Filters

2

Drama, klantonvriendelijk en niet commercoeel

Nog nooit zo'n gruwelijk slechte service ontvangen als bij dit bedrijf. We zijn al 17 jaar vaste klant bij Romijnders, 4 weken geleden ging onze cv ketel definitief stuk, en vroegen we om een offerte voor een nieuwe ketel in combinatie met een warmtepomp, geen misselijke aanschaf toch? we zijn inmiddels al 4(!!!!!!) weken bezig om die offerte van Romijnders te krijgen, terwijl we dus met een defecte ketel zitten. vandaag was het summum, na de afgelopen weken op ons verzoek 2 bezoeken van medewerkers van Romijnders te hebben gehad hebben we tot op heden nog steeds geen offerte. Na vandaag wederom telefonisch contact te hebben gehad aangegeven dat we nu de opdracht aan een ander bedrijf gaan gunnen. De dame aan de telefoon vroeg of we dat even in een mail wilden zetten, dat scheelde haar onnodig werk...... dan snap je als bedrijf toch werkelijk geen reet van commercie, service en klantenbinding. we hebben zojuist via mail (want dat scheelt ze weer werk) ons servicecontract ook maar opgezegd. tip: vooral verder zoeken als je een servicegerichte, klantvriendelijke installateur zoekt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer vriendelijke adequate monteur!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Oplossingsgericht en zeer vriendelijk.

Probleem met ketel was niet alledaags en ook niet bekend bij monteur. Deze deed er echter alles aan om te achterhalen wat het probleem zo kunnen zijn en de oplossing hiervoor. Dit hield tevens in het bellen van een collega die meer ervaring had. Zo werd de zaak gewoon opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prettige ervaring

De monteur was snel, deskundig en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vakmanschap en klantvriendelijkheid b9ij bedrijf en medewerkers.

Hebben ook goede adviezen gegevn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goed

vakkundig en prettige monteur die ieder jaar weer de verwarming komt controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekende service, vriendelijke vakman

Al heel wat jaren komt (meestal) dezelfde monteur bij ons (Charles). Hij is heel vriendelijk en deskundig. Wij hopen dat hij nog heel wat jaren het onderhoud bij ons kan komen doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

deskundigheid monteurs absoluut niet op 1 lijn.

Foutmelding F.62 is echt foute boel. Eerste monteur had of iemand in opleiding bij zich of om in te werken. Hebben een printplaat vervangen, maar de oorzaak, een enorme lekkage over het hoofd gezien... met z'n tweeën. Dus alsnog steeds de aardlek eruit. Volgende monteur had geen idee dat er al collega's waren geweest? En schrok van de lekkage, maar mevrouw weet u dat dan niet? Nou uw collega's vonden het gisteren wel opgelost zo. Deze laatste vakkundige monteur! heeft het probleem opgelost. Mijn dank daarvoor! Begin van het jaar de jaarlijkse controle. Dat mijn CV bromde als een dolle hoorde er bij volgens de monteur, dat gaan ze op den duur allemaal doen...? Nou dat is nu ook verholpen door het vervangen van de pomp... wonderlijk allemaal. Ik zeg bijscholing en zorgen dat echt iedereen weet waar hij mee bezig is. Hier is een gevaarlijke situatie nog voor anderhalve dag in stand gehouden. Niet blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Al meer dan 10 jaar dezelfde vertrouwde onderhoudsmonteur

Correcte afhandeling van het onderhoudscontract

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Slechte helpdesk

Volgens de medewerker van de helpdesk moest ik maar naar wenander gaan als de opdracht op een andere tijd uitgevoerd moest worden

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

uitstekende service

Aankondiging en komst van de servicemonteur is elk jaar een prettig gebeuren. Waterdruk wordt gecontroleerd en op peil gebracht. Het hele systeem wordt nagelopen en twijfelachtig onderdelen waar nodig vervangen, zoals nu een niet meer betrouwbare isolatiepen. De monteur zelf - nu al jaren dezelfde , schept ook vertrouwen met zijn rust en uitleg van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

deskundig

Na eerder mislukte afspraak nu adequate en deskundige onderhoudsbeurt van cv-installatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

prima

goed werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer snel geregeld en fijn geholpen.

Zeer vriendelijk. En alles heel goed uitgelegd. Binnen 3 dagen geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima!

