

We hebben een contract (service-plus), maar als de monteur is geweest voor jaarlijkse controle is er altijd wat. De monteur moet dan weer terugkomen. Ook krijgen we facturen terwijl we een service-plus contract hebben, dat o.a. inhoud dat er geen arbeidsuren worden berekend!!
Het heeft een half jaar geduurd voordat ze mijn verwarming hebben gemaakt, heb er continue achteraan moeten bellen en mailen anders had het nog zeker een half haar tot een jaar langer geduurd. Heb maanden lang in de kou gezeten, echt belachelijk voor woorden. Uiteindelijk hebben ze het prima gemaakt, al hebben ze met geen woord gerept over terug plaatsing vd schotten, daar ben ik zelf achter gekomen. maar goed de weg er naartoe was een regelrechte ramp, te schoftig voor woorden.
Kundige advisering en analyse van een probleem. En professioneel opgelost.
S,morgens gebeld en in de middag binnen een kwartier geholpen en klaar was de cv.
Prima
Deze monteur was nieuw voor ons maar hij heeft een probleem opgelost waar we al lange tijd tegen aan liepen. We zijn er superblij mee!
Onze aannemer Boerboom had geen gelegenheid om radiator en laaghangend toiletreservoir te vervangen en adviseerde contact met Romijnders Service BV. Snelle reactie van dit bedrijf en prima vakmanschap. Complimenten!
Als alleenstaande vrouw van 77 is het heel prettig , wanneer de monteur mij bij het geheel betrekt, ook al ben ik beslist niet vakkundig, Maar de onverwachte kleine problemen die zich voor deden , gaf hij mij wel het vertrouwen dat het goed zou komen. daarnaast wil ik opmerken dat de monteur( Marcel ?) een jongen in opleiding op een zeer sympathieke manier uitlegde wat er gedaan moest worden, en gaf hem ook de kans het zelf uit te vinden .Zelf heb ik vanuit mijn beroep ook jongere mensen begeleid
Deskundige monteur, goede service, probleem snel opgelost !
Ik had een kapotte geiser en geen warm water. Ik heb een onderhoudscontract bij Romijnders en na mijn telefoontje kwam er al heel snel iemand langs. Geiser was snel en deskundig gemaakt. Prettig is ook dat er altijd meegedacht wordt over de afspraak. Als je werkt en niet altijd thuis kunt zijn, is dat heel fijn.
het gehele plaatje was zeer goed tot uitmuntend
Ik ben zeer tevreden
Goede accurate behandeling aanvraag voor een cv ketel en een correcte vriendelijke monteur! Een klein foutje met het versturen van de factuur door Romijnders maar dit was na een telefoontje weer snel verholpen.
Wij hebben de technici van Romijnders als zeer prettig ervaren. Het enige wat wij als klant af en toe moesten doen, was wijzen waar de afsluitkranen van gas en water waren. Na afloop van de werkzaamheden werd goed en duidelijk uitgelegd hoe de werking van de cv-ketel was en wat wij moesten doen om de installatie in optimale conditie te houden.
Gewoon primap
Prettige mensen en goed overleg tijdens de werkzaamhen.En de boel netjes op geruimd. Prima
Monteur heeft goed doorgehad dat de geleverde ketel niet paste bij de aanwezige rookgasafvoerkanalen in het appartementengebouw. Heeft de ketel laten omruilen voor een juiste. Dat bleek achteraf een foutje in de offerte te zijn, en had beter gecommuniceerd kunnen worden. Verder tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.
Ik had een vriendelijke installateur (Marcel) die mij uitleg en tips gaf. Ben zeer tevreden over de installatie van mijn nieuwe ketel en MV box.
Ik heb al jaren service van Romijnders en elk jaar (in de toekomst elke twee jaar) wordt mijn installatie beoordeeld en eventueel opgeknapt. Nu na 20 jaar een nieuwe ketel aan de orde was, zou ik een offerte krijgen. Dat ging in eerste instantie mis: bij Romijnders wachtte men op een reactie mijnerzijds op een nooit gestuurde offerte. Enfin, dat werd tijdig recht gezet. Op de afgesproken dag kwamen twee monteurs, die stevig bezig waren, terwijl ik met mijn eigen werk door kon gaan. Alles werd netjes achtergelaten en ik heb het gevoel, dat ik er weer 20 jaar tegen kan.
Romijnders ingeschakelt om nieuwe woning te frezen, leidingen te herleggen en radiatoren te plaatsen. Onze keuze is om designradiatoren te laten plaatsen op bepaalde plekken. Dit in het begin al aangegeven. Er werd echter niet geluisterd naar ons idee en werd er gekozen voor de manier die de klant NIET wil. Zonder uitleg werd er gezegd dat er geen designradiatoren geplaatst kunnen worden in de desbetreffende ruimtes (keuken en woonkamer). Waarom niet werd niet gezegd, alsof je dit als consument moest weten. Nou dan geef je aan dat het niet aansluit op je wensen, wordt je bedankt en krijg je een rekening van 100,- . Sorry maar 100 euro voor 10 minuten langskomen en 5 minuten overleggen met een aannemer? Om vervolgens je eigen zin door te drijven? Zeer ontevreden. Probeer eens te luisteren naar de klant zijn wensen. Leg duidelijk uit waarom iets niet zou kunnen en vraag geen 100 euro voor opnamekosten, als de klant van te voren al gezegd had wat hij/zij wilde. Wanpraktijken.
Wordt altijd snel en goed geholpen door vriendelijke en ter zake kundige mensen!
Personeel stelt zich niet voor. Er wordt niet gecommuniceerd over wat er eventueel nog weggezet moet worden. Als je een emmer nodig hebt vraag dan even. Dat er toch een hoogwerker moest worden ingeschakeld is geen probleem maar zeg dat dan. Ik ben mij rot geschrokken van het kabaal plotseling voor de deur. Mijn man was toen nog niet terug dus stond ik er alleen voor. De kwaliteit van de werkzaamheden is prima maar de laatste afwerking en aandacht voor de cliënt liet veel te wensen over.
De douche viel uir omdat de befit combineren code 2 aangaf. Gebeld en kort daarna kreeg ik contact met de monteur. Een uur later kwam hij langs om het systeem weer werkend te krijgen. Klasse!
Ik werd uitstekend geholpen door de telefoniste, en ook de servicemonteur was een aardige vakman.Kortom niets dan lof.Gr.Michel
Klant vriendelijk geholpen Zeer vriendelijke meneer Bedankt
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.