een 3 wegklep vervangen worden. De monteur zou vrijdag tussen 8 en 12 uur komen, dat werd later, toen hij er eenmaal was, bleek hij het verkeerde onderdeel mee te hebben en ging dat halen bij een collega. Een uur later was hij terug onderdeel geplaatst en monteur vond dat het opgelost was. Ik niet...nog steeds GEEN warm water. Op mijn vraag wat nu? Kon hij alleen maar zeggen...ik kan u niet verder helpen en heb er ook niet zo veel verstand van, nou vraag ik je. Na boos worden en lamg aandringen heeft hij iemand bij ESNW gebeld. Resultaat was dat er zaterdag weer iemand zou komen. Weliswaar later dan afgesproken kwam er een monteur, deze was wel kundig en was binnen 10 minuten weer weg, waarschijnlijk had de monteur op donderdag het probleem verergert en stekker los getrokken, deze weer aangedrukt en ja hoor alles werkt, ook warm water. Conclusie: de 1e en 2e monteur duidelijk vak onbekwaam. De 3e op zaterdag snapt het wel. Uiteindelijk...veel te lange doorlooptijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Weinig woorden, nog minder daden.

Mijn vertrouwde installateur heeft zijn bedrijf beeindigd en zijn klantenbestand overgedaan aan ESNW. Keurig een brief ontvangen dat ESNW contact zou opnemen voor CV-onderhoud, wat omstreeks september zou moeten plaatsvinden. Dat hebben ze echter nooit gedaan, dus uiteindelijk zelf maar eens gebeld. Uit het gesprek bleek dat ze de overgenomen klanten direct weer hadden uitbesteed aan een andere firma die failliet zou zijn gegaan. Met als gevolg dat ze eerdere toezeggingen niet konden nakomen, zonder hun klanten een alternatief te bieden of zelfs maar op de hoogte te brengen. Op de vraag hoe nu verder kwam als antwoord dat ESNW zelf het werk op zich zou nemen, maar wel pas een half jaar later, want in de wintermaanden hebben ze het te druk. Tja...niet (meer) aan mij in elk geval.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Komen afspraken niet na

Begin mei 2022 een mechanische ventilatie besteld nav controle monteur ESNW en op zijn advies. Na 5 maanden zou ie eindelijk geplaatst worden; op dag van de afspraak komt er niemand opdagen. Feedback formulier ingediend want klantenservice laat je alleen maar in de wacht staan als ze je zogenaamd gaan doorverbinden en ik moest vrije middag nemen. Omdat ik 2 sterren had gegeven, wordt de recensie niet geplaatst naast alle lovende woorden. Kreeg wel mailtje dat mijn klacht met voorrang behandeld zou worden; nog 2 keer contact gezocht maar niets meer vernomen van de meneer die mijn klacht zogenaamd zou behandelen (manager markt en techniek). Nu die 2e ster ook ingetrokken, die was nog voor de aardige monteur van destijds.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

James Wattstraat 29

1817 DC Alkmaar

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.