

contract-onderhoud wordt afdoende en zorgvuldig uitgevoerd. gezien het jaartarief zou je mogen verwachten dat simpele onderhouds-meerkosten gratis zijn...........
ik ben al jaren klant bij Romijnders naar volle tevredenheid. Ook deze keer is mijn vertrouwen niet beschaamd, alle afspraken zijn nagekomen en alle onderdelen zijn goed afgewerkt. Voor mij een topbedrijf!
Na storing via telefonisch contact goede afspraak gemaakt voor reparatie. Idem snel en goed uitgevoerd.
Het was een prettige ervaring, Boven verwachting geholpen.
Heb goede ervaringen met Romijnders wat betreft de snelheid voor het opheffen van storingen.
Originele beoordeling
Ben, helaas, de laatste tijd niet zo te spreken over Romijnders. Hoewel ik jaren lang een goed gevoel had over de service en onderhoud van mij ketel, is dit het afgelopen jaar een stuk minder. Ja aanbevelen?? heb momenteel zo mijn twijfels. zal zeker aanbevelen, maar ben kritisch.
Vakkundig en hoog service niveau, helemaal fantastisch!
Voor het versturen van rekening naar de kamerhuurders inplaats van naar onze administratie [email protected], moet ik helaas sterren eraf trekken. Als ik niet zo n goede relatie had met de huurder, was uw rekening verdwenen en niet bij mij, de juiste persoon, aangekomen. En wie was er dan de schuldige geweest? Niet fijn. Hopelijk gaat het nu nooit meer verkeerd. Met vriendelijke groet, Jacqueline Gaertner-Duineveld
Over het algemeen ben ik altijd wel tevreden over Romijnders. Toch heb ik wel een puntje. Onlangs was mijn CV-ketel kapot en heb gelijk service en storing ingeschakeld. Helaas duurde het een week voordat de ketel geplaatst kon worden. Daarnaast vond ik de communicatie langzaam, wat betekent dat de mails laat verstuurd werden, waardoor er 2 dagen later dan nodig de ketel geplaatst kon worden. Gelukkig was het niet in de week dat het -15 graden was, maar de week ervoor.
Vanaf stap één lijkt het alsof Romeijnders een behoorlijke monopolie positie bezit en iedere vorm van service en klant oriëntatie mist. Ik wou een monteur bestellen om mijn c.v. ketel te controleren. Deze monteur zou wat mij betreft een keer langs komen ik krijg ik een complete factuur, dit was helaas alleen mogelijk in combi met het afsluiten van een jaarcontract, anders was men niet van plan om langs te komen. Goed hier sla ik dus de plank mis en had ik direct moeten bedanken voor de service maar goed. Ik had ook niet heel veel zin om verder te zoeken. vervolgens is men geweest voor een eerste onderhoud / controle van c.v. ketel. Monteur kwam binnen, wist waar hij moest zijn (vorige bewoners van dit huis maakte schijnbaar ook gebruik van Romeijnders) stormde op c.v. ketel af, kwam na een goede 20 minuten boven om te vertellen dat hij een aantal onderdelen vervangen had, zonder mij hier even om toestemming voor te vragen en vertrok weer. later ontvang ik de factuur en tot mijn verbazing zie ik dat er meerkosten voor extra uren buiten contract in rekening worden gebracht. Meneer zou meer als 40 minuten binnen zijn geweest. Gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw genaamd Yvette, na een paar vragen vanuit mijn kant kwamen er alleen nog geagiteerd en chagrijnige antwoorden uit de mond van Yvette. Mocht je nog op het punt te staan om een jaarcontract bij Romeijnders af te sluiten... NIET DOEN!!!
