Een offerte voor een nieuwe CV gevraagd, alle gevraagde informatie aangeleverd, en akkoord gegaan met hun offerte. Vervolgens hebben zij een afspraak gemaakt voor plaatsing op 3 juli. Daarna komen ze plotseling met allerlei aanvullende normen en eisen, terwijl het bedrijf sinds 2015 alle onderhoud uitvoert in dit appartementencomplex dus op de hoogte moet zijn met dit gebouw uit 2010. Deze informatie nooit met ons als Technische Commissie en met het bestuur Vve gedeeld. Kortom onbetrouwbare onderhoudspartner.
Beste John, wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze diensten. Onze collega die u hier mee kan helpen, neemt zo snel mogelijk contact met u op (hij is t/m 30 juni met vakantie). Excuses voor het ongemak, hopelijk dat we tot een goede oplossing kunnen komen. Met warme groet, Team Wonen
Een aantal problemen met de cv ketel gehad vanaf begin maart tot half mei. Monteurs een keer of 7 geweest om uiteindelijk het probleem te vinden. Prima service.
Er werd heel netjes en precies gewerkt. Uitleg gehad Kleine extra reparatie aan een radiator is opgemerkt in de CV ketel aanvraag en goed verholpen. Kleine correctie op verzoek uitgevoerd bij met aansluiten van de Thermostaat. We zijn er erg blij mee.
In ben 45 jaar klant bij romijnders en heb een service contract Op 15 januari komt er een monteur thuis om een offerte uit te brengen voor een nieuwe cv ketel. 3 weken later niets gehoord en dus gebeld. Waar blijft mijn offerte? Antwoord = druk maar komt eraan. 2 weken later nog steeds geen offerte en dus mail gestuurd. Tot op de dag v vandaag: geen antwoord. 3 dagen later stort mijn cv ketel in. Helaas geen monteur beschikbaar zegt meneer Bloem ; ja ik moet 1 week wachten/ in de kou. Monteur die week later komt v de installatie is fantastisch. Via hem krijg ik een bos bloemen als troost. Had liever 1 week in de warmte gezeten.
Ze komen hun afspraken na en de monteurs werken netjes en zijn vriendelijk. Ik ben zeer tevreden ga zo door.
Op 2 maart storingsdienst gebeld na werktijd ivm storing cv ketel en daardoor geen verwarming. Deze monteur was door zijn rug gegaan en kon niet komen. Door aandringen van mij zou hij iemand bellen in Arnhem. Deze persoon zou telefonisch contact opnemen met ons. Dat is helaas niet gebeurd. Heel jammer en had wel service verwacht. De volgende morgen heb ik de storing opnieuw gemeld. De storing en het defect zijn die middag verholpen. Daarna bleef het water niet warm genoeg zodat ik water moest koken voor het afwassen . Opnieuw gebeld en wederom een reparatie uitgevoerd door nieuw gasblok te plaatsen. Het water werd echter nog niet op de juiste temperatuur. Opnieuw monteur gekomen en heeft het probleem uiteindelijk opgelost. Helaas werkte Liander in eerste instantie niet echt mee door te weinig kennis of door slecht te luisteren wat de monteur voor informatie nodig had ivm vermogen van de ketel.
Al >30 jaar tevreden klant bij Romijnders Wijchen voor cv ketel. Afgelopen 4 maanden een serieus en blijkbaar moeilijk probleem: (on-)regelmatig geen warm water. Geen foutmelding op de cv ketel. Niks te vinden na alle mogelijke metingen. Uiteindelijk, na overleg met de leverancier, toch de oorzaak en de oplossing gevonden. Waren wel 5 bezoeken aan huis voor nodig, maar steeds BINNEN 24 UUR na ons telefoontje was er een monteur. Prima service dus!
Nieuwe cv ketel geïnstalleerd die niet goed werkt. Geen enkele (re)actie na contact per telefoon en per mail.
De monteurs die de werkzaamheden hebben uitgevoerd hebben zeker hun best gedaan. Maar de werkzaamheden zijn slordig uitgevoerd. Nadat de werkzaamheden hadden plaats gevonden werd de volgende dag een lekkage geconstateerd die verholpen moest worden. Verder werden in de toilet plavuizen beschadigd die niet zo maar met een afdekplaatje konden worden afgedekt. Die blijven nu zichtbaar daar werd geen opmerking overgemaakt (verontschuldigingen gemaakt) door de monteurs die dit hadden veroorzaakt.
Mijn ervaring met Romijnders is oké. De monteur heeft de ketel goed schoon gemaakt en zuiniger afgesteld. Wel vreemd dat ik nog een extra rekening krijg (€28 ) voor een paar kleine onderdelen die volgens mij onder het onderhoud vallen. Voor dat onderhoud heb ik een maand geleden €129,49 betaald. Ik hoop dat Romijnders die rekening van €28 dus als niet verstuurd beschouwd. Ik wacht reactie af alvorens ik wel of niet betaal.
