Na een onderhoudsbeurt aan de cv wat niet helemaal soepel verliep en miscommunicatie zijn alle problemen door Romijnders zeer netjes en correct opgelost! Dank je wel!
Originele beoordeling
Enkele weken geleden heeft er volgens afspraak een jaarlijkse onderhoud plaatsgevonden. Op dat moment constateerde de monteur dat het expansievat vervangen moest worden. Deze kosten zijn voor mij! Helemaal mee eens! Maar de monteur had op dat moment wel een nieuw expansievat bij zich maar kon hij het vat niet loskrijgen en moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wanneer de monteur het juiste gereedschap bij zich had was het vat vervangen en zou alleen het vat in rekening worden gebracht. Nu moet ik voor hun fout de nieuwe afspraak, voorrijkosten en 1.25 uur arbeidsloon betalen terwijl de monteur hier 15 minuten binnen is geweest. Wel bleek de monteur geen expansievat bij zich te hebben en na een aantal telefoontjes kon hij deze in Uden ophalen en moet ik dit dus ook betalen. Schandalig! En wanneer je belt beroepen zij zich op de voorwaarden.
We hebben samen met de monteur een goede keuze gemaakt.
Zeer tevreden over de installatie in november 2018 van CV ketel en vandaag (2-12-2020) eerste onderhoudsbeurt. To-the -point aanpak, strak, ter zake professionaliteit en ervaring ten toon spreidend en prettig in de omgang. Voor mij de Mercedes Benz/Audi onder de installateurs ter onderstreping van het bovenstaande.
we hadden om service beurt gevraagd maar de monteur heeft alleen de eerste x de geiser uitelkaar gehaald en niet de hete lucht verwarming had nog gezegd dat de andere monteur die normaal kwam dat wel deed , later moest hij terugkomen omdat de vlam steeds uitsloeg toen heeft hij de heteluchtverwarming weer aangekregen maar hij was net vertrokken en de verwarming ging weer uit ... mijn man was thuis gekomen en hij kreeg hem niet aan bleek iets met de thermokopel de volgende dag is de monteur terug geweest nu haalde hij de heteluchtverwarming wel uit elkaar maat hij heeft hem niet doorgeblazen wat een andere monteur wel deed ook heeft hij het gas wat ruimer gezet zodat de vlam nu wel aanblijft ...... nu mijn vraag waarom wij dit extra bedrag moeten betalen zou toch allemaal in de servicekosten zitten het is toch niet onze fout dat hij zijn werk eerst niet goed doet
Beste Sonja, Wat vervelend om te horen dat je onze service niet als positief hebt ervaren. We hebben je een bericht gestuurd met de uitleg van het bedrag voor de extra 15 minuten arbeid aan jouw 31 jarige cv-ketel en waarom deze reparatiekosten niet binnen het servicecontract vallen. We hopen je hiermee naar wens te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons bereiken op telefoonnummer 024-648 82 22 of mailen naar [email protected] Met warme groet, team Wonen - Romijnders
Originele beoordeling
we hadden om service beurt gevraagd maar de monteur heeft alleen de eerste x de geiser uitelkaar gehaald en niet de hete lucht verwarming had nog gezegd dat de andere monteur die normaal kwam dat wel deed , later moest hij terugkomen omdat de vlam steeds uitsloeg toen heeft hij de heteluchtverwarming weer aangekregen maar hij was net vertrokken en de verwarming ging weer uit ... mijn man was thuis gekomen en hij kreeg hem niet aan bleek iets met de thermokopel de volgende dag is de monteur terug geweest nu haalde hij de heteluchtverwarming wel uit elkaar maat hij heeft hem niet doorgeblazen wat een andere monteur wel deed ook heeft hij het gas wat ruimer gezet zodat de vlam nu wel aanblijft ...... nu mijn vraag waarom wij dit extra bedrag moeten betalen zou toch allemaal in de servicekosten zitten het is toch niet onze fout dat hij zijn werk eerst niet goed doet
Beste Sonja, Wat vervelend om te horen dat je onze service niet als positief hebt ervaren. We hebben je een bericht gestuurd met de uitleg van het bedrag voor de extra 15 minuten arbeid en waarom dit niet binnen het abonnement valt. We hopen je hiermee naar wens te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons bereiken op telefoonnummer 024-648 82 22 of mailen naar [email protected] Met warme groet, team Wonen - Romijnders
Zeer vakkundig
Zie boven.
Erik was voorkomend, zorgvuldig en liet alles netjes achter.
Monteurs prima ! Vriendelijk en deskundig ook in hun adviezen. Keurige schone oplevering. Helaas werd de oorspronkelijk gemaakte leveringsdatum op het laatste moment een aantal weken uitgesteld zodat ik enkele weken langer in de kou heb moeten wachten.
