Filters

1

Waardeloos

Een offerte voor een nieuwe CV gevraagd, alle gevraagde informatie aangeleverd, en akkoord gegaan met hun offerte. Vervolgens hebben zij een afspraak gemaakt voor plaatsing op 3 juli. Daarna komen ze plotseling met allerlei aanvullende normen en eisen, terwijl het bedrijf sinds 2015 alle onderhoud uitvoert in dit appartementencomplex dus op de hoogte moet zijn met dit gebouw uit 2010. Deze informatie nooit met ons als Technische Commissie en met het bestuur Vve gedeeld. Kortom onbetrouwbare onderhoudspartner.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede inzet

Een aantal problemen met de cv ketel gehad vanaf begin maart tot half mei. Monteurs een keer of 7 geweest om uiteindelijk het probleem te vinden. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

CV ketel is heel netjes gemonteerd.

Er werd heel netjes en precies gewerkt. Uitleg gehad Kleine extra reparatie aan een radiator is opgemerkt in de CV ketel aanvraag en goed verholpen. Kleine correctie op verzoek uitgevoerd bij met aansluiten van de Thermostaat. We zijn er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Waardeloos

In ben 45 jaar klant bij romijnders en heb een service contract Op 15 januari komt er een monteur thuis om een offerte uit te brengen voor een nieuwe cv ketel. 3 weken later niets gehoord en dus gebeld. Waar blijft mijn offerte? Antwoord = druk maar komt eraan. 2 weken later nog steeds geen offerte en dus mail gestuurd. Tot op de dag v vandaag: geen antwoord. 3 dagen later stort mijn cv ketel in. Helaas geen monteur beschikbaar zegt meneer Bloem ; ja ik moet 1 week wachten/ in de kou. Monteur die week later komt v de installatie is fantastisch. Via hem krijg ik een bos bloemen als troost. Had liever 1 week in de warmte gezeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Een prima bedrijf.

Ze komen hun afspraken na en de monteurs werken netjes en zijn vriendelijk. Ik ben zeer tevreden ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Uiteindelijk tevreden

Op 2 maart storingsdienst gebeld na werktijd ivm storing cv ketel en daardoor geen verwarming. Deze monteur was door zijn rug gegaan en kon niet komen. Door aandringen van mij zou hij iemand bellen in Arnhem. Deze persoon zou telefonisch contact opnemen met ons. Dat is helaas niet gebeurd. Heel jammer en had wel service verwacht. De volgende morgen heb ik de storing opnieuw gemeld. De storing en het defect zijn die middag verholpen. Daarna bleef het water niet warm genoeg zodat ik water moest koken voor het afwassen . Opnieuw gebeld en wederom een reparatie uitgevoerd door nieuw gasblok te plaatsen. Het water werd echter nog niet op de juiste temperatuur. Opnieuw monteur gekomen en heeft het probleem uiteindelijk opgelost. Helaas werkte Liander in eerste instantie niet echt mee door te weinig kennis of door slecht te luisteren wat de monteur voor informatie nodig had ivm vermogen van de ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Langjarige service naar tevredenheid

Al >30 jaar tevreden klant bij Romijnders Wijchen voor cv ketel. Afgelopen 4 maanden een serieus en blijkbaar moeilijk probleem: (on-)regelmatig geen warm water. Geen foutmelding op de cv ketel. Niks te vinden na alle mogelijke metingen. Uiteindelijk, na overleg met de leverancier, toch de oorzaak en de oplossing gevonden. Waren wel 5 bezoeken aan huis voor nodig, maar steeds BINNEN 24 UUR na ons telefoontje was er een monteur. Prima service dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Zeer slecht

Nieuwe cv ketel geïnstalleerd die niet goed werkt. Geen enkele (re)actie na contact per telefoon en per mail.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

deze werkzaamheden werde zeer slordig afgewerkt

De monteurs die de werkzaamheden hebben uitgevoerd hebben zeker hun best gedaan. Maar de werkzaamheden zijn slordig uitgevoerd. Nadat de werkzaamheden hadden plaats gevonden werd de volgende dag een lekkage geconstateerd die verholpen moest worden. Verder werden in de toilet plavuizen beschadigd die niet zo maar met een afdekplaatje konden worden afgedekt. Die blijven nu zichtbaar daar werd geen opmerking overgemaakt (verontschuldigingen gemaakt) door de monteurs die dit hadden veroorzaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

De onderhoudsmonteur heeft goed werk geleverd

Mijn ervaring met Romijnders is oké. De monteur heeft de ketel goed schoon gemaakt en zuiniger afgesteld. Wel vreemd dat ik nog een extra rekening krijg (€28 ) voor een paar kleine onderdelen die volgens mij onder het onderhoud vallen. Voor dat onderhoud heb ik een maand geleden €129,49 betaald. Ik hoop dat Romijnders die rekening van €28 dus als niet verstuurd beschouwd. Ik wacht reactie af alvorens ik wel of niet betaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Vakkundig en netjes uitgevoerde plaatsing nieuwe cv-ketel met toebehoren.

