Filters

1

waardeloos

Wij hebben een gashaard in onderhoud. Er moest een nieuwe mat komen in de haard. Hier hebben we zoveel achteraan moeten zitten en werd uiteindelijk een jaar later geleverd bij het nieuwe onderhoud! Vervolgens deed de gashaard helemaal niets meer en zitten nog steeds te wachten op een oplossing..... En zo kan ik nog wel even doorgaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima monteur

Fatsoenlijk en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

sympathieke monteur, prima werk geleverd

sympathieke monteur, prima werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Het vervangen van een radiatorkraan hoef je geen twee monteurs voor te sturen en door te berekenen

Het vervangen van een radiator kraan hoef je geen twee monteurs voor te sturen en door te berekenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

de monteur was heel vriendelijk.

De ketel is vrij nieuw en de monteur hoefde er niets aan te doen. Alleen even controleren. Dat was zo gebeurd. Maar ik schrok wel van de rekening van 171,15 Euro . de monteur was ongeveer een half uur binnen geweest. ik denk dat de ketel maar 1x in de 2 jaar moet worden doorgemeten aangezien hij vrij nieuw is. Verder ben ik altijd heel tevreden over jullie service. Met vriendelijk groet , M. ter Steege - Freericks

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Matig

Het is anders als vroeger. Lang bezig geen uitleg waarom Weinig toelichting Weinig informatie Lijkt niet klantvriendelijk Vroeger kreeg je gelijk een formulier en een praatje en uitleg wat er was. Alleen : alles goed. Ik zei krijg ik geen formulier of iets moet ik ondertekenen ? Nee alles gaat online u krijgt bericht. Alles is nagekeken en bijgevuld Heel fijn. Maar niet meer zoals het was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Kundige en prettige onderhoudsmonteur. 15% inflatiecorrectie is wel pittig....

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima

Nette monteur, vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Slechte planning, onderhoud ok.

Nadat 1,5 jaar geleden de laatste keer onderhoud was gepleegd zelf maar weer contact opgenomen om onderhoud te laten plegen. Is niet de eerste keer dat we zelf de planning moesten vragen. Monteur kwam wel keurig op de uiteindelijke afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

goed

correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Kundig, rommelig en aan de prijs

Monteurs zijn stuk voor stuk top. Werken netjes en leveren kwaliteit. Administratie en afspraken maken is niet van deze tijd en rommelig. Prijs is aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima verlopen

Onderhoud netjes en correct uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vriendelijke service

Makkelijk bereikbaar, vriendelijke en kundige medewerkers. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Ik kreeg niet de gevraagde documenten

Ik vroeg de loggegevens van het onderhoud op. Kreeg toen de gegevens van een ander huishouden. Dus van buren verderop. En niet de gegevens die ik bedoeld nl de rapportage van de warmtepomp. Direct een mailtje daarover gestuurd. Maar daar heb ik geen reactie op gehad. Dit gaat dus om het contact met de administratie en sommige van die sterren gaan denk ik over een ander bedrijfsonderdeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Afspraak onderhoudsservice is in overleg aan te passen, wat heel prettig is. Deskundige en goede service. Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service weer

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service

Een goed en degelijke bedrijf met vriendelijke werknemers. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service

De onderhoud aan mijn ketel ging zeer snel en vakkundig! Ben heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Bijzonder professionele monteur

We vroegen hem om advies en hij heeft onze vragen heel goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Top!

Top monteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Servicebeurt goed, vervolg slecht

De servicebeurt slecht nu al anderhalf maand bezig om offerte te krijgen voor mankement, meerdere malen gemaild en gebeld. Maar nog steeds niets ontvangen e verholpen. We moeten onze ketel meerdere maken per dag opnieuw aan en uit zetten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goede service

het maken van de afspraak duurde wat lang, echter verder is alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbaar, ter zake kundig, klantvriendelijk

Ruim veertig jaar klant. Al die tijd perfect geholpen. Ben in alle opzichten nog steeds zeer content over dit bedrijf. Hulde !

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vaklui die kwaliteit leveren

Je wordt prima geholpen. Als je advies vraagt, wordt dat advies graag en duidelijk gegeven. Als er een probleem is, is men graag bereid mee te denken over een oplossing en die oplossing zo mogelijk te realiseren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Ambachtsweg 11

3411 MJ Lopik

[email protected]

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.