Filters

1

Wel betaald, niet geleverd

Voor mij is een warmteverliesberekening gedaan voor mijn woning. Nadat ik de berekening had ontvangen heb ik direct betaald, maar toen ik inhoudelijk ging kijken snapte ik een paar dingen niet. Uiteindelijk bleek dat de berekening op een heel andere woning was gedaan. Waarschijnlijk een kopie, titel veranderd naar mijn woning, en de inhoud niet aangepast. Het resultaat van de berekening had dus geen enkele waarde voor mij. De vertegenwoordiger is nog wel langsgeweest en heeft beloofd een en ander aan te passen, maar sindsdien volledige radiostilte ook na herhaaldelijke herinneringen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Zeer slecht

Na het kopen van ons appartement een abonnement voor ketelonderhoud afgesloten. De facturen hiervoor kwamen elk jaar op het juiste e-mailadres binnen, de mails over het maken van een afspraak voor onderhoud niet. Hier moest je elke keer achteraan bellen waarop je dan vervolgens te horen kreeg dat ze in hun systeem zien staan dat ze wel een uitnodiging hebben gestuurd… Erg vermoeiend, en typisch dat de facturen wel gewoon op tijd in m’n mailbox verschenen. Hierna het contract dan ook beëindigd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer deskundig, snel en betaalbaar

Verwarmingsklus werd zeer adequaat opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundig, vriendelijk en netjes werkend personeel

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

heel fijn geholpen bij een storing.

het bedrijf /monteur zijn erg correct de storing van de cv. is fijn en snel verholpen storing ingesproken de monteur belde terug binnen 45 minuten en kon de storing verhelpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Meerdere malen datum niet nagekomen.

Ik heb al meerdere malen een afspraak proberen te maken en vrije dagen opgenomen. Meedere malen wordt op de dag zelf een paar uur vtv afgezegd. Niet oke.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

zeer prettig

de monteur was vriendelijk en deed zijn werk goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

We zijn zeer tevreden over het verloop van de werkzaamheden: snel, accuraat en in een goede sfeer.

We zijn zeer tevreden over het verloop van de werkzaamheden: snel, accuraat en in een goede sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Een perfect bedrijf,Klantgericht,vakmanschap met een hoge kwaliteit

Het bedrijf Van den Hoff ken ik al vele jaren een zeer goed bedrijf die opdrachten snel en kwalitatief afwerkt. Een zeer betrouwbare partner voor de opdrachten die zij aannemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

professioneel

Betrokken en meedenkende medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goede ervaring vriendelijk

goede uitleg bij mij thuis vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Waardeloos

Offerte aangevraagd in januari om halverwege maart een bericht te krijgen dat er geen werk meer gepland kan worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima ervaring

Vakkundig de nieuwe verwarmingsketel opgehangen.Duidelijke uitleg gegeven.Twee aardige gasten.Zingen kunnen ze helaas niet :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Installatie v/d nieuwe ketel goed verlopen en alles werkte als voor heen

Ben zeer tevreden over het plaatsen van de nieuwe Nefit proline Nxt CW4 in een halve dag werd alles weer lekker warm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Kundige monteurs

Prettige monteurs die goed werk afgeleverd hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Van Kanstraat 3

5652 GA Eindhoven

402517626

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.