Filters

10

Snel,heel effectief geholpen door een zeer ervaren persoon

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

zeer goed

zeer tevreden over de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Alle werkzaamheden zijn in nauw overleg met ons vakkundig uitgevoerd.

Onder leiding van John Egelmeers en Toon Bulder hebben Twan Matijssen en Jeroen Janssen een ingewikkelde vervanging van ons rioolsysteem en 2 toiletten deskundig uitgevoerd!! De communicatie tussen beide monteurs verliep soepel en vakkundig. In de voorbereiding werden wij wel verrast door 'een wisseling van de wacht' en uitstel van de uitvoering van de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Snelle en vakkundige service.

We zijn al vele jaren klant bij Gebr Janssen, zowel dak, riool als sanitair. Nooit klopten we vergeefs aan om hulp. Onze ervaring is dat de medewerkers met ons meedenken, creatief en oplossingsgericht zijn en tot dusver altijd iedere klus perfect wisten af te ronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle reactie en puik werk!

Naar aanleiding van een mankement gebeld en een afspraak geregeld op zeer korte termijn. De klus perfect geklaard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

formidabel

vrijdag"s terug gekomen van vakantie was het in de woonkamer 27,5 graden terwijl de thermostaat op 17 graden stond. zaterdagochtend gebeld vervolgengs is er een monteur gekomen die het probleem verholpen heeft door een nieuwe 3 weg klep te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed, vriendelijk en afspraak nakomen.

Zie bovenstaand. Wel een behoorlijk uurtarief

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima.

In de overeenkomst /werkopdracht waren in eerste instantie 4 dakdoorvoer kanalen berekend. Op ons verzoek is 1 ( een) dak doorvoer kanaal behouden ( niet vervangen in verband met airco systeem). Een andere dakdoorvoer is niet meer geplaatst op aanwijzing van Uw montage monteurs ( het kanaal deed geen dienst meer ,na keuken verbouwing ). Ik had verwacht, dat U misschien 1 (een) dakdoorvoer kanaal in mindering zou brengen. Mvg Fam Coppens debiteur 41030 08-10-2020 Dit is na contact naar alle tevredenheid aangepast. J coppens Boxmeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Nacalculatie op offerte

Ik heb begrepen dat van 7.30 uur tot 1200 uur werk is geleverd maw 4,5 uur maal 2 is 9 uur. De offerte was gebaseerd op 12 uur. Daarnaast is 2 uur reistijd berekend. Ik zou dan toch een lagere factuur verwachten op basis van korte arbeidstijd. Montage van regenpijpen ziet er professioneel uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend!

Goede analyses, nog betere oplossingen. En snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Alles conform afspraak

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Dit keer geen goede communicaties met de dakdekker

De dakdekker zou bellen en in overleg langs komen. Op 30-09-2020 heeft de dakdekker gebeld, ik was op mijn werk dus tel. zat in de tas. Hij heeft toch thuis aangebeld, zonder overleg met mij, mijn zoon was wel thuis, maar wist weinig van het probleem af. Het ging om de vorige reparatie (natte plek aan buitenzijde onder de schoorsteen). Maar de dakdekker begon ergens midden op het dak een dakpan goed te leggen. Het ging mij om de dakpannen onder de schoorsteen. Mijn zoon heeft toen duidelijk gemaakt dat het probleem om en rondom de schoorsteen lag. Heel jammer dit, als hij mij had gesproken(in overleg zoals mij van tevoren was verteld) en dan langs was gekomen had dit wellicht extra tijd en kosten kunnen schelen voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Gebr. Janssen B.V. laat zien hoe het moet!

Na een eerdere teleurstellende ervaring met een dakdekkersbedrijf was het een verademing om met Gebr. Janssen te werken. Snelle reactie op vragen. Snelle actie na opdracht. Keurige en vriendelijke vakmensen. En voor zover ik het als leuk kan beoordelen prima vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goede service en uitvoering

Komen afspraken na en leveren goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer klantvriendelijk

Vakkundig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service en vakmanschap

Jaarlijks contact omdat ik een onderhoudscontract heb. Dit verloopt altijd prima. Er wordt gebeld om een afspraak te maken en men biedt goede service en vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Minpunt: Service en communicatie

Werkzaamheden zijn verder prima uitgevoerd. De kraan op het toilet was helaas wel erg groot voor zo’n klein wasbakje, afgesproken dat er een wat kleinere zou worden geplaatst. Niets meer van gehoord. Na twee keer mailen, dan telefoon. Men wist daar kennelijk van niks, (hadden we maar naar de zaak moeten komen om kranen uit te kiezen, de monteur heeft maar één type bij zich). Voor het plaatsen van een andere kraan zou dus ook weer extra werktijd worden gerekend. Gemeld dat op de factuur sowieso al een uur meer stond. De factuur is betaald, maar verder niets meer vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Blij en zeer tevreden, mooi resultaat

Wij zijn zeer tevreden over de renovatie van onze badkamer. Alles was goed voorbereid in werkschema’s en dat verliep heel voorspoedig. Ook werd er heel netjes gewerkt en was het personeel zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed fijn bedrijf wel duur

Je kunt op rekenen dat ze komen .wij hebben een goeie ervaring mee .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Vakkundig werk geleverd maar communicatie is slecht

Na een constatering dat een verkeerde kleur dakbedekking is gebruikt (helft van het werk was al klaar) was er op geen enkele manier een gesprek of enige coulance mogelijk. Er was sprake van een tamelijk arrogante en absoluut geen klantvriendelijke houding. Elke vorm van communicatie moest vanuit de klant komen. Hier is nog heel verl te leren en te verbeteren. De werklui in het veld heen goed werk verricht. Wel wat rommelig achter gelaten (teervlekken op de oprit) en geen woord bij vertrek en afronding. Dus ook geen oplevering van het werk plaatsgevonden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle en goede service

Onze cv ketel was op vrijdagavond stuk. Zaterdagmorgen naar Janssen toe en dezelfde morgen kwam de verkoper kijken en prijs doorgeven voor een nieuwe ketel. 3 dagen later is de nieuwe ketel vakkundig opgehangen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goed bedrijf

fijne mensen die de klant zeer goed behandelen, en heel vriendelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede en snelle service

Zoals wij al gewend zijn van Gebr. Janssen ook nu weer bij vervanging kraan wasbak en douche een goede en snelle service. Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Subliem

Eerste contact direct goed met telefoniste. Werd snel terug gebeld en mogelijkheden werden bekeken. Afspraak snel gemaakt. 7.20 uur was Bonnie de monteur er al. Wat een echte vakman. Werkelijk zeer ervaren man en prettig en sociaal. Kortom subliem!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

we zijn tevreden over het geleverde werk.

Behulpzame mensen, die correct werk geleverd hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.