Filters

6

Was moeilijk te overtuigen om iemand langs te sturen.

Het koste mij moeite om de planner te overtuigen om iemand langs te sturen terwijl mij CV gewoon niet meer goed functioneerde. Achteraf bleek dat er een apparaat (smart radiator kraan) was toegevoegd aan mijn account waarmee ik mijn Bosch thermostaat kan regelen. Dit gaf een storing waardoor mijn thermostaat niet meer goed reageerde. Hoe dit apparaat is toegevoegd aan mijn account (is beveiligd met een wachtwoord) is voor mij en de aanwezige installateur een raadsel. Probleem is opgelost door desbetreffende apparaat te verwijderen uit mijn account. Gaarne dit onder de aandacht te brengen bij jullie installateurs om eenzelfde problemen bij andere klanten te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Reparatie in 2x uitgevoerd. Een keer een "nood" reparatie en enkele weken kater de "echte" reparatie

De reparatie had naar mijn idee in 1 keer gedaan kunnen worden. Had weer een 110 euro gescheeld. Tijdens 1e "noodreparatie" geen rioolaansluiting van 50 mm bij zich. Bij 2e reparatie, omdat men toevallig bij de buren moesten zijn, had men voldoende rioolpannen bij zich van minimaal 110 à 120 mm. Deze gemonteerd. Verder een prima bedrijf met vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed en betrouwbaar

Fijn bedrijf dat goed werk levert. Afspraken worden nagekomen,”.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

We zijn snel geholpen

N.v. T

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

heel goed

goede samenwerking met iedereen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Ben zeer tevreden

Monteur was zéér snel hier omdat een andere klus meegevallen was. Verstopping is snel en vakkundig verholpen door een bijzonder vriendelijke en klantgerichte monteur. In het verleden vaker met jullie van doen gehad en ook toen verliep alles prima. Punt voor verbetering: factuur is aan mijn vrouw gericht die helaas een aantal jaren geleden overleden is. Gaarne de volgende keer aan mij richten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Zeer goed geholpen, wel hoge factuur

De riolering van ons huis was goed verstopt zodat het water nog maar heel langszaam wegliep. Een telefoontje met Gebr. Janssen te Beugen en de afspraak was gemaakt. Ik had vantevoren bij het maken van de afspraak gevraagd wat ik qua kosten zou kunnen verwachten. De medewerker gaf aan hij dat niet zo kon zeggen. Wel kon hij mededelen dat de arbeidsloonkosten zo'n € 120 per uur waren. Voorrijkosten werden niet gerekend. Mijn verwachting was dat het wel binnen een uur verholpen zou kunnen worden (onze riolering is niet heel complex en dat wist ik want die was onlangs vernieuwd met de verbouwing), dat er wat materiaalkosten in rekening gebracht zouden worden en dat ik rond de € 220-250 kwijt zou zijn. Over de kosten voor het ontstoppen van het riool is op jullie website ook niets te vinden. De volgende dag al stond een service medewerker met service bus voor de deur. Super! De beste man had binnen 5 minuten met de rioolcamera de verstopping ontdekt. Buitenrioolpijp blootgelegd, gat gemaakt, hogedrukspuit van de service bus erin en binnen een paar minuten stroomde alles weer als een wildwaterbaan. Gat in de rioolpijp dichtgemaakt, zand erover en klaar. Inclusief tekst, uitleg en administratie was binnen een uurtje de hele klus geklaard. Echter super service, snel en vakkundig! De factuur sloot echter niet aan bij mijn verwachting. Uurtje arbeidsloon stond netjes op de factuur. Maar uiteindelijk mocht ik voor het gebruik van de hogedrukwagen en de rioolcamera allebei +/- € 130 betalen. Gezien de zeer korte tijd dat hier beiden gebruik van gemaakt is vond ik die prijzen aan de erg hoge kant. Het totaalbedrag van € 388 zat daarmee ruimschoots boven mijn verwachting van € 220-250. Ik snap dat de ene ontstopping de andere niet is en dat het moeilijk is om vantevoren een duidelijk inschatting van de kosten te maken, maar ik zou jullie toch willen adviseren dit wel te doen. En dan maar met een voorbehoud. Om scheve verwachtingen bij jullie klant te voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goede service

Goede service en fijne medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Alleen maar goede ervaringen mee

Ik was/ben regelmatig klant bij jullie en word altijd prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Matig

Ben inmiddels meer dan €500 kwijt en mijn dak lekt nog steeds! Werknemers hebben hierover een opmerking geplaatst op de bon maar er wordt geen rekening gehouden hiermee. Eerder goede ervaringen met het bedrijf maar in dit geval hadden ze me wel tegemoet mogen komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Volgens verwachting

Grondige voorbereiding Korte lijnen Werken volgens plan

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Afspraak is afspraak

Ik was op zoek naar een nieuwe cv ketel. Goed advies. Denken mee. Korte leeftijden. Professionele montage

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Deskundige werkers en goed werk

Deskundige, ervaren en vriendelijke werkers, Dylan en Nathan, die goed werk afgeleverd hebben. Prettig om mee samen te werken en leuk om te zien hoe Dylan als een oudere broer met zijn veel jongere broer omging. Het blijft per slot mensenwerk en dat voegt veel toe aan de uitvoering van het werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

uitstekend werk geleverd. Precies volgens afspraak.

