

uitstekende service
tot heden is dat prima.
Klant vriendelijk
Vriendelijke mensen. Bij de jaarlijkse onderhoud beurt had de monteur geen automatisch ontluchtingsapparaat bij zich. De bedoeling was, dat hij de ontluchting later kwam plaatsen en het lek langs de dakdoorvoeringen verhelpen. Er komen twee Radiair medewerkers, die het ontluchtingsventiel plaatsen (hoort toch bij het onderhoudscontract) en foto's van de dakdoorvoering maken. Helaas lekkage dus niet verholpen. Voor deze activiteiten in verhouding een stevige rekening.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw ervaring kenbaar te maken. Een ontluchtingsventiel plaatsen behoort niet tot het uitvoeren van het onderhoud (onderhoudscontract). Er is voorafgaand een offerte opgesteld voor de werkzaamheden, het controleren van de dakdoorvoer en indien nodig het herstellen van het probleem. Onze monteur heeft vastgesteld dat het niet aan de dakdoorvoer lag, maar dat het dak zelf bouwkundig dient te worden gerepareerd. Helaas kon om die reden de lekkage niet verholpen worden. Wij hopen dat u desondanks toch tevreden bent over het uitgevoerde onderhoud. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Prima service. Prettige medewerker bedrijf, geeft toelichting en duidelijke antwoorden op vragen. Omzetten eerder gemaakte afspraak naar andere datum snel geregeld.
Aardige man netjes gewerkt
Prima service, afspraken nagekomen, op tijd, vriendelijke communicatie.
Contact met alle medewerkers, zowel op kantoor als de monteurs is prettig professioneel en accuraat!!
Radiar denkt aktief mee en zijn deskundig en betrouwbaar
Kwaliteit en uitvoering uitstekend. De rekening buiten proporties extreem hoog.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben voorafgaand een offerte opgesteld en er is betaald conform offerte. Onze prijzen zijn marktconform, maar wij begrijpen dat deze kosten in deze dure tijden niet gewenst zijn. Fijn dat u de kwaliteit en uitvoering als uitstekend heeft ervaring. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Ik heb gisteren de cv ketel voor het zwembad laten vervangen door een elctrische de afvoer was voor 80% dichtgeslibd, terwijl jullie net de onderhoudsbeurt hebben uitgevoerd, Heel erg slecht dus. Ik heb twee ketels en vrees dat de tweede er ook zo uit ziet die is voor de verwarming van de woning en wordt dus veel meer uren gebruikt
Beste Peter, Allereerst bedankt voor de review en het kenbaar maken van uw onvrede. Wij hebben navraag gedaan over het betreffende onderhoud. De ketel + sifon is schoongemaakt en de vervuiling is buiten geleegd door de monteur omdat hij het niet verstandig vond om dit door de gootsteen te spoelen. De sifon wordt juist schoongemaakt zodat vuil uit de ketel niet in de afvoerleidingen kan komen. De vervuiling zal waarschijnlijk verder dan de afvoerleidingen zitten en dat valt niet onder het onderhoudscontract van de ketel. Wij adviseren u om hiervoor een ontstoppingsbedrijf te laten komen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Ik heb dhr. Ali als vaste monteur. Een goede monteur die ik al jaren heb en waar ik vertrouwen in heb. Maar een paar weken geleden bij een lekkage heb ik eerst Dhr. Ali gehad en de tweede dag omdat het nog lekte was dhr. Ali denk ik verhinderd heb ik Dhr.Chris achternaam weet ik helaas niet gehad wat ik ook een rustige nette goede monteur vond. Ik heb toen aan geven mocht Dhr.Ali een keer verhinderd zijn je weet maar nooit dan graag Dhr,Chris. Alle twee goede rustige nette monteurs
Korrekt en duidelijk antwoord op mijn vragen
Onze CV wordt al jaren door de mannen van Radiair onderhouden en we zijn super tevreden over de service. Ook het contact met de monteurs is super, ze zijn altijd bereid tot het beantwoorden van vragen.
Mijn ervaring is zeer positief. De medewerker heeft meegedacht, door een bepaalde functies van de CV aan te passen, waardoor ik minder gas verbruik. En tevens heeft hij een reparatie uitgevoerd, waardoor tevens minder gas wordt verbruikt.
.
Onderhoud uitgevoerd aan heaters. Monteur is zelfstandig. Goede samenwerking.
Goed
Al jaren een onderhoud abonnement voor de CV installatie, ieder jaar keurige medewerkers over de vloer die weten waar ze het over hebben.
Slecht.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de genomen moeite om een review achter te laten. Uiteraard proberen we een storing altijd in een keer op te lossen, in de techniek lukt dat helaas niet altijd. Er is destijds een factuur gecrediteerd, niet alle bezoeken zijn in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Ik heb een opmerking. al ik een handtekening moet zetten moet ik dat doen op zo'n tabblad met een vinger, iedereen kan zo'n handtekening zetten. ik krijg het niet voor elkaar om mijn eigen handtekening goed neer te zetten.
Goed bereikbaar en snelle service En leveren goed onderhoud.
Opgewekt en met veel geduld werd er deskundig gewerkt
Goed telefonisch contact en komen in het afgesproken tijdschema. Volledig tevreden.
Hij nam de tijd voor mijn vragen
Ambachtsweg 11
3411 MJ Lopik
Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.