Leuke monteur die zijn vak verstaat en keurig en netjes de plaatsing van de nieuwe cv-ketel heeft uitgevoerd. Jammer dat de toegezegde gratis koolmonoxide-meter niet mee geleverd is, ook na onze telefonische melding nog steeds niet ontvangen.
Correcte mensen, afspraken nagekomen. in één woord GEWELDID
De telefonische is zeer onbeschoft. Reviews op google herhalen dit ook continue; ze denkt niet mee met de klant en zegt letterlijk 'Het is mijn werk niet om mee te denken'. Als je aangeeft dat dit anders is dan wat Romijnders op de website aangeeft zegt ze 'Daar heb ik niets mee te maken, dat was voor mijn tijd. ' Ondertussen lopen ze al maanden achter met onderhoud maar met incasseren lopen ze altijd goed. Zeer slecht, onbeschoft bedrijf en de vrouw van de planning is zo naar die wens je je ergste vijand nog niet toe.
Nieuwe CV ketel geplaatst, Marcel was super en niets was te veel. Klasse gemonteerd en correct afgeleverd.
Onze CV ketel is slechts 4 jaar geleden geïnstalleerd en functioneerde 1460 dagen perfect tot de dag dat de monteur van Romijnders langs kwam voor de onderhoudsbeurt. De onderhoudsmonteur heeft de ketel uit elkaar gehaald en vervolgens goedgekeurd, er waren geen gebreken. Direct na dit bezoek, treedt er echter een defect op. De ketel maakt een enorm lawaai als er warm water wordt gebruikt. De storingsmonteur heeft geconcludeerd dat het geluid vanuit de ventilator komt en dat de ventilator vervangen moet worden. De kosten hiervan bedragen 400 euro! Romijnders weigert de kosten voor hun rekening te nemen. Terwijl het defect direct na demonteren door hun monteur ontstaan is en deze monteur de ketel zojuist goedgekeurd had. Ze hanteren dus geen enkele garantie op hun onderhoudsbeurt.
Leerlingmonteur Sven en leermeester Marcel zijn net weg. Was gezellig en ze laten nog mooi vakwerk achter ook . Top ...en bedankt mannen !!
Mijn ervaring met Romijnders Service is uitstekend..
Monteur die erg goed meedenkt! Zeer tevreden!!
De mensen van Romijnders werken snel en stipt, en denken mee als er onverwacht problemen naar voren komen.
Goed geadviseerd, nette prijs, deskundig uitgevoerd
We hebben een onderhoudscontract gehad met dit bedrijf. Vanwege een cv-ketel storing hebben we een afspraak gemaakt. De monteur heeft letterlijk onze werkende cv-ketel kapot gemaakt. Er was geen optie meer en we moesten een nieuwe ketel bestellen. Ze hebben ons beloofd dat we na 3 werkdagen een nieuwe ketel zal ontvangen. Met een grote verwarring na 3 dagen heb ik ze gebeld en ze zeiden dat er een miscommunicatie was tussen de monteur en het bedrijf en ze hebben geen cv-ketel op voorraad en ze moeten voor ons een ketel bestellen. Ik heb dan per direct mijn opdracht geannuleerd en mijn onderhoudscontract opgezegd. We hadden voor 10 dagen geen warm water en geen verwarming en ze hebben ook niet eens een excuus aangeboden. Ik vind dit bedrijf zeer onbetrouwbaar, onvriendelijk, onprofessioneel.
Beste Afsaneh, Allereerst bedankt voor je feedback. We hebben jouw klacht intern besproken en er is inderdaad iets mis gegaan bij het met spoed bestellen van een nieuwe cv-ketel. Uiteraard proberen wij onze klanten naar 100% tevredenheid te helpen, soms lukt dat niet door drukte en onderbezetting door Covid. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit had niet mogen gebeuren. Jammer dat je het onderhoudscontract hebt opgezegd, maar wij begrijpen de teleurstelling. Bedankt voor het vertrouwen in de afgelopen jaren. Mocht je in de toekomst toch nog een keer gebruik van onze diensten willen maken, dan staan wij uiteraard graag weer voor jullie klaar. Met warme groet, Team Wonen
Weliswaar lange levertijd (corona), maar prima werk geleverd.
Het onderhoud is correct en volledig, als de monteur iets opmerkt wat verbetering behoeft geeft hij dat ook direct aan.
Uitstekende service
JESSE is een gouden kracht die heel geconcentreerd en zorgvuldig werkt
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.