Keurig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Meestal snel

Mijn ervaring bij de vervangen van de motor van ons afzuigsysteem hebben wij een beetje een raar gevoel hoe het gelopen is . De monteur die bij ons was om te kijken wat er aan de hand was had na contact van de leverancier direct een nieuwe motor besteld zei hij. Wij hadden een afspraak staan voor onderhoud van onze ketel 19 mei dus 1 week later . Smaandags de 18e kreeg ik de vraag of wij toestemming gaven voor de nieuwe motor omdat het boven de € 100.00 was . Na akkoord zou de motor besteld worden terwijl de monteur dat al had gedaan. Wij denken omdat de afspraak voor het onderhoud al was gepland ze het niet eerder hebben gezegd dat de motor er was om het in één afspraak te hebben . Daar zouden wij geen bezwaar tegen hebben gehad maar had al gesproken met de planner (een dame) dat wij wel graag zo snel mogelijk de afzuiging weer in orde wilde hebben ivm de inpandige douche en dat als de motor er was ze meteen onderhoud van de ketel konden doen . En nu was dus ineens de motor nog niet besteld maar moest smaandags einde van de ochtend nog besteld worden . Dinsdag is wel alles in 1 afspraak afgehandeld maar het voelt raar . Voor mijn gevoel hadden ze gewoon eerlijk kunnen zijn want zo voelt het niet. Alles is nu uiteraard gewoon in orde . Het kan zijn dat het niet zo is maar zo voelde het wel en dat jullie begrijpen dat het wel raar voelt . Verder zijn we erg tevreden over Romijnders maar moesten dit toch even kwijt en hoop dat er een reactie terug komt . Mvg J de Geest Vrouwburgerswei 17 6843ZE Arnhem

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, helaas was de facturering niet in orde.

Buiten schuld van Romijnders bleek de radiatorkraan te lekken (productiefout). Kraan is zonder probleem vervangen. Echter zowel de eerste (lekkende) kraan, als ook de tweede kraan stonden beide op de factuur. Na telefonisch overleg mocht de eerste kraan in mindering gebracht worden bij de betaling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Geweldig

Wij vonden het mede geweldig door de 2 meewerkers van Romijnders. Top jongens, wees er zuinig op. Projectmanager Jeroen is was een beetje Popi Jopie, maar heeft naar ik weet het bedrijf inmiddels verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

De volgende dag werd de boiler geplaatst. Zeer snel dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Zeer wisselend

Maandag 6 april heb ik een onderhoudscontract afgesloten omdat er dan een monteur zou komen. En inderdaad, de monteur kwam. Hij constateerde dat de ketel te oud was om nog te repareren en er moest een nieuwe komen. Hij zou de gegevens doorgeven en er spoed achter zetten. Daarna niets meer vernomen. Nog twee keer gebeld, maar nog steeds niets. Na anderhalve week geen offerte ontvangen voor een nieuwe ketel. Ik heb twee ander installateurs gebeld en had diezelfde dag nog een offerte. Vandaag gebeld en gemaild dat ik geen gebruik meer wil maken van het onderhoudscontract, aangezien ik niet tevreden ben met de service. Heel bijzonder dat jullie met het sturen van een factuur wel heel snel zijn. Wel wil ik er aan toevoegen dat de monteur geen half uur is geweest. Hij is slechts 10 minuten geweest, aangezien het al snel duidelijk was dat de ketel aan zijn einde zat. Jammer dat er dan een half uur in rekening wordt gebracht. Ik zou graag zien dat dat wordt aangepast.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Fout op fout

Wij zijn na een paar jaar een servicecontract te hebben gehad echt helemaal klaar met Romijnders. Er zijn zoveel fouten gemaakt door monteurs en elke keer opnieuw brengt Romijnders een (garantie)reparatie gewoon in rekening! Als je dan een klacht indient komt er geen inhoudelijk reactie maar krijg je zoals ze dat noemen ‘uit coulance’ een korting op de rekening terwijl de reparaties gedaan moeten worden omdat een van de andere monteurs iets fout heeft aangelegd. Echt heel slecht. Niet in zee gaan met deze partij!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Misbruik van de situatie

Wanneer ik problemen heb met mijn ketel liet ik altijd Romijnders komen. Onderhoudscontract vind ik niet nodig. Ik betaal altijd “ what you need is what you get”. En wanneer ik niet meteen geholpen kon worden, nou dan komen ze toch een dag later, geen probleem! Maar nu komen ze alleen als ik een contract afsluit. Of dat voor Corona verspreiding wat uitmaakt? Dat doe ik dus niet. Dit is misbruik maken van de situatie. De eerst volgende installateur komt wel. Dus helaas Romijnders je bent mij als klant kwijt. Geen goede reclame dus,!,

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Gefactureerd bedrag is Onterecht in rekening gebracht

Telefonisch overeen gekomen dat de werkzaamheden binnen het onderhoudscontract/servicecontract vallen muv de te plaatsen co2melder Op de factuur worden toch alle werkzaamheden in rekening gebracht

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrokken, vriendelijke en kundige servicemonteur 's avonds lapte de ketel vast op voor douchen

Na vriendelijk overleg en checks aan de telefoon (zeer nuttig, ook voor hem met zo'n reistijd) kwam hij gewoon langs. Om de volgende ochtend naar werk te kunnen, was het fijn dat douchen vast mogelijk was gemaakt, want ik had al hardgelopen. Geen klachten over de monteur van de volgende dag ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Deskundige hulp, wel jammer dat het benodigde onderdeel opgehaald moest worden.

Professionele hulp. Wat ik vervelend vond is dat ik telefonisch had aangegeven welk onderdeel vervangen moest worden. Dit zou de secretaresse doorgeven aan de uitvoerder. Echter, de uitvoerder had dit onderdeel niet bij zich, waardoor hij dus 2x op een dag bij ons thuis is gekomen. Wel fijn dat het zo werd opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Vijverlaan 9

6602 CX Wijchen

246488222

[email protected]

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.