

Als ruim 50 jaar klant van Radiair. Professioneel en breed scala aan diensten.
Afspraak maken via e mail ging goed. Snelle reactie. Het bezoek aan huis was netjes
Hele goede service en altijd snelle reactie. Bedankt
Al jaren komt Radiair voor onderhoud aan de ketel. Geen klachten!
Robin is altijd vriendelijk en professioneel
Tijdens de jaarcontrole werd verteld dat alles goed was. Maar de rekening vertelde anders. Jammer. Verder kregen we een aanmaning, maar hadden de eerste rekening nooit ontvangen. Op de vraag wanneer deze dan verstuurd was, kwam geen antwoord. Later is hier op teruggekomen en is het uitgepraat
Beste mevrouw Koppert, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat er een aanmaning is gekomen, terwijl u de rekening nog niet had ontvangen. Inmiddels is er contact opgenomen met u en zijn de onduidelijkheden opgelost. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Originele beoordeling
Tijdens de jaarcontrole werd verteld dat alles goed was. Maar de rekening vertelde anders. Jammer. Verder kregen we een aanmaning, maar hadden de eerste rekening nooit ontvangen. Op de vraag wanneer deze dan verstuurd was, kwam geen antwoord.
Beste mevrouw Koppert, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat er een aanmaning is gekomen, terwijl u de rekening nog niet had ontvangen. Inmiddels is er contact opgenomen met u en zijn de onduidelijkheden opgelost. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
1ste keer prima ervaring voor jaarlijks onderhoud en 2de keer was t een heel stuk minder..
Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Vervelend dat de monteur later was dan het afgesproken tijdblok door een spoedklus. Wij hebben teruggekoppeld aan de monteur dat in het vervolg contact opgenomen dient te worden met de klant dat het uitloopt. Naar aanleiding van onder andere uw terugkoppeling is er besloten om een aanvullende instructie op te stellen met betrekking tot vervangingen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Originele beoordeling
Monteur kwam later dan afgesproken tijdsblok. Is klein half uur bezig en is weer weg. Hij heeft niet verteld wat hij gedaan heeft( blijkt een basisset vervangen te zijn) Laat dan in ieder geval de oude set zien. Vorige monteur (Ali) was uur bezig en moest ik meekomen de vliering op waar het werkterrein is. Hierbij gaf hij uitleg/tips. Daarna heb ik moeten tekenen voor akkoord. Dit alles was bij deze keer niet t geval. De vlieringtrap was al ingeklapt en Luik gesloten. Voordat ik het wist was monteur vertrokken. Ik heb niks hoeven tekenen..
Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Vervelend dat de monteur later was dan het afgesproken tijdblok door een spoedklus. Wij hebben teruggekoppeld aan de monteur dat in het vervolg contact opgenomen dient te worden met de klant dat het uitloopt. Naar aanleiding van onder andere uw terugkoppeling is er besloten om een aanvullende instructie op te stellen met betrekking tot vervangingen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Afspraak nagekomen, CV onderhoud uitgevoerd. Over kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden kan ik niets zeggen. Dat moet komende tijd ons lever.
Afspraken worden nagekomen
Een paar dagen voor onze verhuizing hadden we een storing in onze cv ketel. Er waren meerdere mogelijke oorzaken. Maar we hadden de tijd niet meer om dag na dag al die mogelijke reparaties te laten doen. Toen wij de beslissing namen om een nieuwe ketel te laten plaatsen, werd door Radiair heel snel geschakeld. Snel een nieuwe ketel besteld, snel een plaatsingsmoment ingepland. Op de ochtend van de overdracht werd de nieuwe ketel geplaatst. Spannend voor ons maar mooi snel geschakeld door Radiair! Complimenten!
