Filters

7

vakkundig

contract-onderhoud wordt afdoende en zorgvuldig uitgevoerd. gezien het jaartarief zou je mogen verwachten dat simpele onderhouds-meerkosten gratis zijn...........

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

heel goed

ik ben al jaren klant bij Romijnders naar volle tevredenheid. Ook deze keer is mijn vertrouwen niet beschaamd, alle afspraken zijn nagekomen en alle onderdelen zijn goed afgewerkt. Voor mij een topbedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service

Na storing via telefonisch contact goede afspraak gemaakt voor reparatie. Idem snel en goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

geweldig en professioneel geholpen.

Het was een prettige ervaring, Boven verwachting geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed

Heb goede ervaringen met Romijnders wat betreft de snelheid voor het opheffen van storingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakkundig en hoog service niveau!

Vakkundig en hoog service niveau, helemaal fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Algemene ervaring is uitstekend.

Voor het versturen van rekening naar de kamerhuurders inplaats van naar onze administratie [email protected], moet ik helaas sterren eraf trekken. Als ik niet zo n goede relatie had met de huurder, was uw rekening verdwenen en niet bij mij, de juiste persoon, aangekomen. En wie was er dan de schuldige geweest? Niet fijn. Hopelijk gaat het nu nooit meer verkeerd. Met vriendelijke groet, Jacqueline Gaertner-Duineveld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Jammer dat ik een week moest wachten voor plaatsing.

Over het algemeen ben ik altijd wel tevreden over Romijnders. Toch heb ik wel een puntje. Onlangs was mijn CV-ketel kapot en heb gelijk service en storing ingeschakeld. Helaas duurde het een week voordat de ketel geplaatst kon worden. Daarnaast vond ik de communicatie langzaam, wat betekent dat de mails laat verstuurd werden, waardoor er 2 dagen later dan nodig de ketel geplaatst kon worden. Gelukkig was het niet in de week dat het -15 graden was, maar de week ervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Onprettig en eigenlijk ontzettend naar behandeld!

Vanaf stap één lijkt het alsof Romeijnders een behoorlijke monopolie positie bezit en iedere vorm van service en klant oriëntatie mist. Ik wou een monteur bestellen om mijn c.v. ketel te controleren. Deze monteur zou wat mij betreft een keer langs komen ik krijg ik een complete factuur, dit was helaas alleen mogelijk in combi met het afsluiten van een jaarcontract, anders was men niet van plan om langs te komen. Goed hier sla ik dus de plank mis en had ik direct moeten bedanken voor de service maar goed. Ik had ook niet heel veel zin om verder te zoeken. vervolgens is men geweest voor een eerste onderhoud / controle van c.v. ketel. Monteur kwam binnen, wist waar hij moest zijn (vorige bewoners van dit huis maakte schijnbaar ook gebruik van Romeijnders) stormde op c.v. ketel af, kwam na een goede 20 minuten boven om te vertellen dat hij een aantal onderdelen vervangen had, zonder mij hier even om toestemming voor te vragen en vertrok weer. later ontvang ik de factuur en tot mijn verbazing zie ik dat er meerkosten voor extra uren buiten contract in rekening worden gebracht. Meneer zou meer als 40 minuten binnen zijn geweest. Gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw genaamd Yvette, na een paar vragen vanuit mijn kant kwamen er alleen nog geagiteerd en chagrijnige antwoorden uit de mond van Yvette. Mocht je nog op het punt te staan om een jaarcontract bij Romeijnders af te sluiten... NIET DOEN!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Service zoals het hoort :-)

Het wegvallen van de CV druk is snel en adequaat opgelost door het vervangen van het overstort ventiel. Het een en ander qua werkzaamheden gedekt in het service contract en zijn er slechts materiaal kosten a 20 euro in rekening gebracht. Hiervoor is dus twee keer een monteur langs geweest. De eerste keer om het euvel te constateren en het juiste onderdeel te bestellen, de tweede keer om het bestelde ventiel te vervangen. Super Service en arbeidskosten en voorrijkosten binnen het afgesloten Service contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Ik ben uitstekend geholpen met mijn nieuwe hr ketel

Goede informatie gekregen in het voorgesprek. Snelle en vakkundige installatie op de afgesproken dag. Prijs was volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Professioneel, vlot en vriendelijk

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Heel goed.

