Vakmanschap uit de regio

Onze warmtepomp installatie is vakkundig onderhouden door door Loohuis Service. De afspraak was makkelijk gemaakt en fijne/duidelijke communicatie met monteur en planning.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Super tevreden

Warmtepomp en zonnepanelen laten plaatsen. Op sommige onderdelen zat langere levertijd. Ze hebben ons hierover goed geïnformeerd. En meegedacht over tijdelijke alternatieven. Kortom heel tevreden.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Heel tevreden

Ze kwamen bij ons voor onderhoud maar hebben meteen goed geadviseerd over zuinige instellingen en energiebesparing. We zijn er erg blij mee.

Vlekkeloos, servicegericht en erg plezierig

Wij zijn geadviseerd m.b.t. ons vloerverwarmingsysteem (pompen, regelaars etc.) en over de domotica-dimmers die wij hebben. Destijds al na volle tevredenheid geïnstalleerd door Loohuis (2009). Het advies was echt gericht op meedenken en was heel plezierig. De pompen draaiden 24/7 en dat was zonde van de energie. Het advies heeft ertoe geleid dat de pompen alleen draaien wanneer dat nodig is. Ook de installatie van de nieuwe thermostaten en de regelaars is opnieuw afgesteld. Vlekkeloos, servicegericht en erg plezierig. We zijn goed voorgelicht en ingelicht over wat er is gebeurd en hoe we daarmee om kunnen gaan. Ook de uitleg was meer dan prima. De werkzaamheden zijn keurig en effectief uitgevoerd, alle rotzooi is weer meegenomen en eigenlijk was het huis na afloop als vanouds, maar dan met een nieuw besturingssysteem. Ook de aanpassingen aan de domotica om ledlampen te kunnen gebruiken zijn feilloos verlopen. Kortom, ik ben erg tevreden over Loohuis Service, en een compliment voor beide heren die ons zo goed hebben geholpen. Aardigheidje, de energiekosten voor elektra zijn met 55 % gedaald en dat is gerust significant te noemen!

Als klant/opdrachtgever voel ik me gewaardeerd. De monteurs beschikken over voldoende kennis en kunde. Tevens beschikt deze groep over de nodige ervaring. Doordat de organisatie in ons geval werkt met vaste monteurs is de oplossing voor potentiële lastige kwesties vlot te onderdrukken. Om de kwaliteit naar een hoger niveau te brengen wil ik u als tip meegeven om hoog in te zetten op terugkoppeling. Terugkoppeling op ieder bericht. Hou het geheel het liefst wél persoonlijk geen geautomatiseerde berichtgeving maar een korte mededeling als 'we hebben je bericht ontvangen, ik los het voor je op' volstaat vaak al.

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Loohuis Service heeft bij ons het gehele pand gekeurd. Voor aanvang van de werkzaamheden heeft de monteur netjes verteld wat hij ging doen en een aantal zaken met ons overlegd om de eventuele overlast zoveel mogelijk te beperken. T.b.v. de keuring was het nodig om de installatie af en toe spanningsloos te maken. Dit is bij ons met name in de pauzes gebeurd daardoor heeft iedereen bij ons gewoon door kunnen werken.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Wat ik bij meerdere bedrijven in de onderhoudsketen opmerk is dat de operationele taken goed uitgevoerd worden maar dat er weinig tijd is om eens achterover te leunen en te beoordelen of we de operatie niet efficiënter uit kunnen voeren. Als voorbeeld de storingen niet te snel doorzetten naar de servicetechnici maar eerst intern een analyse of er een structureel probleem is.

Bedrijvenpark Twente 445

7602KM Almelo