Planning/afspraak: stipt nagekomen Reparatie: goed inzichtelijk gemaakt voor aanvang Contact; prima omgangsvormen
Helaas is de e-mail waarin de afspraak stond vermeld niet in onze gangbare mailbox terechtgekomen, omdat u een “kleine” naamswijziging hebt doorgevoerd. Uw e-mail kwam daardoor in mijn spambox terecht en daar kijk ik nooit naar. Gelukkig waren we toevallig wel thuis toen de monteur langskwam. Als we niet thuis waren was de afspraak niet doorgegaan en moesten we een “boete” betalen……zeer ten onrechte.
vriendelijke medwerker
Al meermaals gehad dat er ineens een paar monteurs op de stoep stonden zonder dat wij hier vooraf over geinformeerd waren. Laatst moesten zelfs ineens alle lampen uit een uur lang (!) in onze sportschool. Wij hebben betalende leden die het recht hebben om 24/7 te komen trainen. Wanneer dit dan ineens niet kan zonder het van te voren aan te kondigen omdat de lampen uit gaan is dit niet echt te verantwoorden vanuit onze kant. Er zijn tal van voorbeelden op te noemen waarbij we extreem teleurgesteld zijn geweest in Radiair. Vanaf het moment dat we begonnen met het bouwen van onze sportschool tot aan het onderhoudscontract.
Goedemiddag, Voor het werktuigbouwkundig onderhoud hebben wij netjes vooraf de aanmelding verzorgd. Echter is dit bij de elektrotechnische installatie niet juist gedaan. Het proces is zo ingericht dat dit extra aandacht heeft vanuit ons. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Zeer goed
gemaakte afspraken worden niet nagekomen. correspondentie hierover wordt niet beantwoord. te snelle conclusies over hetgeen niet in orde zou zijn. herstellen en vervolgens vaststellen dat het niet de juiste ingreep was.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het uw beoordeling. Inmiddels heeft u contact gehad met onze bedrijfsleider en zijn er goede afspraken gemaakt voor in het vervolg om op deze manier onenigheden te voorkomen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Komen hun afspraken altijd na en leveren kwalitatief zeer goed werk. Wij zijn bezig met het realiseren van een nieuwbouw huis. Ze denken goed mee en geven ons de juiste adviezen.
Prettige mensen om mee te werken.
Wij hadden hulp nodig voor een schakelaar en unto aansluiting, na een paar keer bellen eindelijk een monteur gekomen maar kon het niet oplossen daar moet iemand anders voor komen, 2 keer nog gebeld maar geen reactie , na 7 maanden wel een factuur voor een filter vervangen ?? Weer gemaild na een maand nog geen reactie ?
Goedemiddag, Wij hebben uw voicemail ingesproken om uw ervaring te bespreken. Hopelijk hebben wij snel contact met u. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Wij hebben goede ervaringen
zoals het hoort he
Fijne monteur rustig en beleefd
Lekkage aan toevoer cv gemeld op 4 mei, gerepareerd op 25 mei, na initiatief klant. Monteur was er op 4 mei snel bij maar had het materiaal niet bij zich, moest uitgezocht of het in voorraad was of besteld moest worden. Op 10 mei per mail een "advies" ontvangen met een raming van de kosten, zonder de vermelding dat dit ter goedkeuring geretourneerd moest worden. Na contact hierover met Patricia Verdouw heb ik 16 mei per mail goedkeuring verleend. Na opnieuw een herinneringsmail van mijn kant is het uiteindelijk tot een afspraak gekomen. Op 25 mei heeft de monteur het euvel verholpen, materiaal: simpele koppeling, tijdsduur: 20 minuten. De rekening van 338,84 euro (die niet gespecificeerd is op arbeidsloon, materiaalkosten enz.) vind ik disproportioneel.
Goedemiddag, Voor de bouwvak hebben wij telefonisch contact gehad om uw ervaring te bespreken en hierin het een en ander afgestemd. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Eerste keer dat de monteur komt, kan hij niks vinden. Euvel niet verholpen. Tweede keer komt er een andere monteur die wel een versleten onderdeel constateert. Vervolgens vervangt hij het, waarmee het euvel weliswaar is verholpen. Maar de opgegeven arbeidsduur en daarmee de rekening staan in geen verhouding tot de feitelijke werkzaamheden. Vervolgens krijg ik pas na een half jaar een factuur.
Alles wordt altijd netjes geregeld je hoeft zelf nergens achter aan te gaan top
Ambachtsweg 11
3411 MJ Lopik
Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.