Leuke monteur die zijn vak verstaat en keurig en netjes de plaatsing van de nieuwe cv-ketel heeft uitgevoerd. Jammer dat de toegezegde gratis koolmonoxide-meter niet mee geleverd is, ook na onze telefonische melding nog steeds niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

SUPER !!!!!!

Correcte mensen, afspraken nagekomen. in één woord GEWELDID

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Wat een drek bedrijf!

De telefonische is zeer onbeschoft. Reviews op google herhalen dit ook continue; ze denkt niet mee met de klant en zegt letterlijk 'Het is mijn werk niet om mee te denken'. Als je aangeeft dat dit anders is dan wat Romijnders op de website aangeeft zegt ze 'Daar heb ik niets mee te maken, dat was voor mijn tijd. ' Ondertussen lopen ze al maanden achter met onderhoud maar met incasseren lopen ze altijd goed. Zeer slecht, onbeschoft bedrijf en de vrouw van de planning is zo naar die wens je je ergste vijand nog niet toe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super service

Nieuwe CV ketel geplaatst, Marcel was super en niets was te veel. Klasse gemonteerd en correct afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Moderne CV ketel kapot direct na onderhoudsbeurt Romijnders

Onze CV ketel is slechts 4 jaar geleden geïnstalleerd en functioneerde 1460 dagen perfect tot de dag dat de monteur van Romijnders langs kwam voor de onderhoudsbeurt. De onderhoudsmonteur heeft de ketel uit elkaar gehaald en vervolgens goedgekeurd, er waren geen gebreken. Direct na dit bezoek, treedt er echter een defect op. De ketel maakt een enorm lawaai als er warm water wordt gebruikt. De storingsmonteur heeft geconcludeerd dat het geluid vanuit de ventilator komt en dat de ventilator vervangen moet worden. De kosten hiervan bedragen 400 euro! Romijnders weigert de kosten voor hun rekening te nemen. Terwijl het defect direct na demonteren door hun monteur ontstaan is en deze monteur de ketel zojuist goedgekeurd had. Ze hanteren dus geen enkele garantie op hun onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Mooi werk afgeleverd en goed klantencontact

Leerlingmonteur Sven en leermeester Marcel zijn net weg. Was gezellig en ze laten nog mooi vakwerk achter ook . Top ...en bedankt mannen !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

mijn ervaring met Romijnders Service is uitstekend

Mijn ervaring met Romijnders Service is uitstekend..

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top

Monteur die erg goed meedenkt! Zeer tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer tevreden.

De mensen van Romijnders werken snel en stipt, en denken mee als er onverwacht problemen naar voren komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Geheel volgens afspraak en professioneel cv-ketel vervangen

Goed geadviseerd, nette prijs, deskundig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Zeer onbetrouwbaar en teleurgesteld

We hebben een onderhoudscontract gehad met dit bedrijf. Vanwege een cv-ketel storing hebben we een afspraak gemaakt. De monteur heeft letterlijk onze werkende cv-ketel kapot gemaakt. Er was geen optie meer en we moesten een nieuwe ketel bestellen. Ze hebben ons beloofd dat we na 3 werkdagen een nieuwe ketel zal ontvangen. Met een grote verwarring na 3 dagen heb ik ze gebeld en ze zeiden dat er een miscommunicatie was tussen de monteur en het bedrijf en ze hebben geen cv-ketel op voorraad en ze moeten voor ons een ketel bestellen. Ik heb dan per direct mijn opdracht geannuleerd en mijn onderhoudscontract opgezegd. We hadden voor 10 dagen geen warm water en geen verwarming en ze hebben ook niet eens een excuus aangeboden. Ik vind dit bedrijf zeer onbetrouwbaar, onvriendelijk, onprofessioneel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima!

Weliswaar lange levertijd (corona), maar prima werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Correct, kundig en proactief

Het onderhoud is correct en volledig, als de monteur iets opmerkt wat verbetering behoeft geeft hij dat ook direct aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Hele prettige relatie

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

zie hieronder

JESSE is een gouden kracht die heel geconcentreerd en zorgvuldig werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Vijverlaan 9

6602 CX Wijchen

246488222

[email protected]

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.