Romijnders heeft kennis en goede service. Aandachtspunten zijn: is personeel voldoende op de hoogte van nieuwe technieken, zoals hybride warmtepompen? Voor planning onderhoud heb ik een paar keer moeten bellen. Verder prima personeel en prima service en goede aanbieding ketels.
afspraken altijd op tijd.
Uitstekende service door vriendelijke monteur.
Goede service. Erg fijn geholpen. Ketel was kapot en is super opgelost!
Nadat onze ketel stuk ging is deze binnen een aantal dagen vervangen door een gloednieuw exemplaar. De servicemonteur heeft dit vakkundig gedaan, hij werkte netjes en snel, gaf duidelijke uitleg over de nieuwe thermostaat en hielp deze op de juiste plek in huis te hangen.
Goede service van Romijnders en goede monteur.
De monteur heeft goed werk geleverd en heeft daar de nodige tijd aan besteed. Na afloop in een duidelijk verhaal aangegeven wat er aan de cv-ketel door hem vervangen is en wat de technische staat van de ketel is.
contract-onderhoud wordt afdoende en zorgvuldig uitgevoerd. gezien het jaartarief zou je mogen verwachten dat simpele onderhouds-meerkosten gratis zijn...........
ik ben al jaren klant bij Romijnders naar volle tevredenheid. Ook deze keer is mijn vertrouwen niet beschaamd, alle afspraken zijn nagekomen en alle onderdelen zijn goed afgewerkt. Voor mij een topbedrijf!
Na storing via telefonisch contact goede afspraak gemaakt voor reparatie. Idem snel en goed uitgevoerd.
Het was een prettige ervaring, Boven verwachting geholpen.
Heb goede ervaringen met Romijnders wat betreft de snelheid voor het opheffen van storingen.
Originele beoordeling
Ben, helaas, de laatste tijd niet zo te spreken over Romijnders. Hoewel ik jaren lang een goed gevoel had over de service en onderhoud van mij ketel, is dit het afgelopen jaar een stuk minder. Ja aanbevelen?? heb momenteel zo mijn twijfels. zal zeker aanbevelen, maar ben kritisch.
Vakkundig en hoog service niveau, helemaal fantastisch!
Voor het versturen van rekening naar de kamerhuurders inplaats van naar onze administratie [email protected], moet ik helaas sterren eraf trekken. Als ik niet zo n goede relatie had met de huurder, was uw rekening verdwenen en niet bij mij, de juiste persoon, aangekomen. En wie was er dan de schuldige geweest? Niet fijn. Hopelijk gaat het nu nooit meer verkeerd. Met vriendelijke groet, Jacqueline Gaertner-Duineveld
Over het algemeen ben ik altijd wel tevreden over Romijnders. Toch heb ik wel een puntje. Onlangs was mijn CV-ketel kapot en heb gelijk service en storing ingeschakeld. Helaas duurde het een week voordat de ketel geplaatst kon worden. Daarnaast vond ik de communicatie langzaam, wat betekent dat de mails laat verstuurd werden, waardoor er 2 dagen later dan nodig de ketel geplaatst kon worden. Gelukkig was het niet in de week dat het -15 graden was, maar de week ervoor.
Vanaf stap één lijkt het alsof Romeijnders een behoorlijke monopolie positie bezit en iedere vorm van service en klant oriëntatie mist. Ik wou een monteur bestellen om mijn c.v. ketel te controleren. Deze monteur zou wat mij betreft een keer langs komen ik krijg ik een complete factuur, dit was helaas alleen mogelijk in combi met het afsluiten van een jaarcontract, anders was men niet van plan om langs te komen. Goed hier sla ik dus de plank mis en had ik direct moeten bedanken voor de service maar goed. Ik had ook niet heel veel zin om verder te zoeken. vervolgens is men geweest voor een eerste onderhoud / controle van c.v. ketel. Monteur kwam binnen, wist waar hij moest zijn (vorige bewoners van dit huis maakte schijnbaar ook gebruik van Romeijnders) stormde op c.v. ketel af, kwam na een goede 20 minuten boven om te vertellen dat hij een aantal onderdelen vervangen had, zonder mij hier even om toestemming voor te vragen en vertrok weer. later ontvang ik de factuur en tot mijn verbazing zie ik dat er meerkosten voor extra uren buiten contract in rekening worden gebracht. Meneer zou meer als 40 minuten binnen zijn geweest. Gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw genaamd Yvette, na een paar vragen vanuit mijn kant kwamen er alleen nog geagiteerd en chagrijnige antwoorden uit de mond van Yvette. Mocht je nog op het punt te staan om een jaarcontract bij Romeijnders af te sluiten... NIET DOEN!!!
