Filters

8

goed

Het duurde even voor de jaarlijkse onderhoudsafspraak werd gemaakt (1,5 jaar), maar verder geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel, duidelijk en goede service

Goed bereikbaar, goede informatie en supersnelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

prima service

Goede monteur en die maakte alles serieus schoon. Goed gesprek mee kunnen voeren. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Is ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

zeer goede servics

netjes de monteur goede advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service met kundig personeel

Mijn ervaring met Gasservice is goed. Ze bieden goede service en zijn kundig. Bekijken per situatie wat de beste oplossing zou zijn en overleggen deze met de klant. Enige aandachtspuntje is de communicatie als het druk is. Hieraan kan nog wat aandacht worden besteed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Precies zoals het hoort

Gasservice neemt zelf contact met je op als de ketel aan een onderhoudsbeurt toe is. De monteurs zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. (Toen de monteur in 2019 hoorde dat mijn man was overleden, liet hij me zien hoe ik water bij kon vullen) Ze werken netjes en ruimen op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Van A tot Z alles super geregeld.

Van contact met kantoor tot monteur liep alles super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Geheel volgens wens!

Van begin tot eind: PRIMA ervaring. Deskundig, vriendelijk en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

perfect

mooi op tijd. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zoals gebruikelijk prima snelle service

Onderhoudscontract meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakwerk, goede service

Prettig bedrijf om met samen te werken. Meedenkend met klant en het leveren van vakwerk. Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

vakkundig snel en precies

op zondag een defecte cv ketel een vriendelijke monteur met prima uitleg en vervolgens op maandagmorgen een nieuwe ketel geplaatst door 2 vakmannen, top goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service

De monteur heeft in een moeilijke houding de nieuwe kraan goed gemonteerd.Geen enkel minpunt! De mevrouw aan de telefoon zou me bellen als de bestelde kraan binnen was en een afspraak maken.Dat is niet gebeurd. Heb zelf gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Snelle service, correcte afhandeling.

Ik heb snel een afspraak voor een onderhoudsbeurt kunnen maken. Die werd op het afgesproken moment ook uitgevoerd en tot nu toe werkt mijn verwarming naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Snelle service, correcte afhandeling.

Ik heb snel een afspraak voor een onderhoudsbeurt kunnen maken. Die werd op het afgesproken moment ook uitgevoerd en tot nu toe werkt mijn verwarming naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Goede snelle betrouwbare service

🔝

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

belabberd

De servicebeurt van de pas 4 jaar oude verw.installatie was in het verleden binnen 3/4 uur gefikst. Thans duurde het anderhalf uur. Op mijn verzoek om ook de luchtafzuigventilator te reinigen kwam een verhaal over het in dysbalans raken van de ventilator bij het schoonmaken, maar werd deze toch m.b.v. een tandenborstel en water gereinigd.(achteraf blijkt de ventilator nu meer herrie te maken als voorheen) Op een gegeven moment kwam er vanuit de installatie een hinderlijk fluitend geluid dat volgens de monteur ook mogelijk van de boven-of onderburen zou komen. Na onderzoek/navraag aldaar werd niets ontdekt. Na het sluiten van de kap op de installatie werd echter geen geluid meer vernomen. Aangezien ik in het verleden ook eens niet tevreden was over het werk van een monteur, heb ik vooraf gevraagd naar de service-monteur van het vorig jaar. Deze bleek niet meer in dienst te zijn maar er zou getracht worden om Ivo voor deze onderhoudsbeurt in te plannen. Met de huidige beurt was de monteur zo,n anderhalf uur bezig? en werd een bedrag van 104,50 euro in rekening gebracht, terwijl een normale beurt 79,50 euro kost. Dit vind ik niet correct en ik twijfel aan de kwaliteit van de monteur en vraag mij af of ik voor het onderhoud van de installatie in de toekomst niet naar een ander bedrijf moet overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Supersnelle en correcte service

Mijn boiler was defect ik belde woensdag middag om 13.00 uur naar de Gasservice Er zou dadelijk iemand langs komen om naar de boiler te kijken,ik vroeg hoe laat; het antwoord was over kwartier. De boiler moest vervangen worden Het zou mogelijk zijn binnen 2 dagen een nieuwe combiketel te plaatsen. Ik kreeg eind van de middag de offerte .Bij goedkeuring van de offerte zou de nieuwe verwarmingsketel voor t weekend geplaatst worden Op vrijdagmorgen stonden ze om 8.00 uur opde stoep voor t plaatsen van deverwarmingsketel.Dat is ook allemaal prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Goede service

Onze ervaring met de Gasservice is zeer goed. Wij zijn al jaren klant, ieder jaar krijgen wij een telefoontje voor de onderhoud van de ketel. Dit is zeer attent, omdat wij dan zelf er niet aan moeten denken, als er een storing is aan de ketel hoeven we maar te bellen, en er komt dan gelijk een monteur (of het nu met de feestdagen is, geen probleem voor de Gasservice). Dus met andere woorden, wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vakkundig

Wij zijn tevreden met de service en de afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super

Goede servies komt afspraak naar en eerlijk en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Gasservice heeft mij snel, vakkundig en voor een faire prijs geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Guliksebaan 3

5912 PR Venlo

773544058

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.