Slechte communicatie
Dat dit bedrijf nog geen beoordeling heeft is een raadsel.
Laten klanten 5 maanden wachten op een offerte voor een warmtepomp. Vervolgens krijgen we na aandringen een getekende offerte toegestuurd waarmee wij akkoord zijn gegaan. So Far so Good zou je zeggen.
Echter wilden wij nogmaals een afspraak om de plaatst van de WP en het leidingwerk nog een keer door te nemen. Bij het maken van deze afspraak ging het mis. Meneer zei kies maar een datum als het maar naa 16:00 is. Wij een datum noemen, Krijgen we als reactie "nee kan ik niet". Waarop wij meneer verzoeken iets anders te gaan communiceren anders krijgen we de afspraak niet geregeld.
Mailtje terug dat door onze houding en toon ze de klus niet meer willen uitvoeren bij ons.
Nou Pardon! wat denkt dit bedrijf wel niet! Mij eerst afsnauwen en vervolgens als een soort dictator te keer gaan. Terwijl wij al 5 maanden wachten en al 2 keer aan het lijntje zijn gehouden ook nog!!
We hebben het hier over een apparaat van 14K euro en niet een pakje boter.
Meneer gaf zelfs toe dat hij iets vergeten was in zijn mail(namelijk dat hij volgende week bedoelde). Dan geef je toch toe dat je zelf diegene bent die niet helemaal lekker communiceert. Hoe moeten wij nou goed communiceren als we maar halve info krijgen. Dan is dit een compleet misverstand zou je zeggen en los je als bedrijf dit toch gewoon op met je klant.
Ik heb nog getracht met diplomatie tot een oplossing te komen, door te benoemen dat mijn reactie waarschijnlijk verkeerd is over gekomen met het verzoek even te bellen.
Meneer doet niet eens een poging om terug tot een goed verstandhouding te komen, terwijl het overduidelijk een misverstand betrof of een misinterpretatie van zijn kant. Geen telefoontje gehad of een mailtje etc. Bel dan op en wees een vent zeg gewoon dat je er geen zin in had.
Vervolgens nog achteraan gemaild dat we juridisch een overeenkomst hebben ivm getekende en akkoord gegane offerte.
Niets meer van dit arrogante bedrijf gehoord.