Beste Cyriel, Bedankt voor deze feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Natuurlijk hebben wij, op basis van uw review, meteen uitgezocht wat er aan de hand is. Het extra kwartier is inmiddels gecrediteerd en onze monteur had u inderdaad eerder moeten informeren over de vervanging van de pakking. Excuses daarvoor. Voor de rest hebben wij gehandeld volgens de serviceovereenkomst van uw keuze en onze algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan tijdens het afsluiten van deze overeenkomst. Onze collega heeft u ook alles uitgelegd tijdens het telefoongesprek. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd even bellen of mailen. Wij staan u graag te woord. Met warme groet, Team Wonen
Het wegvallen van de CV druk is snel en adequaat opgelost door het vervangen van het overstort ventiel. Het een en ander qua werkzaamheden gedekt in het service contract en zijn er slechts materiaal kosten a 20 euro in rekening gebracht. Hiervoor is dus twee keer een monteur langs geweest. De eerste keer om het euvel te constateren en het juiste onderdeel te bestellen, de tweede keer om het bestelde ventiel te vervangen. Super Service en arbeidskosten en voorrijkosten binnen het afgesloten Service contract.
Goede informatie gekregen in het voorgesprek. Snelle en vakkundige installatie op de afgesproken dag. Prijs was volgens afspraak.
Zie boven.
Mijn verwarming deed het niet. Gebeld met Romijnders( hebben wij een onderhoudscontract bij) Nog dezelfde ochtend kwam de monteur,Erik Helaas zou het repareren behoorlijk duur worden en dat was de ketel niet meer waard( ruim 15 jaar). Nieuwe Ketel besteld, want ik had veel vertrouwen in de monteur Gelukkig kon het direct na het weekend geplaatst worden. Twee mannen( helaas weet ik hun namen niet) zijn de hele ochtend bezig geweest. Nieuwe ketel, expansievat, thermostaat en koolmonoxide meter geplaatst. Ook nog een waterkraan bij gemaakt. Tot slot alles keurig netjes opgeruimd. Kortom , ik ben helemaal tevreden net een week voor het barre winterweer begon!
Goede en snelle service
Heb al jaren een allinn contract bij dit bedrijf, je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar met advies of de monteur komt langs afgelopen weekend ook even probleem met de ketel, advies even resetten, dat hielp goed, maar maandag morgen is toch de monteur langs geweest en die heeft het allemaal weer opgelost Voor vaste onderhoudsbeurten worden altijd keurig netjes afspraken gemaakt en daar houden ze zich ook aan Volgende ketel zal zeker met onderhoudscontract weer bij hun aangeschaft gaan worden Een hele tevreden (al ruim 13 jaar) klant Vriendelijke klantenservice, ze denken goed mee en doen nooit ergens moeilijk over Niks dan lof en zal ze zeker aanbevelen bij anderen
De monteurs waren vriendelijk en ze werkten zorgvuldig en vakbekwaam. Hieronder zult u zien dat ik bij het beoordelingspunt 'kwaliteit' geen vijf maar slechts vier sterren vermeld. Dit heeft te maken met het feit dat bij inschakeling van de nieuwe CV-installatie een hinderlijk hoge fluittoon te horen is. Hierover neem ik nog contact op met uw bedrijf.
Jarenlange ervaring.
Het abonnement loopt prima. Alles wordt goed geregeld. Servicebeurten op tijd. Vriendelijke monteur, geen problemen. Goede adviezen.
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.