Oude lekkende ketel was aan vervanging toe, ondanks drukte snel geregeld.
Met elkaar tot oplossingen komen voor de probleemstelling Bereikbaarheid van projectleider en terugkoppeling mag beter zijn.
De CV vervangen heeft meer dan 6 uur geduurd, maar dat hoeft niet zozeer negatief te zijn. Na de werkzaamheden merkten we dat we lekkage hadden rondom de rookgasafvoer / schoorsteen buis. Ze zijn hiervoor teruggekomen, maar wat ze gedaan hebben heeft niet geholpen. Het bitumen / loodwerk op het dak was misschien niet heel best meer, maar het lekte voor de werkzaamheden niet. Nu snap ik dat de beste optie is om dat allemaal te laten vervangen door een dakdekker, maar wat ik jammer vind, is dat Radiair zelf niet meer hulp geboden heeft. Ik had moeite met het vinden van een dakdekker, daar hadden ze mee kunnen helpen. Ook zouden ze een paar weken geleden kijken of het mogelijk was om op een bepaalde dag langs te komen voor een tweede/laatste poging om de lekkage op te lossen, maar ik heb daar nooit meer wat van gehoord. Dat vind ik niet netjes, want ik was daar speciaal voor thuis gebleven. Hierdoor geef ik als beoordeling een ''matig''. Ik vind dat ze dit echt beter hadden kunnen aanpakken.
Prima partij voor installatie en onderhoud van W-installaties in bedrijfspanden. No nonsens aanpak en een juist advies geven een prima resultaat. Offertetraject zou soms wat sneller kunnen, maar zoals bij meer bedrijven lijkt personele bezetting op peil houden een uitdaging in de huidige arbeidsmarkt.
Installatie niets op aan te merken. Had gehoopt nog een advies of offerte te krijgen over afwerking van het plafond. We hebben dat zelf opgelost.
De ervaringen met monteurs zijn prima. Klantvriendelijk en bescheiden. Echter, mbt. de facturatie/offerte heb ik wel enig commentaar. In de offerte wordt ruim de tijd genomen voor plaatsing van een ketel. Daarbij komt dat er een opmerking geplaatst wordt, dat onvoorziene omstandigheden een meerprijs geeft. In mijn geval was daar geen sprake en was plaatsing in de helft van de tijd gebeurd. Dus 50% van de arbeidstijd. Er is dan geen flexibiliteit ingebouwd om tot een minderprijs te komen. De offerte is dus eenzijdig naar Radiair. Betere communicatie en flexibiliteit is gewenst. MVG., J. Lutmers
Beste heer Lutmers, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. U heeft reeds contact gehad met een collega met betrekking tot de factuur. Er wordt op voorhand een offerte opgesteld, met een vaste prijs. Dit is een inschatting om verrassingen voor u te voorkomen. Hier kunnen we achteraf geen aanpassingen op doen. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie
Uitstekend geholpen
Goed
zie boven
Over het plaatsen van de zonnepanelen en de airco's, het plaatsen van de nieuwe ventielen en radiatorknoppen en het afregelen van de cv-ketel en de vloerverwarming zijn wij zeer tevreden!
Klantvriendelijk, vakkundige en betrouwbare monteurs
Snel gereageerd op de door mij ingevulde contactpagina. Prettige hulpvaardige telefonische ondersteuning van het bedrijf. Vlot geregelde afspraak, offerte met ca 2 weken ontvangen. Na plaatsen opdracht soepel ( in overleg datum en tijdstip bepalen ) geregelde levering. Vakbekwaam geinstalleerd en keurige beleefde monteurs die snel doorwerkten. Zeer tevreden over hele traject.
Goede service en klantvriendelijke monteurs
En werkt prima (maar hij dan ook gloednieuw natuurlijk) tot nu toe. Ben al jaren bij Radiar en een tevreden klant.
Medio juni 2023 een compleet aircosysteem (4 binnenunits met één buitenunit) laten plaatsen in onze massagepraktijk. Van de afspraak voor het maken van de offerte tot aan oplevering van het systeem is alles prima verlopen. Wij van Sarong Thai Massage zijn zeer tevreden!
Jarenlange samenwerking met onze huisinstallateur Radiair. Verstand van zaken en service gericht!
Ben al meer dan 25 jaar klant, altijd goede service, komen afspraken na, en hebben zeer vriendelijke dames die de telefoon meteen aannemen en de juiste informatie geven en indien nodig meteen doorverbinden met iemand die het probleem oplossen kan.
Goede werk-en prijsafspraken Goede communicatie over aanvangstijdstip werkzaamheden Werkzaamheden door vakmensen uitgevoerd op afgesproken tijd en conform prijsafspraken.
