Wij hebben vandaag een nieuwe CV ketel geplaatst gekregen door Marcel en Sven. Ontzettend fijn om zo goed geholpen te zijn door deze echte vakmensen! Goede uitleg, werken netjes, beleefd, oude ketel meegenomen. Een 10 voor dit onderdeel. De communicatie verliep nogal stroef helaas, veel verschillende afdelingen die niet altijd met elkaar communiceren. Idem voor de vele verschillende medewerkers die wij aan de telefoon hebben gehad. En niet altijd nagekomen belofte dat we zouden worden teruggebeld of een schriftelijke bevestiging van iets zouden krijgen. Dat is best jammer voor zo’n mooi bedrijf! Als dit onderdeel ook verbetert krijgt Romijnders, waar wij al heel lang klant zijn, ook een 10!
zeer slechte communicatie, lekkage niet structueel verholpen, geen reactie op onze belletjes en mailtjes, dienstverlening onder de maat, wel hoge factuur sturen.
Zeer tevreden over nette werkwijze monteur
Wij hebben een onderhouds contract Goud Hierin zijn jaar onderhoud en onderdelen inbegrepen. Waarom stuurt u ons een nota van ca € 47. Tijdens jaaronderhoud op 30-10-23 heeft de monteur de ophanging van de klep afgebroken en volgens de andere monteur warm water op standby gezet dus geen warm water. Op vrijdag 3-11-23 is er een 2e monteur nodig geweest die de goede instelling heeft gemaakt. Op 3-11-23 heb ik telefonisch contact gehad over defect gemaakte ophanging. hierover zou ik maandag 6-11-23 worden geinformeerd ook dit is tot heden 8-11-23 niet gebeurt. ik ga nu opnieuw bellen.
Was er ruim op tijd, en leverde keurig werk. De monteur ging pas weg toen alles perfect werkte.
Goede service, vriendelijke en ervaren monteur. Tot de volgende keer.
We zijn zeer tevreden met de monteur die het onderhoud deed. Vragen werden goed beantwoord.
We hebben via de VVE de ketel besteld. Timing was belangrijk aangezien de afvoerkanalen aangepast moesten worden. De ketel moest geleverd en geplaatst worden op de dag vab aanpassing. Ketel was er niet. Het betekent dat we vier dagen zonder warm water en zonder verwarming hebben gezeten. Reactie van de heet Paymans was zeer lakoniek en weinig invoelend. Oh ja, nu zie ik het…de ketel us inderdaad besteld.
Wij wilden graag een verplaatsbare thermostaat aanschaffen en installeren Daarover hebben we vanaf het begin contact gehad met Romijnders. Helaas bleek dat ze hier totaal geen ervaring mee hadden en daardoor is het een buitengewoon moeizaam traject geworden, dat ruim 9 maanden heeft geduurd. De thermostaat functioneert nu, maar helaas zijn de meer geavanceerde functies niet beschikbaar. Had Romijnders maar meteen gezegd dat ze hier niets van weten...
Binnenkort verhuizen we naar buiten de regio Nijmegen en waar vind ik weer zo’n goed bedrijf? Romijnders Service doet zijn naam eer aan! Ik wil de medewerkers van Romijnders bedanken voor de deskundige service afgelopen jaren. Of het nu het onderhoudscontract van de cv-ketel betreft, de adviezen en uitvoering van de aanpassingen van de cvinstallatie in onze oude woning of reparatie van kapotte onderdelen, de medewerkers van de onderhoudsdienst, service Wonen of financiële administratie handelen professioneel, communiceren en werken met een hoog serviceniveau. Klasse! Van Charles tot Wesley tot Francis (en al die anderen achter de schermen) bedankt voor jullie goede service afgelopen jaren.
Onderhoudsmonteur offerte gevraagd. Na 5 maanden telefoon dat een monteur beschikbaar is. Monteur zou materiaal bij zich hebben en klus zou 3 uren duren. Klopte niet. Duurde een uur om materiaal te halen. Dat uur staat gewoon op de rekening. Materiaalkosten niet inzichtelijk. Ik ben al jarenlang klant. Over uitvoering van dit werk niet tevreden.
Ondanks de de hoge temperatuur 10 juli heeft vrolijke monteur Laurens Rijsdam geheel volgens afspraak snel en vakkundig de CV-ketel geïnstalleerd.
Een week na jaarlijkse onderhoudsbeurt in een keer geen warm water. Tijdens het oplossen daarvan de volgende constateringen: - waterdruk te laag - ontluchtingsventiel op ketel niet goed - pomp in ketel defect Dat zijn dus 3 verschillende items waarvan de eerste zo te zien is. Dat er iets over het hoofd wordt gezien bij een onderhoudsbeurt is niet goed maar nog een beetje te begrijpen maar het gaat hier om 3 verschillende zaken. Daarbij komt dat we weinig sporen van activiteit hebben gezien na de jaarlijkse onderhoudsbeurt (stof ligt er nog, alles droog). Dit is al de 2de keer dat het lijkt dat er erg weinig onderhoud is uitgevoerd tijdens de jaarlijkse onderhoudsbeurt. In dit geval levert het ons nog eens extra kosten op. Communicatie rond reparatie kon ook beter.
Ik heb gebeld voor een vraag kreeg niemand aan tel. Toen mail gestuurd na 4 dagen nog geen reactie
Al jaren hebben we een prima contract, secure monteurs met verstand van zaken
Afspraak op tijd nagekomen, extra kosten voor (verplichte ?) APK was mij niet bekend, arbeidsloon per manuur EUR 78,20 excl. BTW valt niet mee.
De 4 sterren zeggen voldoende
Wij belden in paniek: knop gasfornuis afgebroken, gas staat aan! Ruim half uur in de wacht, telefoniste bevestigde "u hebt onderhoudscontract, dus komen we en dienst is gratis." Minder dan 10 min. werk, in rekening gebracht 45 minuten. Toch zeer hoge rekening (na 20.00 uur 50% extravoorijkosten!) Na telefonisch bezwaar 100 euro minder. Nog altijd 132 euro voor 10 seconden dicht draaien gasknop.
deskundige onderhoudsmonteur
Romijnders is het meest goede flexibel service bedrijf in deze tijd .
Dat Romijnders Service B.V. goede onderhoudsservice biedt wisten we al. We hebben inmiddels ook ervaren dat men bij Romijnders Service B.V. de klant ziet en er bij vragen optimaal meegedacht wordt. Klanttevredenheid heeft men hoog in het vaandel!
Prima service en montage alleen de facturering liet te wensen over
Moeilijk te beschijven : cv ketel doet het goed. Blijkbaar geen onderhoud nodig.
Beste Frans, U heeft gekozen voor een overeenkomst met 2-jaarlijks onderhoud. We zijn 4 oktober 2021 geweest en u staat in de planning voor september, hiervoor ontvangt u op korte termijn een schrijven. Wellicht had u beter eerst contact met ons op kunnen nemen i.p.v. direct een beoordeling te geven 😊.
Onderhoudsbeurt voor de cv-ketel ging prima, keurig op tijd en netjes gewerkt. Na afloop zelfs nog advies van de monteur gekregen dat het verstandig is om de ketel op termijn te vervangen omdat onze ketel al op leeftijd is. Fijn om te weten zodat we hier al rekening mee kunnen houden.
Na eerste telefonisch contact snel een afspraak geregeld (ik had nog geen onderhoudscontract). Fijne monteur die ook op tijd kwam en alles in orde maakte voor een heel redelijk bedrag. Fijn om (weer) klant van Romijnders te zijn!
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.