Exakt de juiste mensen op de goede plaats om het juiste optimale werk af te leveren. zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Verrassing in kosten

Betaalde totaal 228,15EUR voor een standaard ontstoppingswerk. De werkelijke werktijd nadat de monteur kwam, bedraagt ​​slechts 15 minuten. Er was sprake van een misverstand. Ik wist niet dat ze het gereedschapsgebruik in rekening zouden brengen voordat ze bestelden. Helaas gekost 34,18EUR waterzuiger 47,85EUR ontstoppingsveer voor gereedschap waarschijnlijk al volledig afgeschreven. Ik denk dat de prijs overdreven is. Prijzen zijn niet beschikbaar op bedrijf website.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Verliep erg moeizaam maar mooi resultaat.

Ligbad vervangen voor inloopdouche. Inclusief nieuw plafond en vloer. Heeft 4 maanden geduurd! Min onze vakantie van 1.5 week. Alles leek tegen te zitten. Stucwerk door tegelzetter gedaan, was niet vlak. Opnieuw door stukadoors. Wandplaat was verkeerd ingemeten, moest opnieuw besteld. Deze waren afgetekend met watervaste stift aan de goede zijde. Over stiftstreep gekit. Kit eruit. Stiftstreep werd zorgvuldig weggepoetst. Kapotte tegel werd vervangen. Maar voeg was niet bijgewerkt. Zelf achteraan gegaan. Spanplafond had strepen. Werd direct aangegeven dat dit vervangen zou worden. Geen probleem, Na weken wachten zelf gebeld. Plafond vervangen stond niet op de lijst. Vervolgens kwam iemand met een ander soort spanplafond, niet goed doorgegeven. Er zou iemand anders gepland worden. Weer weken gewacht. Zelf gebeld. Stond weer niet gepland. Nadat dit opgelost was gemaild om verzoek van de laatste afwerking. O.a. verwarming aansluiten. Vaak en veel mensen over de vloer gehad. Volledig uitbesteed om er zelf weinig werk mee te hebben. De organisatie viel erg tegen. Alles werd wel keurig opgelost. Daar hebben wij ook geen zorgen over gehad. Het eindresultaat is echt erg mooi. Na 5 maanden (Vanaf start) de afspraak voor oplevering. Maar die heeft geen meerwaarde. Alles ziet er keurig uit. De sterren vind ik moeilijk te geven omdat de te beoordelen onderwerpen niet zwart of wit zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Veel te groot geworden

Slechte communicatie Beëindigen ogo contract zonder kennisgeving Tijden afspraken kloppen niet Reparatieverzoeken blijven ook na rappelleren liggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Gebr.Janssen B.V. levert en komt op tijd.

Of het nu de verbouwing van de badkamer is, de plaatsing van de warmtepomp, de reparatie van een douchekraanthermostaat, of het onderhoud van de warmtepomp: Gebr. Janssen is op de afgesproken tijd voor de deur en levert deskundig werk. Op Gebr. Janssen kun je rekenen. Zo volhouden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Goed werk, na heel lang wachten en een gepeperde rekening

Pas na ruim 2 maanden na de melding van een lekkende dakgoot werd deze gerepareerd. Niet tijdens een reguliere afspraak maar even tussendoor. Eerdere toezeggingen dat ik zou worden gebeld om een afspraak te maken werden niet nagekomen. Het werk is goed uitgevoerd, het was slechts 15 min werk maar er is 1,5 uur in rekening gebracht ivm reiskosten. Al met al een teleurstellende ervaring bij dit bedrijf waar we heel lang klant waren

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Correcte en vakkundige service

Recent is de jaarlijkse onderhoudsbeurt van de CV ketel gedaan. De monteur arriveerde op de afgesproken tijd. De monteur was zeer vriendelijk en legde uit wat hij aan het doen was en voerde de servicebeurt zeer vakkundig uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle reparatie van lekkage

Na telefonisch contact werd binnen een paar dagen de lekkage op mijn badkamer goed gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Komen afspraken na maar laten het vervolg achterwege!

Zijn vriendelijk, behulpzaam en komen hun afspraken na. Hierna laten ze e.e.a. te wensen over zoals even laten weten wanneer de rekening volgt (in ons geval duurde dat ruim een jaar), moesten nog een keer terugkomen om wat te herstellen waarbij ze ineens voor de deur stonden zonder een belletje vooraf en het nauwkeuriger omgaan met wat er uiteindelijk op de factuur komt te staan. Dit klopte bij ons echter niet. Dit zijn echter kleine verbeterpuntjes waar ze aan kunnen en moeten werken! We moeten echter wel vermelden dat ze kwaliteit werk afleveren!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekend

Goede producten. Vriendelijk en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakwerk

Vanaf het eerste advies tot en met de laatste afwerking van de badkamer en wc zijn we zeer goed geholpen door de mensen van het installatiebedrijf Gebr. Janssen Beugen. Het resultaat is prachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Fantastisch

Na het telefoontje, stond de service monteur smorgens al om 8 uur op het dak te zingen. Wij lagen nog in bed, we waren het vergeten, waarvoor nogmaals excuus. De monteur had het in een mum van tijd opgelost en heeft ook nog enkele scheurtjes in het loog gerepareerd. Na afloop heeft hij een kopje koffie gedronken en de levering bon ingevuld. Het is een bijzonder plezierig monteur. Hartelijk dank voor de hulp. Groetjes Annie en Jan

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.