Mijn verwarming deed het niet. Gebeld met Romijnders( hebben wij een onderhoudscontract bij) Nog dezelfde ochtend kwam de monteur,Erik Helaas zou het repareren behoorlijk duur worden en dat was de ketel niet meer waard( ruim 15 jaar). Nieuwe Ketel besteld, want ik had veel vertrouwen in de monteur Gelukkig kon het direct na het weekend geplaatst worden. Twee mannen( helaas weet ik hun namen niet) zijn de hele ochtend bezig geweest. Nieuwe ketel, expansievat, thermostaat en koolmonoxide meter geplaatst. Ook nog een waterkraan bij gemaakt. Tot slot alles keurig netjes opgeruimd. Kortom , ik ben helemaal tevreden net een week voor het barre winterweer begon!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

heel goed en prettig

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

super bedrijf, service en vriendelijkheid verdienen een dikke 10!!!!

Heb al jaren een allinn contract bij dit bedrijf, je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar met advies of de monteur komt langs afgelopen weekend ook even probleem met de ketel, advies even resetten, dat hielp goed, maar maandag morgen is toch de monteur langs geweest en die heeft het allemaal weer opgelost Voor vaste onderhoudsbeurten worden altijd keurig netjes afspraken gemaakt en daar houden ze zich ook aan Volgende ketel zal zeker met onderhoudscontract weer bij hun aangeschaft gaan worden Een hele tevreden (al ruim 13 jaar) klant Vriendelijke klantenservice, ze denken goed mee en doen nooit ergens moeilijk over Niks dan lof en zal ze zeker aanbevelen bij anderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Het installeren van onze nieuwe CV-ketel is op een prettige en vlotte manier gebeurd.

De monteurs waren vriendelijk en ze werkten zorgvuldig en vakbekwaam. Hieronder zult u zien dat ik bij het beoordelingspunt 'kwaliteit' geen vijf maar slechts vier sterren vermeld. Dit heeft te maken met het feit dat bij inschakeling van de nieuwe CV-installatie een hinderlijk hoge fluittoon te horen is. Hierover neem ik nog contact op met uw bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Professionals waar ik op kan rekenen.

Jarenlange ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Superfijn.

Het abonnement loopt prima. Alles wordt goed geregeld. Servicebeurten op tijd. Vriendelijke monteur, geen problemen. Goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Correct

Na een onderhoudsbeurt aan de cv wat niet helemaal soepel verliep en miscommunicatie zijn alle problemen door Romijnders zeer netjes en correct opgelost! Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Zeer goed gewerkt, en netjes achter gelaten.

We hebben samen met de monteur een goede keuze gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Rationele en correcte aanpak

Zeer tevreden over de installatie in november 2018 van CV ketel en vandaag (2-12-2020) eerste onderhoudsbeurt. To-the -point aanpak, strak, ter zake professionaliteit en ervaring ten toon spreidend en prettig in de omgang. Voor mij de Mercedes Benz/Audi onder de installateurs ter onderstreping van het bovenstaande.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

twijfelachtig

we hadden om service beurt gevraagd maar de monteur heeft alleen de eerste x de geiser uitelkaar gehaald en niet de hete lucht verwarming had nog gezegd dat de andere monteur die normaal kwam dat wel deed , later moest hij terugkomen omdat de vlam steeds uitsloeg toen heeft hij de heteluchtverwarming weer aangekregen maar hij was net vertrokken en de verwarming ging weer uit ... mijn man was thuis gekomen en hij kreeg hem niet aan bleek iets met de thermokopel de volgende dag is de monteur terug geweest nu haalde hij de heteluchtverwarming wel uit elkaar maat hij heeft hem niet doorgeblazen wat een andere monteur wel deed ook heeft hij het gas wat ruimer gezet zodat de vlam nu wel aanblijft ...... nu mijn vraag waarom wij dit extra bedrag moeten betalen zou toch allemaal in de servicekosten zitten het is toch niet onze fout dat hij zijn werk eerst niet goed doet

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer goed

Zeer vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Onderhoud prima en vakkundig uitgevoerd

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Alles verliep perfect

Erik was voorkomend, zorgvuldig en liet alles netjes achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Vijverlaan 9

6602 CX Wijchen

246488222

[email protected]

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.