Filters

2

Slecht.

Al telefonisch contact gehad. Vind de factuur wel heel bijzonder! Als de 1e monteur zijn werk goed had gedaan, was er geen 2x camera en 2x hd nodig geweest én 2x uurloon (met kosten van ene naar andere werkplek? Dus de coulance van camera en hd, vind ik geen coulance. Had zowiezo niet verwacht dat dit 2x verrekend zou worden. Een compensatie extra in "uur" loon, zou nog gepast zijn als credit nota. Bijna €500,- voor iets meer dan 2 uur werk. ( Wat niet nodig was geweest) Absurd bedrag. Overleg was correcter geweest. Heb overigens de factuur wel al betaald, wat ik beter nog niet had kunnen doen! Gr Brigitte Franse.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundige medewerker werkt netjes.

Monteur werk snel heeft verstand van zaken. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goede service en snelle handeling.

Goed telefonisch contact, fijne en goede medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Vakmanschap en zeer vriendelijke installateur.

Vakmanschap en zeer vriendelijke installateur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Volgens afspraak, snelle reactie, alles naar wens!

Snelle reactietijd, goed vakmanschap, klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekende service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

snelle service; hoog uurloon!

Naar aanleiding van mijn telefoontje met Toon dat wij met een lek in de gasleiding binnenshuis zaten was er dezelfde voormiddag nog een monteur die een en ander correct gerepareerd heeft. Mogelijk moeten we wel een keer een afspraak maken over een nieuwe ketel want die vertoonde na opstarten kuren! Uurloon vind ik hoog; 75 euro excl!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

duim verdient

s'morgens laten weten wat het probleem was. Na de middag kwam Twan en heeft het probleem meteen opgelost Dus een dikke DUIM

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Zeer tevreden

Snel en flexibel werd er een extra handgreep geplaatst die plotseling nodig was. Erg fijn dat dat op zo'n korte termijn gebeurde. Top!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Alles wat nodig is: kennis en kunde

Fijne monteur met echt inzicht en probleemoplossend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Goede service.

Snelle en goede service. Deskundige, nette en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede en snelle service door vakbekwame monteurs

Ondanks drukte toch snel geholpen. Monteurs hebben erg netjes gewerkt. enige tegevaller was de rekening.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel en betrouwbaar

Zie het aantal sterren per rubriek. ‘Gewoon’ goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede service, afspraken goed nakomen

Zeer tevreden . Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Snel en adequaat opgelost

Jammer dat er wat mis gegaan was met de planning. Moest nog een keer bellen voor monteur. Maar dan kwam hij ook. Vrijdagmiddag rond 17 hr. Binnen een half uur weer weg. Riool gereinigd. Iets wat met mijn hogedrukreiniger niet zo efficiënt ging. Ik had alles al open liggen en daarom was de klus snel gedaan. Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend werk afgeleverd

Uitstekend werk afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Alles prima, alleen veel te duur voor een half uur werk

Half uur werk, en dan dat geld, lijkt nergens op. Ik beveel jullie niet aan omdat ik het veel te duur vind. Persoonlijk zou ik liever in uurloon gewerkt zien. Verder dik tevreden,

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Service is opgelost

Na telefonisch overleg service opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima service

Zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

De monteur was een prettige man, waarbij ik het gevoel had dat hij vaardig is in zijn vak.

Gewoon goed omdat; De collega's van de planning het mogelijk maakten om de afspraak met de buurvrouw te combineren. Daardoor kon ik met de monteur meelopen naar de buurvrouw, die het prettig vond om iemand in de buurt te hebben die een beetje van techniek begrijpt. De monteur: Duidelijk toegelicht waarom de onderdelen vervangen moeten worden. Kon begrijpelijk vragen beantwoorden over systeem en werking thermostaat. Legde uit wat mogelijk is en wat niet, en risico's zijn bij de aangetroffen slechte onderdelen. Bij de wens, aanleg van de nieuwe rookgas afvoer gaf hij duidelijk aan dat de levertijden op het moment absurd zijn. Hiervoor zouden we iets horen als deze weer geleverd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Vriendelijke, kundige mensen.

Telefonisch goed bereikbaar. Afspraken worden nagekomen. Deskundigheid. Vriendelijk personeel. Coulance bij kritische kanttekeningen van klant. Minpunt: Dakwerkzaamheden als het nog donker is. Afgeleid worden door binnenkomend telefoontje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle, eerlijke en goede service

Na eerder via malafide bedrijf ontstopping te laten oplossen deze keer voor gebr. Janssen gekozen. Rustige en vriendelijke meneer aan telefoon. Binnen 2 uur iand op locatie die rustig te werk ging en netjes alles uitlegde. Ook in overleg over gebruik camera etc. Dus geen verrassingen achteraf en nu voor de helft van oplichting bedrag klaar. En nu goed klaar dankzij gebruik camera. Zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Klantvriendelijke vakkundige service

Wanneer we ook contact opnemen met vragen of advies, wordt er altijd goed geluisterd en wordt je serieus genomen. Daarna volgt er een vakkundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Serieus bedrijf met harde werkers

Dakwerkzaamheden laten uitvoeren in barre omstandigheden; de eerste vorstdagen van dit najaar door een fijn team van hardwerkende mannen. Ik heb het vertrouwen dat de werkzaamheden van goede kwaliteit zijn maar over nazorg en garantie kan ik nog geen waardering uitspreken; het werk is nog niet volledig klaar. Wel erg jammer dat het erg lang heeft geduurd voordat de werkzaamheden uitgevoerd werden maar dat geldt in deze tijd waarschijnlijk voor meer bedrijven; die communicatie kan en moet echt beteer. Dat geeft net dat extraatje waardoor je je serieus genomen voelt. Aan aanbevelen doe ik NOOIT want mijn ervaring is een persoonlijk verhaal. Desgevraagd wil ik wel mijn positieve ervaring delen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Uitvoering goed, monteurs communiceren goed; echter communicatie met kantoor niet zo efficiënt.

* Beperkte ervaring met hun riool en CV afdelingen. * Beide afdelingen hebben te kampen met drukte. In de voorbereidingsfase met kantoor wordt niet altijd duidelijk aangegeven wanneer je reactie mag verwachten, en wanneer toegezegd wordt de volgende dag te reageren moet je soms een week later alsnog navragen. (Juist gezien de druk op personeel zouden ze misschien een beter intern proces voor het bijhouden van dergelijke communicatie moeten hebben.) * Wanneer eenmaal een afspraak is gemaakt en de monteurs langskomen zijn deze in mijn beperkte ervaring vriendelijk, duidelijk, deskundig, en nemen ze de tijd om goed werk te leveren. Na de situatie te bezien overleggen ze vooraf wat ze adviseren om te doen, en leggen achteraf uit wat ze hebben gedaan en wat ik zelf eventueel nog verder moet regelen. En bij vertrek laten ze de werkplek netjes achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

p.v.houtum@janssenbeugen.nl

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.