Beste Cyriel, Bedankt voor deze feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Natuurlijk hebben wij, op basis van uw review, meteen uitgezocht wat er aan de hand is. Het extra kwartier is inmiddels gecrediteerd en onze monteur had u inderdaad eerder moeten informeren over de vervanging van de pakking. Excuses daarvoor. Voor de rest hebben wij gehandeld volgens de serviceovereenkomst van uw keuze en onze algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan tijdens het afsluiten van deze overeenkomst. Onze collega heeft u ook alles uitgelegd tijdens het telefoongesprek. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd even bellen of mailen. Wij staan u graag te woord. Met warme groet, Team Wonen
Het wegvallen van de CV druk is snel en adequaat opgelost door het vervangen van het overstort ventiel. Het een en ander qua werkzaamheden gedekt in het service contract en zijn er slechts materiaal kosten a 20 euro in rekening gebracht. Hiervoor is dus twee keer een monteur langs geweest. De eerste keer om het euvel te constateren en het juiste onderdeel te bestellen, de tweede keer om het bestelde ventiel te vervangen. Super Service en arbeidskosten en voorrijkosten binnen het afgesloten Service contract.
Goede informatie gekregen in het voorgesprek. Snelle en vakkundige installatie op de afgesproken dag. Prijs was volgens afspraak.
Zie boven.
Mijn verwarming deed het niet. Gebeld met Romijnders( hebben wij een onderhoudscontract bij) Nog dezelfde ochtend kwam de monteur,Erik Helaas zou het repareren behoorlijk duur worden en dat was de ketel niet meer waard( ruim 15 jaar). Nieuwe Ketel besteld, want ik had veel vertrouwen in de monteur Gelukkig kon het direct na het weekend geplaatst worden. Twee mannen( helaas weet ik hun namen niet) zijn de hele ochtend bezig geweest. Nieuwe ketel, expansievat, thermostaat en koolmonoxide meter geplaatst. Ook nog een waterkraan bij gemaakt. Tot slot alles keurig netjes opgeruimd. Kortom , ik ben helemaal tevreden net een week voor het barre winterweer begon!
Goede en snelle service
Heb al jaren een allinn contract bij dit bedrijf, je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar met advies of de monteur komt langs afgelopen weekend ook even probleem met de ketel, advies even resetten, dat hielp goed, maar maandag morgen is toch de monteur langs geweest en die heeft het allemaal weer opgelost Voor vaste onderhoudsbeurten worden altijd keurig netjes afspraken gemaakt en daar houden ze zich ook aan Volgende ketel zal zeker met onderhoudscontract weer bij hun aangeschaft gaan worden Een hele tevreden (al ruim 13 jaar) klant Vriendelijke klantenservice, ze denken goed mee en doen nooit ergens moeilijk over Niks dan lof en zal ze zeker aanbevelen bij anderen
De monteurs waren vriendelijk en ze werkten zorgvuldig en vakbekwaam. Hieronder zult u zien dat ik bij het beoordelingspunt 'kwaliteit' geen vijf maar slechts vier sterren vermeld. Dit heeft te maken met het feit dat bij inschakeling van de nieuwe CV-installatie een hinderlijk hoge fluittoon te horen is. Hierover neem ik nog contact op met uw bedrijf.
Jarenlange ervaring.
Het abonnement loopt prima. Alles wordt goed geregeld. Servicebeurten op tijd. Vriendelijke monteur, geen problemen. Goede adviezen.
Na een onderhoudsbeurt aan de cv wat niet helemaal soepel verliep en miscommunicatie zijn alle problemen door Romijnders zeer netjes en correct opgelost! Dank je wel!
