Filters

10

Helemaal goed

Altijd uitstekend geholpen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

komen hun afspraken na

ze zijn kundig en doen hun werk correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

afspraak is afspraak

Duidelijke afspraken, op tijd aanwezig en werk netjes en vlot gedaan. Goede uitleg over het hoe en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Goed, was na onderhoudsbeurt weer gauw terug. Er was geen warm water

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede Service

Goede Service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Best!

Prima verlopen dit onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Top

Goede service Vriendelijk Komen altijd de afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Deskundig, zorgvuldig en geduldig.

De medewerkers zijn deskundig, zorgvuldig, vriendelijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Helemaal oke

Bereidheid aanpassen tijd. Prima .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goed en snel

goede monteurs weten waar ze mee bezig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Onvoldoende controle

Binnen 10 dagen na controle viel de ketel uit wegens te weinig water Opnieuw moeten vullen hoort kennelijk niet tot de controle

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Gemaakte afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vaklui

Uitstekend onderhouden van CV.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

waardeloos

Wij hebben een gashaard in onderhoud. Er moest een nieuwe mat komen in de haard. Hier hebben we zoveel achteraan moeten zitten en werd uiteindelijk een jaar later geleverd bij het nieuwe onderhoud! Vervolgens deed de gashaard helemaal niets meer en zitten nog steeds te wachten op een oplossing..... En zo kan ik nog wel even doorgaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima monteur

Fatsoenlijk en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

sympathieke monteur, prima werk geleverd

sympathieke monteur, prima werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Het vervangen van een radiatorkraan hoef je geen twee monteurs voor te sturen en door te berekenen

Het vervangen van een radiator kraan hoef je geen twee monteurs voor te sturen en door te berekenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

de monteur was heel vriendelijk.

De ketel is vrij nieuw en de monteur hoefde er niets aan te doen. Alleen even controleren. Dat was zo gebeurd. Maar ik schrok wel van de rekening van 171,15 Euro . de monteur was ongeveer een half uur binnen geweest. ik denk dat de ketel maar 1x in de 2 jaar moet worden doorgemeten aangezien hij vrij nieuw is. Verder ben ik altijd heel tevreden over jullie service. Met vriendelijk groet , M. ter Steege - Freericks

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Matig

Het is anders als vroeger. Lang bezig geen uitleg waarom Weinig toelichting Weinig informatie Lijkt niet klantvriendelijk Vroeger kreeg je gelijk een formulier en een praatje en uitleg wat er was. Alleen : alles goed. Ik zei krijg ik geen formulier of iets moet ik ondertekenen ? Nee alles gaat online u krijgt bericht. Alles is nagekeken en bijgevuld Heel fijn. Maar niet meer zoals het was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Kundige en prettige onderhoudsmonteur. 15% inflatiecorrectie is wel pittig....

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima

Nette monteur, vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Slechte planning, onderhoud ok.

Nadat 1,5 jaar geleden de laatste keer onderhoud was gepleegd zelf maar weer contact opgenomen om onderhoud te laten plegen. Is niet de eerste keer dat we zelf de planning moesten vragen. Monteur kwam wel keurig op de uiteindelijke afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

goed

correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Kundig, rommelig en aan de prijs

Monteurs zijn stuk voor stuk top. Werken netjes en leveren kwaliteit. Administratie en afspraken maken is niet van deze tijd en rommelig. Prijs is aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima verlopen

Onderhoud netjes en correct uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Ambachtsweg 11

3411 MJ Lopik

[email protected]

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.