het maken van de afspraak duurde wat lang, echter verder is alles perfect
Ruim veertig jaar klant. Al die tijd perfect geholpen. Ben in alle opzichten nog steeds zeer content over dit bedrijf. Hulde !
Je wordt prima geholpen. Als je advies vraagt, wordt dat advies graag en duidelijk gegeven. Als er een probleem is, is men graag bereid mee te denken over een oplossing en die oplossing zo mogelijk te realiseren.
Monteur was in 20 min gereed met uitvoeren service beurt. Ik ben benieuwd hoe dit zo snel kan en of alle handelingen conform gebruikers handleiding voor klein cv onderhoud zijn uitgevoerd. Naast dat dit haast onmogelijk is in 20.min heb ik ondanks wx verzoek via email geen testrapport ontvangen. Daarom betaal ik tot nader order dus niet uw factuur. Ga ervanuit dat u dit begrijpt en nu wel het testrapport opstuurt
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Wij voeren ons onderhoud uit conform de richtlijnen van de gasketelwet. Onze monteurs zijn hiervoor opgeleid en ons bedrijf is gecertificeerd. Daarnaast worden wij regelmatig gecontroleerd door middel van audits om de naleving van deze richtlijnen te waarborgen. Wanneer er geen reparaties of vervangingen nodig zijn, kan het onderhoud doorgaans vlot worden uitgevoerd. Het onderhoudsrapport wordt zo spoedig mogelijk verstrekt. Het verzoek om dit met prioriteit op te pakken is inmiddels bij mijn collega neergelegd. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Onderhoud goed uitgevoerd
Maar € 185 voor een kwartier werk vind ik wel een heel stevige prijs. De ketel is 10 maanden oud en was tip top in orde. Dan zou enige coulance op zijn plaats geweest zijn. Vooral als je al sinds 1980 klant bent.
Goede en vriendelijke service
Het valt op dat Radiair heel matig is met terugbellen. Ik heb meerdere keren zelf moeten bellen over periode van een aantal weken. Dat betrof technische vragen en daarop een mogelijke offerte. We wachten nu op twee offertes en dat duurt alles bij elkaar nu al een week of 4. Dat is veel te traag.
Al ruim 50 jaar klant. Tevreden over de service en de contacten met Radiair.
Zie bovenstaande.
Wij zijn zeer tevreden over de wijze zoals de service monteur te werk ging. Zonder enige wanklank verrichtte hij zijn werk. Ga vooral zo door.
Bij elke minimale weerswisseling zijn er in verschillende lokalen storingen. Die moeten steeds verholpen worden. SVO wordt steeds op kosten gejaagd om dat blijkt dat de twee pas geplaatste warmtepompen elkaar niet overnemen bij storing.
Goedemiddag, Naar aanleiding van uw bericht is er dezelfde dag contact met u opgenomen over uw installatie. Wij zijn voor bepaalde storingen afhankelijk van de leverancier, wat de wachttijd soms kan verlengen. Uw installatie biedt de mogelijkheid om uitgebreid te worden met aanvullende producten en diensten, zoals beheer op afstand, wat de werking kan optimaliseren. Wij hebben echter tot op heden nog geen reactie ontvangen op het bericht van mijn collega. Mocht u verdere vragen hebben of interesse tonen in een uitbreiding, dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie
Ik neem aan dat het hier om de cv-storing gaat. Men was er ook voor airco onderhoud.
Bij een probleem met de verwarming waren de monteurs er binnen een uur na de melding
Zoals al jaren is de service van Radiar prima te noemen. Afspraken worden nagekomen
Voor de 1ste keer heeft Radiair mijn belangen behartigd en ik moet u zeggen tot grote tevredenheid. Beleefd en beschaafde monteur die in alle rust zijn werkzaamheden heeft uitgevoerd en weer alles opgeruimd en schoon heeft achter gelaten.
netjes gebeld van te voren, kom eerder, nette afhandeling en uitleg
We hebben af en toe een storing in het systeem. Meerdere personen kregen het niet opgelost. 1 persoon kreeg het direct opgelost en was ook bereid te helpen van een afstand, omdat jullie het druk hadden. Verder heb ik in juli 2024 een vraag gesteld en heb ik na herinnering nog geen antwoord op gekregen. Hebben jullie een ticket systeem?
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen. Wij zullen intern uitzoeken hoe dit in het vervolg kan worden voorkomen. Bij het zoeken naar een storing, is het probleem niet altijd meteen duidelijk en daardoor kan het even duren voordat het probleem gevonden is. Vermoedelijk is door de uitdiensttreding van een collega iets niet goed gegaan in de overdracht van uw vraag. Excuses hiervoor. Wij hebben geen ticketsysteem voor storingen. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie
Ondanks dat het probleen slecht oplosbaar was, is alles geprobeerd om onze werkplaats kachel weer aan de gang te krijgen.
Reeds vele jaren ben ik klant bij Radiair Service. Altijd goed geholpen.
Helaas een tweede afspraak nodig door ziekte, maar dat is overmacht. De monteur heeft netjes gewerkt, meteen het systeem weer op druk gebracht, de onderhoudsstaat bijgehouden en netjes per mail bevestigd.
Goed bereikbaar, komen op tijd en prettig personeel
Als VVE bestuurder hebben we in het voortraject optimaal kunnen communiceren over het inlinen van de indivudiele rookgas afvoerkanalen van ons appartementengebouw. De projectleider heeft in het voortraject alle bewoners bezocht waarbij de geschiktheid van de CV ketels van de eigenaren onderzocht is. Hieruit is een prijsopgave gemaakt waarmee het bestuur aan de slag is gegaan waarbij alle eigenaren zijn geinformeerd en bereid gevonden deel te nemen in een gemeenschappelijke opdracht. Afgesproken is dat de werkzaamheden na de vakantie 2024 in uitvoering genomen worden. Eventueel willen wij onze ervaring met Radiair wel delen met andere VVE's Vereniging van Eigenaren Appartementen Lopikerhof, Schoonhoven
Monteur was er direct en heeft goed werk geleverd met duidelijke uitleg.
Monteur was in een goed humeur en vakkundig en beleefd. Hij belde netjes volgens afspraak om te vertellen hoe laat hij er ongeveer zou zijn. Hij liet geen rommel achter.
Ambachtsweg 11
3411 MJ Lopik
Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.