Filters

2

Riekt naar oplichting (betalen maar niet leveren)

Afgelopen maandag had ik om 9 uur 's morgens een afspraak met jullie staan, waarbij niemand was komen opdagen, waarop na telefonisch contact een nieuwe afspraak was gemaakt voor dezelfde dag tussen 3 & 5 uur in de middag.. Maar om 1700 was er nog steeds niemand langs geweest noch heb ik enig bericht (van vertraging) ontvangen.. Pas iets na half 6 ging vrij onverwachts de deurbel omdat ik daar dus allang niet meer op rekende.. Deze misverstanden die zowat m'n gehele dagplanning in de war hadden geschopt daargelaten, maar wat mij achteraf toch vooral stoort is het feit dat we een opdracht inboeken voor onderhoud van de CV én dat wanneer de installateur ter plaatste is deze onderhoud weigert te plegen maar vervolgens wel doodleuk zonder aarzeling het volledige bedrag laat afrekenen.. De installateur verwijderde bij binnenkomst de kap van de CV, had een kunststof pijpje losgedraaid en terwijl ik deze aan het spoelen was gaf ie aan dat ie er niet aan kon/wilde beginnen omdat de betreffende CV toe was aan vervanging en hij bang was dat ie het na de beurt het niet meer zou doen.. Hierop zijn foto's gemaakt en that's it,.De gereedsschapstas/koffer zijn tijdens het bezoek ongeopend gebleven.. Ik besefte dat m'n CV wat ouder was en dat ie te zijner tij toe was aan vervanging, maar boekte een onderhoudsbeurt bij jullie in om deze vervanging ietsjes uit stellen.. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar achteraf na het vertrek van de vriendelijke installateur was ik wel van mening dat ie op z'n minst onderdelen die gepaard gaan bij een onderhoudsbeurt had kunnen los schroeven. Als dan had gebleken dat vervolgen van onderhoud weinig zin had had ik me erbij kunnen neerleggen, maar nu was er niets uitgevoerd en is er helemaal geen poging ondernomen om deze onderhoud te plegen, laat staan om een valide beoordeling te kunnen maken. Ik heb dus doodleuk een volledige prijs voor onderhoud betaald terwijl dit slechts voorrijkosten hadden moeten zijn. Er is geen onderhoud gepleegd..

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Vakkundig maar peperduur

Over het werk van Breman alleen maar lof. Maar de prijs die dit jaar berekent werd is vreselijk over de top. Breman is de afgelopen jaren voor dezelfde klus gekomen (ontstopping, 15 minuten werk. Dit kostte in Juni 2019: 95 Euro, in Juni 2020: 103 Euro, in Mei 2023: 142 Euro De mei prijsstijging vond ik al fors maar ja, inflatie etc. Dit jaar echter, rekent Breman 172 Euro. Als verklaring voor de stijging geeft hij aan dat personeelskosten en materialen gestegen zijn. Ook de 30km zone die ingevoerd is in Amsterdam maakt dat de prijs omhoog gaat. Die laatste reden maakte dat ik in de lach. De eerste twee zijn in 2024 bijzonder beperkt. Anyway, vraag goed door naar de prijs alvorens de monteur begint. Dat voorkomt mogelijk verrassingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Laten een chaos achter op werkplek

Vorig jaar dit bedrijf mijn sanibroyeur laten repareren, de hele tegelwand vernielt en vreselijke rotzooi achtergelaten. Geen coulance getoond in dit verhaal maar sturen wel een incassobureau op je af.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Klantvriendelijk

Toen mijn sanibroyeur verstopt was kon ik snel een afspraak maken. De monteurs waren er op tijd en hadden de reden voor de verstopping snel gevonden: vochtige doekjes. Alles leek het weer te doen en de pot ging weer op z’n plek. Helaas bleek de volgende dag dat het toilet lekte. Ik belde de receptie en direct de volgende dag kwam de monteur weer terug, mèt een onderdeel waarvan hij dacht dat het de boosdoener voor de lekkage was. Hij vertelde mij dat ik dit onderdeeltje wel moest betalen. Dit leek mij vreemd omdat ik een paar dagen ervoor 165€ voor reparatie betaald had. Dat zei ik, en in overleg met de baas hoefde ik hiervoor niets te betalen. Ik begreep later pas dat de kosten die ik al betaald had zonder eventuele nieuwe onderdelen zijn. Anyway, veel lof voor dit bedrijf, en nu maar hopen dat de lekkage opgelost is!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakkundige top service

Zeer vakkundige en vriendelijke monteurs die snel en goed werken en geen troep maken. Mijn nieuwe slaapkamer radiator geïnstalleerd door een andere loodgieter heeft nooit goed gewerkt werd niet warm. Die andere loodgieter heeft het niet opgelost. De monteur van Breeman wel en snel. Erg blij mee. Kan iedereen dit bedrijf aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed bereikbaar en snelle service

Na vriendelijk telefoongesprek direct afspraak kunnen maken. Week erna op maandagochtend stonden ze voor de deur en half uur later weer buiten. Voor CV-ketel onderhoud of reparatie, kan ik Martin Breman zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Altijd snel en perfect

Al jaren benut it de uitstekende service van Breman. Altijd snel een afspraak en oplossing van de problemen (cv, gootsteenleidingen verstoppingen, kapotte wasmachine kraan). Raad ik iedereen aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Top service, vlot en volledig.

Heel goede specialist, professioneel. Laat zien wat hij doet. Betrouwbaar. 1 broyeur pomp moest vervangen worden en 1 werd gerepareerd. Super. Heeft alles bij zich. Installeert het en checkt of het goed werkt. Alles klaar na pakweg anderhalf / 2 uur. Klantvriendelijk. Zal zeker in detoekomst gebruik maken van Breman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Klote

Geld niet teruggekregen die door onkunde van Martin Breman gemaakt zijn bij een elektricien. Er moest een elektricien komen, omdat de ketel anders niet zou werken. Nadat de elektricien geweest was, bleek het dat Martin Breman de ketel niet goed had aangesloten. Deze rekening hebben wij moeten betalen, maar nooit teruggekregen. Daarnaast was onze gestucte muur beschadigd door de ketel en hebben we twee pitten in de vloer. Al meerdere berichten(10 e-mails) en 40 telefoontjes verder, nog steeds niks gehoord van Martin Breman.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Ongelooflijke snelle topservice

Oude cv installatie hield er Dinsdag voor kerst mee op. Installatie nieuwe cv bij de meeste bedrijven (w.o.Feenstra) pas ver in januari mogelijk. Martin Breman kon op 31 december nieuwe installatie plaatsen. Wat een feest. Installatie snel vakkundig met slimme oplossingen in 5 uurtjes gepiept. Geen rommel,geen gezeur, en schoon opgeleverd werk. Wij konden youpie kijken in een lekker warm huis. Geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Veemarkt 63

1019 DA Amsterdam

204704700

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.