Filters

9

Perfecte service.

Als ruim 50 jaar klant van Radiair. Professioneel en breed scala aan diensten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Afspraak maken via e mail ging goed. Snelle reactie. Het bezoek aan huis was netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

.Top

Hele goede service en altijd snelle reactie. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Prima

Al jaren komt Radiair voor onderhoud aan de ketel. Geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Heel vriendelijk en makkelijk in de omgang

Robin is altijd vriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

De communicatie was niet goed

Tijdens de jaarcontrole werd verteld dat alles goed was. Maar de rekening vertelde anders. Jammer. Verder kregen we een aanmaning, maar hadden de eerste rekening nooit ontvangen. Op de vraag wanneer deze dan verstuurd was, kwam geen antwoord. Later is hier op teruggekomen en is het uitgepraat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Was niet tevreden maar Verbeteringen zijn belooft

1ste keer prima ervaring voor jaarlijks onderhoud en 2de keer was t een heel stuk minder..

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

prima service

Afspraak nagekomen, CV onderhoud uitgevoerd. Over kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden kan ik niets zeggen. Dat moet komende tijd ons lever.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed en degelijk werk

Afspraken worden nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel kunnen schakelen bij onverwachte gang van zaken

Een paar dagen voor onze verhuizing hadden we een storing in onze cv ketel. Er waren meerdere mogelijke oorzaken. Maar we hadden de tijd niet meer om dag na dag al die mogelijke reparaties te laten doen. Toen wij de beslissing namen om een nieuwe ketel te laten plaatsen, werd door Radiair heel snel geschakeld. Snel een nieuwe ketel besteld, snel een plaatsingsmoment ingepland. Op de ochtend van de overdracht werd de nieuwe ketel geplaatst. Spannend voor ons maar mooi snel geschakeld door Radiair! Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Hele afhandeling naar tevredenheid

Planning/afspraak: stipt nagekomen Reparatie: goed inzichtelijk gemaakt voor aanvang Contact; prima omgangsvormen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Adequaat en correcte werkzaamheden van de monteur.

Helaas is de e-mail waarin de afspraak stond vermeld niet in onze gangbare mailbox terechtgekomen, omdat u een “kleine” naamswijziging hebt doorgevoerd. Uw e-mail kwam daardoor in mijn spambox terecht en daar kijk ik nooit naar. Gelukkig waren we toevallig wel thuis toen de monteur langskwam. Als we niet thuis waren was de afspraak niet doorgegaan en moesten we een “boete” betalen……zeer ten onrechte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

vriendelijke medwerker

vriendelijke medwerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
3

Chaotisch en bizar slechte communicatie

Al meermaals gehad dat er ineens een paar monteurs op de stoep stonden zonder dat wij hier vooraf over geinformeerd waren. Laatst moesten zelfs ineens alle lampen uit een uur lang (!) in onze sportschool. Wij hebben betalende leden die het recht hebben om 24/7 te komen trainen. Wanneer dit dan ineens niet kan zonder het van te voren aan te kondigen omdat de lampen uit gaan is dit niet echt te verantwoorden vanuit onze kant. Er zijn tal van voorbeelden op te noemen waarbij we extreem teleurgesteld zijn geweest in Radiair. Vanaf het moment dat we begonnen met het bouwen van onze sportschool tot aan het onderhoudscontract.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Uitstekend

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

enigszins teleurgesteld

gemaakte afspraken worden niet nagekomen. correspondentie hierover wordt niet beantwoord. te snelle conclusies over hetgeen niet in orde zou zijn. herstellen en vervolgens vaststellen dat het niet de juiste ingreep was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

zeer vakbekwaam bedrijf

Komen hun afspraken altijd na en leveren kwalitatief zeer goed werk. Wij zijn bezig met het realiseren van een nieuwbouw huis. Ze denken goed mee en geven ons de juiste adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Netjes gewerkt en duidelijk in advies

Prettige mensen om mee te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Bellen niet terug, reageren niet op mail

Wij hadden hulp nodig voor een schakelaar en unto aansluiting, na een paar keer bellen eindelijk een monteur gekomen maar kon het niet oplossen daar moet iemand anders voor komen, 2 keer nog gebeld maar geen reactie , na 7 maanden wel een factuur voor een filter vervangen ?? Weer gemaild na een maand nog geen reactie ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Wij hebben goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

prima

zoals het hoort he

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Weten waar ze het over hebben

Fijne monteur rustig en beleefd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Traag, communicatief zwak, duur

Lekkage aan toevoer cv gemeld op 4 mei, gerepareerd op 25 mei, na initiatief klant. Monteur was er op 4 mei snel bij maar had het materiaal niet bij zich, moest uitgezocht of het in voorraad was of besteld moest worden. Op 10 mei per mail een "advies" ontvangen met een raming van de kosten, zonder de vermelding dat dit ter goedkeuring geretourneerd moest worden. Na contact hierover met Patricia Verdouw heb ik 16 mei per mail goedkeuring verleend. Na opnieuw een herinneringsmail van mijn kant is het uiteindelijk tot een afspraak gekomen. Op 25 mei heeft de monteur het euvel verholpen, materiaal: simpele koppeling, tijdsduur: 20 minuten. De rekening van 338,84 euro (die niet gespecificeerd is op arbeidsloon, materiaalkosten enz.) vind ik disproportioneel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Teleurstellend

Eerste keer dat de monteur komt, kan hij niks vinden. Euvel niet verholpen. Tweede keer komt er een andere monteur die wel een versleten onderdeel constateert. Vervolgens vervangt hij het, waarmee het euvel weliswaar is verholpen. Maar de opgegeven arbeidsduur en daarmee de rekening staan in geen verhouding tot de feitelijke werkzaamheden. Vervolgens krijg ik pas na een half jaar een factuur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed geregeld

Alles wordt altijd netjes geregeld je hoeft zelf nergens achter aan te gaan top

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Ambachtsweg 11

3411 MJ Lopik

[email protected]

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.