Oude ketel van 19 jaar was aan vervanging toe. Nieuwe ketel is een stuk zuiniger en daar zijn we erg blij mee. De installatie bleek echter 12 uur in beslag te nemen. Het leidingverloop hadden we iets ander voor ogen i.v.m. de benutting van de beperkte zolderruimte. Er waren wat restpunten die we zelf hebben opgelost (wegwerken elektra etc.). Personeel is zeer vriendelijk.
Beste heer Van Deursen, Hartelijk dank voor uw review. Uw reactie is besproken met de bedrijfsleider. Bij dergelijke kleinere ruimtes zullen wij voortaan het leidingverloop bespreken, zodat er geen verrassingen ontstaan. De elektra was niet het uitgangspunt in de offerte, wij hadden dit wel kunnen aanpassen voor u. Veel warmte gewenst van uw nieuwe ketel. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
mijn inziens lopen de zaken over te veel schijven waardoor mails laat beantwoord worden etcetera
Goedemorgen, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Om aan uw wensen te kunnen voldoen, hebben wij maatwerk oplossingen aangeboden waarvoor specialistische bedrijven zijn ingeschakeld. Wij proberen zaken altijd adequaat op te pakken, maar door de complexe technische situatie en de staat hiervan duurden zaken soms langer dan dat ook wij zouden willen. Hopelijk kunt u dit vanuit onze kant ook begrijpen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Grote irritatie dat de administratie betalingsherinneringen verstuurd en zelfs aanmaningen, voordat project is opgeleverd. Lijkt wel alsof je tegen een robot communiceert, klantvriendelijk is het niet. Project is mijns inziens onderschat, maar Marco is een ervaren projectleider, die het uiteindelijk wel regelt. Dat de cv-ketels in eerste instantie afgekeurd worden vind ik slordig/ onvakkundig. De kwaliteit van het geleverde werk is goed, maar de uitvoering had beter gestroomlijnd kunnen worden. Ik heb er persoonlijk te veel werk aan gehad om alles vlot te trekken.
Goedemiddag. Na uw melding heeft onze projectleider contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. De werkvoorbereiding en financiële afhandeling zal meer aandacht krijgen, dit wordt intern besproken. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Originele beoordeling
Grote irritatie dat de administratie betalingsherinneringen verstuurd en zelfs aanmaningen, voordat project is opgeleverd. Lijkt wel alsof je tegen een robot communiceert, klantvriendelijk is het niet. Project is mijns inziens onderschat, maar Marco is een ervaren projectleider, die het uiteindelijk wel regelt. Dat de cv-ketels in eerste instantie afgekeurd worden vind ik slordig/ onvakkundig. De kwaliteit van het geleverde werk is goed, maar de uitvoering had beter gestroomlijnd kunnen worden. Ik heb er persoonlijk te veel werk aan gehad om alles vlot te trekken.
Goedemiddag. Na uw melding heeft onze projectleider contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. De werkvoorbereiding en financiële afhandeling zal meer aandacht krijgen, dit wordt intern besproken. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
De uitvoerende medewerkers hebben de installatie keurig volbracht, goede uitleg gegeven en overtallig materiaal netjes weer afgevoerd. kortom mensen om trots en zuinig op te zijn.
weten niet waar wij aan toe zijn, er worden veel fouten gemaakt op de bouw. veel ontevreden klanten.
Beste Harm, Er is inmiddels een afspraak geweest met elkaar om de problemen op te lossen en de communicatie te stroomlijnen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Voorkomende medewerkers Zeer tevreden
Ja hoor, graag. Ik vind ze nogal traag. Ze zouden al maanden geleden met een offerte komen om warmtemeters te plaatsen en dat is nog steeds niet gebeurd. Hangt op de warmwatermeter, schijnt? Verder was er recent (2de Kerstdag) een lekkage waardoor het lekte in onze elektriciteit kast. behoorlijk gevaarlijk! Gelukkig alleen de Ziggo modem kapot. Een van hun eigen medewerkers zei dat dit voorkomen had kunnen/moeten worden bij de jaarlijkse controle. Nu zouden ze in januari terugkomen om e.e.a. nog aan te passen (weet eigenlijk niet precies wat). Nog niets gehoord. Dus al met al ben ik niet zo positief. Graag dit commentaar integraal opnemen in ons oordeel. Bvd, COLJA Op 23-1-2023 om 11:23 schreef Vera van den Ingh: Hi Colja, Mag ik hem invullen ? Groetjes Vera Van: Carla van Well <[email protected]> Verzonden: maandag 23 januari 2023 10:33 Aan: Vera van den Ingh <[email protected]> Onderwerp: FW: Uw mening is belangrijk, beoordeel Radiair Service B.V. Zie de onderstaande mail. Met vriendelijke groet, Carla van Well
Ambachtsweg 11
3411 MJ Lopik
Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.