Ik heb al jaren service van Romijnders en elk jaar (in de toekomst elke twee jaar) wordt mijn installatie beoordeeld en eventueel opgeknapt. Nu na 20 jaar een nieuwe ketel aan de orde was, zou ik een offerte krijgen. Dat ging in eerste instantie mis: bij Romijnders wachtte men op een reactie mijnerzijds op een nooit gestuurde offerte. Enfin, dat werd tijdig recht gezet. Op de afgesproken dag kwamen twee monteurs, die stevig bezig waren, terwijl ik met mijn eigen werk door kon gaan. Alles werd netjes achtergelaten en ik heb het gevoel, dat ik er weer 20 jaar tegen kan.
Romijnders ingeschakelt om nieuwe woning te frezen, leidingen te herleggen en radiatoren te plaatsen. Onze keuze is om designradiatoren te laten plaatsen op bepaalde plekken. Dit in het begin al aangegeven. Er werd echter niet geluisterd naar ons idee en werd er gekozen voor de manier die de klant NIET wil. Zonder uitleg werd er gezegd dat er geen designradiatoren geplaatst kunnen worden in de desbetreffende ruimtes (keuken en woonkamer). Waarom niet werd niet gezegd, alsof je dit als consument moest weten. Nou dan geef je aan dat het niet aansluit op je wensen, wordt je bedankt en krijg je een rekening van 100,- . Sorry maar 100 euro voor 10 minuten langskomen en 5 minuten overleggen met een aannemer? Om vervolgens je eigen zin door te drijven? Zeer ontevreden. Probeer eens te luisteren naar de klant zijn wensen. Leg duidelijk uit waarom iets niet zou kunnen en vraag geen 100 euro voor opnamekosten, als de klant van te voren al gezegd had wat hij/zij wilde. Wanpraktijken.
Wordt altijd snel en goed geholpen door vriendelijke en ter zake kundige mensen!
Personeel stelt zich niet voor. Er wordt niet gecommuniceerd over wat er eventueel nog weggezet moet worden. Als je een emmer nodig hebt vraag dan even. Dat er toch een hoogwerker moest worden ingeschakeld is geen probleem maar zeg dat dan. Ik ben mij rot geschrokken van het kabaal plotseling voor de deur. Mijn man was toen nog niet terug dus stond ik er alleen voor. De kwaliteit van de werkzaamheden is prima maar de laatste afwerking en aandacht voor de cliënt liet veel te wensen over.
De douche viel uir omdat de befit combineren code 2 aangaf. Gebeld en kort daarna kreeg ik contact met de monteur. Een uur later kwam hij langs om het systeem weer werkend te krijgen. Klasse!
Ik werd uitstekend geholpen door de telefoniste, en ook de servicemonteur was een aardige vakman.Kortom niets dan lof.Gr.Michel
Klant vriendelijk geholpen Zeer vriendelijke meneer Bedankt
Heel tevreden met de gang van zaken. Prettige installateur die eficient te werk ging.
Prima service van jullie kant. Jammer dat er vooraf geen kostencalculatie gemaakt kon worden door NEFIT en de nota pas na ruim 5 maanden wordt verstuurd.
We hebben een nieuwe CV-combiketel laten plaatsen. Onze oude ketel van 28 jaar was, na uitstekende dienst dankzij onderhoud van Romijnders, aan vervanging toe. Binnen een dag was de klus geklaard, alles netjes aangesloten, ondanks dat de ketel op een lastige plek in de kelder moest worden gemonteerd. En alles snel geregeld: zondag de offerte getekend, woensdag ketel geplaatst.
Uitstekend geholpen bij het maken van een offerte en snel plaatsen van een nieuwe cv ketel!
Prima verlopen.
Deze monteur pakte het serieuzer aan dan de man van vorig jaar, er zis nu echt onderhoud gepleegd
Zie bovenstaand. Overigens als u wat vraagt moet u mensen niet verplichten door op te merken "Dit veld is verplicht"
zie bovenstaand
Bij grootonderhoud werden rookgalkanalen, CV- en ventilatiesystemen vervangen in op opdracht woningcorporatie in appartementencomplex met oudere bewoners. Door uitvoerende bedrijven (waaronder Romijnders) werden de werkzaamheden professioneel, deskundig en in goede samenwerking uitgevoerd. Daarbij rekening gehouden met hoge leeftijd oudere bewoners. Complimenten.
