Filters

10

Snel en effectief

Monteur was op tijd en snel weer klaar. Helemaal in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Snelle service

De monteur was op tijd na n telefoongesprek omdat ik weg moest. De onderhoudsbeurt duurde 10 minuten. Dit vond ik erg kort en vraag me af of dit voldoende is om de onderhoudsbeurt uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Heel prettig en vakkundig

Hele prettige monteur en ook zeer kundig . Was mooi op tijd en gaf ook een goed advies ivm de ketel 👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer behulpzame en vriendelijke monteur, op tijd en vakbekwaam

Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Slechte service

Na het afsluiten van het contract, toen de ketel net 2 maanden oud was, was er zogenaamd al een onderhoudsbeurt benodigd. Deze uiteindelijk verzet waarna men was vergeten om ook de ventilatie mee te nemen in de beurt. Hier zelf achteraan gegaan waarna je nog een middag thuis kon blijven. Dit jaar weer een afspraak gemaakt maar toen kwam de monteur niet opdagen. Gebeld, geen excuses want de orders waren te laat verstuurd. Wederom een ochtend voor niets vrij genomen waarna weer een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Wij overwegen dan ook serieus om het contract te beëindigen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima onderhoud gepleegd

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

vakkundig en beleefd

monteur is beleefd en accuraat en werkt met vakkennis , dus no nonsens . goede ervaring en indruk achter gelaten .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service

Aardige monteur levert goed werk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Correct en vakkundig geholpen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Jaarlijks terugkerende vaste medewerker, plezierig contact en stipt op tijd.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Goed

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

fijn dat onze CV ketel nagekeken is

Eerste afspraak monteur zonder duidelijke reden niet langs geweest. Tweede poging heeft de monteur ons CV apparaat nagekeken en schoongemaakt. Heel fijn dat we nu zekerheid hebben dat het apparaat goed functioneert. Dit was onze verwachting ook, maar nu weten we het zeker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel, netjes en vriendelijk

Prettige afhandeling en vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Word al jaren goed geholpen. Goede service en bereikbaarheid.

Ben al jaren klant (voorheen Service Techniek Dieren, Cevesin). Meestal komt dezelfde monteur en dat voelt vertrouwd. Weet wat er speelt en wat voor apparatuur er geserviced moet worden. Altijd netjes en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service, moest er wel over bellen

Zelf moeten bellen ivm onderhoudscontrac,vanwege een storing. Monteur kwam op tijd via een afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Vakkundig

Vriendelijke en vakkundige hulp. Duidelijke uitleg tijdens de controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede service, vriendelijke monteur

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prima.

Behalve met het jaarlijkse onderhoud heb ik nog geen ervaring met Romijnders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

goed

De monteur heeft goed uitgelegd, wat hij controleerde, en hoe alles er nog uit zag. we zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

initiatief voor controle kwam van jullie; klasse.

Al voor de zoveelste keer een ervaren gemotiveerde monteur. Grotere reclame voor jullie bedrijf en samenwerking kan haast niet. Voel me in goede handen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

goed

Uw storingsmedewerker constateert dat reparatie erg duur is; stekker eruit en overleg van 3/4 uur aan de keukentafel over een nieuwe ketel. Goede info en meteen een datum voor plaatsing afgesproken. Een week later geplaatst en rekening van € 2215,- betaald. Maar ik ontvang ook een rekening van €57,- voor 3/4 uur storingsdienst. Na een klacht volgt een credit-nota. Graag minder scheiding tussen de afdelingen verkoop en storing. Voor de rest prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Monteur was mooi op tijd

Alles werd goed na gekeken en alles geconfronteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Goede service, vriendelijk en bereid tot het geven van wat extra informatie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Service prima, communicatie kan beter

Prima afhandeling, alleen wordt achteraf zonder mededeling een rekening gestuurd van gebruik material die buiten service contract zouden vallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Snelle servicebeurt met prima communicatie

De communicatie vooraf met een aangegeven datum per post verliep soepel. Het zou fijn zijn als iets specifieker aangegeven kon worden wanneer ze langs komen dan de 3,5 uur die nu wordt benut voor het wachten. (We worden verwend door bezorgbedrijven merk ik). De monteur was vriendelijk en kundig. Hij lichtte summier toe wat hij deed aan de ketel. Binnen 10 minuten was hij klaar, dus of ik heel tevreden ben over de prijs/kwaliteit weet ik eigenlijk niet. Over het algemeen prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Vijverlaan 9

6602 CX Wijchen

246488222

[email protected]

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.