De offerte is door de onderhoudsmonteur niet goed ingevuld. Moest telefonisch een correctie aanbrengen. Nadat de offerte is op gestuurd kreeg ik een tegenbericht waarom ik geen drukvat bij heb genomen. in de bijlage staat: BIJ EEN NIEUW GEPLAATSTE CV KETEL KOMT EEN VEILIGHEIDSPAKKET ERBIJ, waarin staat dat er een drukvat erbij zit. De onderstaande 5 sterren zijn voor de monteur. De 4 sterren voor het kantoor ,daar kan dus nog verbetering in plaats vinden.
Adequaat advies. Communicatie via e-mail. Installatie op tijd en conform afspraak.
Volgens afspraak en netjes.
Cv-ketel kapot, ouderdom. Na goed geadviseerd te zijn door een uiterst vriendelijke storingsmonteur van Romijnders, heeft monteur Marcel een nieuwe cv-ketel geplaatst. Marcel heeft keurig netjes gewerkt, met respect voor onze woning.
Er is nog geen afspraak met mij gemaakt, noch een dienst geleverd en ik krijg de rekening al toegezonden, met de tekst: "Wij hopen dat alles naar wens is verlopen." Vreemd naar mijn idee...
Hallo, Ben blij met de kachel en het onderhoud ervan tot nu toe. Schrik wel van de grote prijsstijging voor het contract. Klopt, alles wordt duurder....... alleen dit is wel een behoorlijke. Groet Ad
Vooraf goed advies, snelle levering en service. Na plaatsing uitleg van nieuwe CV ketels en werkplek netjes achter gelaten.
Snel geholpen, goede service. CV-ketel stuk en binnen 4 dagen een nieuwe CV-ketel. Complimenten. Monteurs zijn goud waard! Kan ik van harte aanbevelen. Godfried van Onna
Goede, deskundig medewerker, werkte secuur, maar was ook een prettig persoon.
Bij het zoeken naar de juiste ketel hebben we goed advies gekregen. De plaatsing is ook prima gegaan.
keurig werk geleverd, alles netjes opgeruimd, en goede uitleg gekregen. er is n nw ketel geplaatst.
We hadden een heel plezierig contact met onze monteur, Marcel. Hij was vakkundig en communiceerde op een open wijze. Zeker aan te raden.
en alles netjes afgewerkt.
Afgelopen winter ging mijn lucht verwarming stuk vrijdags avonds ,zaterdag morgen gebeld en de monteur kwam die zelfde dag en heeft het zo gemaakt dat het wel branden kon. Moesten onderdelen besteld worden en de week er op netjes gemaakt.
Ik heb nu tweemaal gebeld naar het bedrijf rond een vraag over mijn jaarcontract. Ik werd nu voor de tweede maal doorverbonden met de receptioniste. De medewerkster die de jaarcontracten behandelt houdt alle telefoons af. Dan denk ik : dit is toch een groot bedrijf. Is er maar een medewerker die me te woord kan staan ? Ik zei dat e.e.a. nogal amateuristisch op me overkwam, waarop de receptioniste zei dat ze daarin kon komen en dat ik ook kon mailen. Dit had ik echter al gedaan zonder antwoord te krijgen. Volgens mij hebben ze daar grote logistieke problemen.
Er is niemand langs geweest. Hoezo heeft u een factuur opgemaakt. Graag een afspraak.
Leon: goede en ervaren service monteur. Klant vriendelijk en meedenkend Paar maanden geleden telefonische afspraak gehad met een van de managers, betreft mogelijkheden tegen legionella. Is niet goed overgekomen denk ik. Leon wist van niets. Met vriendelijke groet Jan van den Hurk.
Onderhoud was het belangrijkste en tot zover ik kan beoordelen in orde, maar communicatie kan veel beter. Aanmelden lukte me twee keer niet (ik denk door iets met de site), bij navraag kreeg ik alleen een bevestiging dat ik was aangemeld, zonder aan te geven wat er precies mis ging. Toen ik daarna na een week nog geen telefoontje had gehad voor een eerste afspraak mailde ik wederom met de vraag wat er mogelijk was qua tijden/dagen, waarna er zonder overleg meteen een afspraak werd vastgelegd. Voor de afspraak ook geen verdere communicatie zoals een reminder via de mail of belletje van de monteur. Monteur zelf was vriendelijk en netjes.
Na jarenlange redelijk tot goede ervaringen met de onderhoudsmonteur bleek bij een storing afgelopen oktober dat er wat vervangen zou moeten worden. Om tot een afspraak te komen hiervoor diende elke keer het initiatief van ons uit te moeten komen en heeft het een 6 tal mails en even zoveel telefoontjes gekost waarin doodleuk werd verteld dat het niet ingepland kon worden en er ook geen idee was wanneer dit wel kon plaatsvinden. Totaal geen afstemming tussen de onderdelen onderhoud en installatie die elkaar de schuld geven en dus niet met de klant communiceren. Uiteindelijk is het dan vorige week na ruim 4 maanden verholpen.
Duidelijke communicatie van offerte tot het installeren van de nieuwe CV keten en een nazorg zoals je graag wilt. Installatie werd gedaan door een vriendelijk team die netjes en professioneel te werk ging. Alle troep werd netjes opgeruimd en de ruimte werd schoon achtergelaten. Ook werd er een goede uitleg geven. Helaas ging de ketel begin van de avond in storing maar na een telefoontje werd er direct actie ondernomen en was er binnen een uur een monteur die de storing kon oplossen. Sindsdien geen problemen meer.
correcte afhandeling bij een storing (lekkage cv ketel. Maken afspraak in winterperiode ( drukte storingen) Gemaakte afspraak correct nagekomen ( plaatsing nieuwe ketel)
Afgesproken om de ketel en hybride warmtepomp te onderhouden. Komt er een monteur die de verwarmingsketel schoonmaakt maar niet de hybrideverwarming, daar komt weer iemand anders voor??? En ik heb een rekening gekregen voor het onderhoud, maar ik heb een contract, daar betaal ik al maandelijks aan u. Vreemd!! Graag een reactie Vriendelijke groet Karel van Santen
de monteur was zeer klantvriendelijk en had eigenlijk direct al in de gaten wat het probleem was en kon dat eigenlijk vrij snel afhandelen
Snel ter plaatse na storingsmelding. Deskundig personeel.
altijd volgens afspraak, als het niet door gaat wordt je gebeld voor een andere afspraak. en een bevesteging via de e-mail
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.