De ketel kon snel worden geleverd. Echter, door gebrekkige communicatie tussen personeel zijn een aantal dingen niet of anders gedaan dan afgesproken (expansievat verplaatsen en oude thermometer laten zitten). Verder werkt het uitstekend.
Klein minpuntje: volgende dag geen warm water. Dezelfde dag nog opgelost, Heel tevreden
Prima monteur, zijn tevreden
het is een studentenhuis en als het niet correct zou zijn horen wij dat wel van de bewoners, dus uitstekend
Een keer in de twee jaar komt de monteur voor onderhoud aan de cv ketel. Dit beperkt zich tot het leeg maken van een transparante bak in de ketel. Na wel geteld 12 minuten vertrekt de monteur alweer. Lijkt mij als leek onmogelijk om in zo'n korte tijd een goede controle uit te voeren. Achteraf ook altijd problemen die ook niet opgelost worden, terwijl volgens contract dit wel zou moeten. Emails worden niet beantwoord en communicatie via de telefoon verloopt ook niet goed. U wordt terug gebeld is het standaard antwoord. Ook dat gebeurt niet. Kortom jaren geleden een prettig bedrijf met deskundigheid en service hoog in het vaandel, maar de laatste drie jaar is dat grotendeels verdwenen. Jammer! Mijn mening herzien. Na het laatste bezoek van de monteur Leon, die na overleg met de klantenservice werd gestuurd, herken ik de firma Romijnders weer als vanouds, klantvriendelijk, vakbekwaam en de service uitmuntend. Jammer dat voorheen door miscommunicatie van beide zijde mij er toe had gebracht een negatieve review te schrijven. Wat mij betreft ging het hier om een incident en heb ik weer het volste vetrouwen in Romijnders.
Originele beoordeling
Een keer in de twee jaar komt de monteur voor onderhoud aan de cv ketel. Dit beperkt zich tot het leeg maken van een transparante bak in de ketel. Na wel geteld 12 minuten vertrekt de monteur alweer. Lijkt mij als leek onmogelijk om in zo'n korte tijd een goede controle uit te voeren. Achteraf ook altijd problemen die ook niet opgelost worden, terwijl volgens contract dit wel zou moeten. Emails worden niet beantwoord en communicatie via de telefoon verloopt ook niet goed. U wordt terug gebeld is het standaard antwoord. Ook dat gebeurt niet. Kortom jaren geleden een prettig bedrijf met deskundigheid en service hoog in het vaandel, maar de laatste drie jaar is dat grotendeels verdwenen. Jammer!
Erik. Hij is een eerlijke betrouwbare monteur, die goed en netjes werkt.
Na een moeizame start, en wat opstartproblemen, is in overleg met de heer Romijnders alles uiteindelijk toch goed gekomen. We hopen op de goede weg te zijn in een langdurige relatie.
Beste Tom, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze diensten. Als het goed is, heeft een van onze collega's inmiddels contact met u opgenomen om te kijken hoe wij dit kunnen oplossen. Met warme groet, Team Wonen - Romijnders Service
Originele beoordeling
Komen afspraken niet na, liegen over reparaties, zijn heel slecht bereikbaar, reageren niet op mails en bedonderen de boel. Personeelsverloop is groot. Jammer dat we daarmee in zee zijn gegaan.
Beste Tom, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze diensten. Als het goed is, heeft een van onze collega's inmiddels contact met u opgenomen om te kijken hoe wij dit kunnen oplossen. Met warme groet, Team Wonen - Romijnders Service
Dag vantevoren gevraagd of het mogelijk was op bepaald tijdstip te komen: was geen probleem en ook daadwerkelijk gebeurt. Dus geen halve toezegging.
Snelle levering, volgens afspraak netjes gehangen. Met Nazorg en garantie heb ik bij deze ketel nog geen ervaring
Gewone onderhoudsbeurt goed en snel uitgevoerd. Zelfs een bijna versleten pijpje vervangen.
Ik kan eigenlijk de kwaliteit ed niet bepalen. Monteur gaat naar de CV, vult water bij en is weer weg.
Vriendelijke monteur, netjes op tijd
Zie boven!
Mijn ervaring is dat ik erg tevreden ben,Bryan(monteur) heeft alles mooi aangesloten en zelfs keurig achtergelaten.Ook kwam hij mij vriendelijk over.
Servicemonteur was op tijd, vriendelijk. Had als advies nog een aandachtspuntje. ik heb er geen verstand van dus kan het technisch niet beoordelen. Neem aan dat alles oke was.
Goed, prettig
controle verliep prima alleen mijn vraag waarom we vaak (om de paar weken) de melding kregen dat we de ketel bij moeten vullen kon niet beantwoord worden omdat het nu niet speelt omdat de verwarming uit staat. afgesproken dat we contact opnemen als het zich weer voordoet
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.