Originele beoordeling
Enkele weken geleden heeft er volgens afspraak een jaarlijkse onderhoud plaatsgevonden. Op dat moment constateerde de monteur dat het expansievat vervangen moest worden. Deze kosten zijn voor mij! Helemaal mee eens! Maar de monteur had op dat moment wel een nieuw expansievat bij zich maar kon hij het vat niet loskrijgen en moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wanneer de monteur het juiste gereedschap bij zich had was het vat vervangen en zou alleen het vat in rekening worden gebracht. Nu moet ik voor hun fout de nieuwe afspraak, voorrijkosten en 1.25 uur arbeidsloon betalen terwijl de monteur hier 15 minuten binnen is geweest. Wel bleek de monteur geen expansievat bij zich te hebben en na een aantal telefoontjes kon hij deze in Uden ophalen en moet ik dit dus ook betalen. Schandalig! En wanneer je belt beroepen zij zich op de voorwaarden.
We hebben samen met de monteur een goede keuze gemaakt.
Zeer tevreden over de installatie in november 2018 van CV ketel en vandaag (2-12-2020) eerste onderhoudsbeurt. To-the -point aanpak, strak, ter zake professionaliteit en ervaring ten toon spreidend en prettig in de omgang. Voor mij de Mercedes Benz/Audi onder de installateurs ter onderstreping van het bovenstaande.
we hadden om service beurt gevraagd maar de monteur heeft alleen de eerste x de geiser uitelkaar gehaald en niet de hete lucht verwarming had nog gezegd dat de andere monteur die normaal kwam dat wel deed , later moest hij terugkomen omdat de vlam steeds uitsloeg toen heeft hij de heteluchtverwarming weer aangekregen maar hij was net vertrokken en de verwarming ging weer uit ... mijn man was thuis gekomen en hij kreeg hem niet aan bleek iets met de thermokopel de volgende dag is de monteur terug geweest nu haalde hij de heteluchtverwarming wel uit elkaar maat hij heeft hem niet doorgeblazen wat een andere monteur wel deed ook heeft hij het gas wat ruimer gezet zodat de vlam nu wel aanblijft ...... nu mijn vraag waarom wij dit extra bedrag moeten betalen zou toch allemaal in de servicekosten zitten het is toch niet onze fout dat hij zijn werk eerst niet goed doet
Beste Sonja, Wat vervelend om te horen dat je onze service niet als positief hebt ervaren. We hebben je een bericht gestuurd met de uitleg van het bedrag voor de extra 15 minuten arbeid aan jouw 31 jarige cv-ketel en waarom deze reparatiekosten niet binnen het servicecontract vallen. We hopen je hiermee naar wens te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons bereiken op telefoonnummer 024-648 82 22 of mailen naar [email protected] Met warme groet, team Wonen - Romijnders
Originele beoordeling
we hadden om service beurt gevraagd maar de monteur heeft alleen de eerste x de geiser uitelkaar gehaald en niet de hete lucht verwarming had nog gezegd dat de andere monteur die normaal kwam dat wel deed , later moest hij terugkomen omdat de vlam steeds uitsloeg toen heeft hij de heteluchtverwarming weer aangekregen maar hij was net vertrokken en de verwarming ging weer uit ... mijn man was thuis gekomen en hij kreeg hem niet aan bleek iets met de thermokopel de volgende dag is de monteur terug geweest nu haalde hij de heteluchtverwarming wel uit elkaar maat hij heeft hem niet doorgeblazen wat een andere monteur wel deed ook heeft hij het gas wat ruimer gezet zodat de vlam nu wel aanblijft ...... nu mijn vraag waarom wij dit extra bedrag moeten betalen zou toch allemaal in de servicekosten zitten het is toch niet onze fout dat hij zijn werk eerst niet goed doet
Beste Sonja, Wat vervelend om te horen dat je onze service niet als positief hebt ervaren. We hebben je een bericht gestuurd met de uitleg van het bedrag voor de extra 15 minuten arbeid en waarom dit niet binnen het abonnement valt. We hopen je hiermee naar wens te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons bereiken op telefoonnummer 024-648 82 22 of mailen naar [email protected] Met warme groet, team Wonen - Romijnders
Zeer vakkundig
Zie boven.
Erik was voorkomend, zorgvuldig en liet alles netjes achter.
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.