Filters

1

Oh wat ben ik woedend op dit bedrijf!!

Oh wat ben ik woedend op dit bedrijf. Op maandag 30 september 2024 heb ik een telefonisch afspraak gemaakt voor mijn ketel onderhoud, afspraak stond op 14-10-24. Mijn vraag was of ze mij een specifieke tijd konden aangeven waar ik rekening mee kon houden in verband mijn werk. Nee meneer het enige wat wij kunnen doen is u een tijdvak tussen 14:30 en 16:30. Ik zeg doe dat dan maar dan regel ik het voor die dag op werk 2 min laten krijg ik per mail een afspraak bevestigen! Nu vandaag is het 14-10-24 en ik heb 2 uur van mij werk uren moeten opnemen wat mij geld heeft gekost om maar op tijd thuis te zijn voor de afspraak die vandaag stond. Om 13:45 dacht ik nog even voor zekerheid de klantenservice te bellen met de vraag of ze mij toch nog specifieke tijd kunnen aangeven hoelaat ze vandaag kwamen. Nee kreeg ik weer te horen u moet vanaf 14:30 thuis zijn. Dus ik denk oke ik zorg er voor en neem mijn uren op werk op. Na 1 uur thuis te zijn en het al 15:30 is en geen monteur gezien te hebben denk ik laat ik toch maar weer bellen. Ik bel de klantenservice en krijg een dame aan de lijn die aangeeft meneer ik ga even op onderzoek voor u uit. 1 min in de wacht gestaan te hebben komt mevrouw terug en geeft aan sorry meneer u afspraak staat er niet meer in en is weg gehaald. Ik zeg hoe kan dit toch zo gaan jullie toch niet met mensen om? Ik heb een mail bevestig waarin staat dat het afspraak vandaag is, en ik heb vandaag om 13:45 nog met jullie gebeld en toen werd mij niks gezegd. Hoe kan dit nou? Sorry meneer kreeg ik te horen ik weet ook niet hoe het kan maar we kunnen u vandaag niet meer helpen. Nou wat was ik boos zeg! Uren opgenomen op werk die ik niet meer terug krijg, meerderen keren met hun aan de telefoon gezeten en nog steeds geen duidelijkheid gekregen, pas aan het einden van het dag wanneer ik hun bel krijg ik te horen dat mijn afspraak boem paf poem het lucht in is gegaan. Wat een schande dit bedrijf geen respect voor hun klanten. Ik heb een klacht ingediend en gelij

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Maand in de rotzooi, na 2 weken al koud water

Ze komen eerst je huis op stelten zetten omdat je van het gas af moet om de warmtepomp te installeren. Na 2 weken, storingen in het systeem en al koud water, vraag je installatie team nog even te komen kijken (waren paar deuren verder bezig) krijg je te horen "sorry doen we niet, moet storingsnummer bellen") Dan maar dat, komen uiteraard alleen als je normaal aan het werk bent, moet dus ook nog vrij nemen voor die gasten. Zit je braaf 7uur lang te wachten om er dan achter te komen dat ze je niet ingepland hebben! Ondertussen heb je dus 7 dagen geen verwarming en koud water. Laat ook duidelijk zijn dat er ook 2 buren in de straat wonen waarbij het ook niet optimaal werkt. Het is een huurhuis en ik heb de keus niet, amders hadden ze hun rotzooi weer mee mogen nemen, absoluut geen aanbeveling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Drama

Titel: Teleurstellende ervaring met Kemkens ketelbedrijf Ik ben diep teleurgesteld in de service van Kemkens ketelbedrijf. Na meerdere keren contact opgenomen te hebben vanwege een lekkage die vijf keer in één maand tijd is opgetreden, hebben ze het probleem slechts voor een korte periode verholpen. Dit heeft geleid tot aanzienlijke schade aan mijn vloer. Ondanks mijn herhaalde klachten stellen ze nu dat het mijn fout is en weigeren ze verdere actie te ondernemen. Dit gebrek aan verantwoordelijkheid en klantgerichtheid is onaanvaardbaar. Ik raad anderen ten zeerste af om gebruik te maken van de diensten van Kemkens ketelbedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Waardeloos bedrijf

Onvriendelijkste telefonistes Afspraken worden niet nagekomen en op e-mail wordt nooit gereageerd . Personeel steelt eigendommen uit de woningen. Zie andere ervaringen . NIET BINNENLATEN DEZE KEMKENS OF JE KRIJGT SPIJT !!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Misleiding

2 jarig onderhoudscontract tv € 225,00. Daarvoor wordt de ketel slechts 1 x schoongemaakt. Afspraken worden steeds verzet en uiteindelijk geannuleerd omdat de termijn verstreken is. Onbetrouwbaar bedrijf. Tip : let op de kleine lettertjes!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

totaal onbetrouwbaar bedrijf

komt geen enkele afspraak na, liegt de klanten voor en maakt niks fatsoenlijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

waardeloze service

De letterlijke tekst: 'we hebben wel uw service-contract overgenomen, maar leveren niet de garantie die daarbij hoort'. Daarna zegden ze het service contract eenzijdig op. Tsss. Mail over gestuurd, geen reactie, ook niet van het hoofd van de service afdeling. Blij met Verspeek uit Valkenswaard, vriendelijke lieden die hun afspraken nakomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

PAS OP KLEINE LETTERTJES

Ik heb sinds augustus 2019 een servicecontract met Kemkens afgesloten voor mijn oude CV ketel en WTW-unit, in het appartement dat ik ook in dat jaar gekocht heb. Echter, ga ik in zee met een andere leverancier voor een nieuwe CV en WTW unit, daar Kemkens offerte veel te duur is. Dus ik zeg mijn servicecontract op, wat blijkt dat de klantenservice geen mail kan sturen zonder fouten data; dus telefonisch contact. Nu komt ineens de kleine lettertjes clausule op de proppen. Waar je via vele malen door klikken op hun website uiteindelijk dan achter zou kunnen komen. U zit 2 jaar vast aan Kemkens. Dus betalen terwijl we niks leveren. Kemkens schaam u zelf. Mensen die geen computer hebben zijn bij Kemkens altijd de pineut, want je moet echt vele malen door klikken om op de kleine lettertjes uit te komen. Schriftelijk heb ik ze namelijk niet ontvangen. Ik zal ineens het bedrag overmaken dan ben ik van Kemkens af. Kemkens staat er waarschijnlijk financieel heel slecht voor, anders zou men als gerenommeerd bedrijf zo geen zaken doen. BAH

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Beemdstraat 23

5653 MA Eindhoven

412631555

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.