Netjes en snel.
Uiterst tevreden met Romijnders.
Na enige problemen met de installatie is het vervolgens keurig door Romijnders opgelost.
Originele beoordeling
Ik bel ivm een storing, mevrouw luistert niet, geeft direct haar mening etc. Als ik haar zegt dat ze niet goed luistert, krijg ik als een klein kind de les van haar gelezen. Op mijn verzoek of ik haar leiding gevende cq de directeur te spreken kan krijgen, zegt ze dat dat onmogelijk is en dat de directeur ziek is. Zo'n voorbeeld van klantonvriendelijkheid heb ik nog maar 1x eerder meegemaakt en wel met dezelfde mevrouw. Het lijkt er op of zij de eigenaresse is, die niemand iets kan maken.
De monteur was zeer deskundig en behulpzaam.
Goede betrouwbare afspraken en bekwame klantvriendelijke monteurs.
goede service
Op de afgesproken tijd aanwezig. Nieuwe ketel geplaatst. Oude ketel afgevoerd. Alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.
De monteur heeft alles heel netjes afgewerkt en het reeds aanwezige leidingwerk sterk verbeterd! Wij zijn kortom heel tevreden over de monteur en willen hem hierbij nogmaals hartelijk bedanken voor de service
Wat een vreselijk slecht bedrijf is dit!! De monteur is weggegaan zonder de gaskraan weer open te zetten, maar niemand van het bedrijf was bereid om terug te komen om dit te constateren en simpel weer op te lossen. Ze lieten mij gewoon letterlijk in de kou zitten met de reactie dat de F1 storing niet aan de monteur kon liggen. Ik heb een ander bedrijf moeten bellen die mij online geholpen heeft om dit te ontdekken en op te lossen. Dat hadden zij natuurlijk zelf ook kunnen doen, maar er werd heel raar en onbeschoft gereageerd. Zo ga je niet met mensen om! Ik wilde bij hen een nieuwe ketel laten plaatsen en in onderhoud brengen, aangezien ik nu een hele oude ketel heb die aan vervanging toe is, maar daarvoor ga ik nu natuurlijk naar een ander bedrijf. Blijkbaar vinden ze bij dit bedrijf nieuwe klantenwerving niet belangrijk. Voor mij nooit meer!! Ik heb nog wel een persoonlijk excuus en een reep chocolade gekregen, maar wel met het verzoek deze ervaring te verwijderen. De excuses zijn aanvaard, maar de ervaring blijft hetzelfde. Ik ben door mensen vanuit 4 verschillende afdelingen slecht behandeld en ga dus naar een ander bedrijf voor mijn nieuwe ketel.
Beste mevrouw Elbers, Wat jammer dat onze dienstverlening niet naar wens is geweest. Wij hadden u graag als nieuwe klant willen verwelkomen. Wij hebben geprobeerd uw ongeveer 20 jaar oude ketel te repareren ondanks dat het toestel niet bij ons in onderhoud was. Echter ging er in onze interne afstemming wat mis en heeft onze monteur mogelijk iets over het hoofd gezien. Jammer dat het zo verlopen is, nogmaals onze excuses hiervoor.
Originele beoordeling
Wat een vreselijk slecht bedrijf is dit!! De monteur is weggegaan zonder de gaskraan weer open te zetten, maar niemand van het bedrijf was bereid om terug te komen om dit te constateren en simpel weer op te lossen. Ze lieten mij gewoon letterlijk in de kou zitten met de reactie dat de F1 storing niet aan de monteur kon liggen. Ik heb een ander bedrijf moeten bellen die mij online geholpen heeft om dit te ontdekken en op te lossen. Dat hadden zij natuurlijk zelf ook kunnen doen, maar er werd heel raar en onbeschoft gereageerd. Zo ga je niet met mensen om! Ik wilde bij hen een nieuwe ketel laten plaatsen en in onderhoud brengen, aangezien ik nu een hele oude ketel heb die aan vervanging toe is, maar daarvoor ga ik nu natuurlijk naar een ander bedrijf. Blijkbaar vinden ze bij dit bedrijf nieuwe klantenwerving niet belangrijk. Voor mij nooit meer!!
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.