

Beste van Rennes , middels deze mail wil ik nogmaals u aandacht van de klacht ,zowel telefonisch en via mail van 07 september Zie hier onder ook de kopie van mijn mail . Vriendelijke groet, Piet Kieboom Binnenbans 18 Mijnsheerenland (Mail van 7/9) Beste van Rennes, Naar aanleiding van het telefoongesprek van vandaag stuur ik u deze mail. Al > 22 jaar verrichten jullie onderhoudswerkzaamheden aan mijn cv-ketel. (Voorheen door Vermaas) Normaliter werden de branders, de afvoerpijp en de sifon schoongemaakt. De temperatuur werd gemeten, indien nodig werden de pakkingen vernieuwd. Bovendien werd de afvoer van het gas gemeten. Dit alles werd jaarlijks uitgevoerd. Helaas werd nu, bij de afgelopen onderhoudsbeurt aan mijn ketel, enkel de cv-ketel doorgemeten. Ik heb dit met de dienstdoende monteur besproken en mijn onvrede geuit. Een aantal jaar geleden heb ik een soortgelijke klacht gehad. Naar aanleiding van deze klacht is mij destijds toegezegd dat ik een vaste ex monteur kreeg van Vermaas. Er zijn afspraken gemaakt over hoe het onderhoud verricht zou worden. Dit is daarna altijd nagekomen. Helaas is de afspraak ditmaal niet nagekomen. Ik hoop dat de bovengenoemde zaken worden recht gezet. Mocht dit niet gebeuren, rest mij de betaling op te schorten. Ik hoop echter dat het niet zo ver hoeft te komen en dat het e.e.a. wordt rechtgezet. Verder verliep de communicatie aan de telefoon erg stroef. Er was weinig begrip voor de situatie. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet,
In de druk druk druk tijden een onderhoudsafspraak gelukkig kunnen maken zodat we weer een stookseizoen zonder omkijken en zonder onnodige verspillingen door kunnen komen.
Zie hierboven
Alles volgens afspraak. Nette monteurs.
Monteur kwam op tijd, vervanging meterkast conform afspraak, alles heel netjes achtergelaten.
3 x iemand langsgekomen. 1e keer om op te nemen ondanks het feit dat foto's met toelichting al via de mail, telefoon en website gedeeld waren. 2x de monteur/installateur langs geweest. De 2e x was nodig omdat hij de 1e keer hij het benodigde materiaal niet bij zich had. De materiaalkosten waren hoog maar die kosten, als je het materiaal zelf zou kopen, hadden veel kunnen zijn. Daar wordt (veel) extra aan verdiend. Wel fijn dat een extra klusje ook direct werd meegenomen. Op zich fijn geholpen. Ook een offerte gevraagd voor een laadpaal voor de elektrische auto. Daar uiteindelijk niet op ingegaan vanwege de geoffreerde prijs. 3x meer als wat ik uiteindelijk bij een ander betaald heb. Qua uitvoering en vakkundigheid een goed bedrijf maar prijstechnisch gezien wel iets om over na te denken.
Momenteel kan ik niet beoordelen of de CV het goed doet omdat het nog warm is. Daar heb ik dus geen mening over zult u begrjpen. Al het overige was prima en een prettig en keurig contact met uw monteur. Wij zijn tevreden.
Onlangs groot onderhoud uitgevoerd door ingehuurde monteur kosten ca 234 euro Niet eerder zo'n hoog bedrag in al die jaren van onderhoud voorheen vermaas. Vorig jaar zelfde sensor vervangen. Ketel relatief weinig gebruikt. En nu weer defecte sensor. Gaan deze zo kort mee? Daardoor matig tevredenheid ingevuld. Wel tevreden over snelle actie na melding Groet theo terwindt
Dank voor uw review en excuses voor het ongemak. Bij het grote onderhoud zijn dit jaar wat slijtagematerialen vervangen, waardoor de rekening eenmalig hoger uitviel. Vervelend dat u relatief snel alweer een defecte sensor had. Dat is natuurlijk niet de bedoeling is. Helaas kan dit weleens voorkomen. Gelukkig heeft u een abonnement, zodat u gedekt bent voor voorrijkosten en arbeidsloon. Hopelijk kunt u nu weer jaren zorgeloos vooruit!
op tijd, snel
Behulpzaam personeel, administratief en monteurs. Een bedrijf om aan te bevelen !
de monteurs waren correct en vriendelijk. niets was te veel voor ze netjes alles afgeleverd ze stonden precies op de afgesproken tijd op de stoep
Alles uitgevoerd conform offerte en snel.
De installatie van de nieuwe ketel is niet voorspoedig gegaan. De ketel was gelukkig goed, maar moest later weer met meerdere onderdelen vast worden gezet, omdat een witte pijp naar beneden viel. Ook zijn er zeker vier monteurs geweest om de thermostaat in te stellen. Iedere keer ging het verkeerd. Alleen Marcel kon een oplossing vinden. Gelukkig dat we een open haard hebben. Anders hadden we verschillende avonden in de kou gezeten. Op het laatst bleek de factuur ook niet te kloppen. Dat punt was gelukkig snel opgelost. Na 2 dagen kregen we de juiste afrekening. Uiteindelijk werkt nu alles naar tevredenheid.
Het aanvragen van een offerte heeft al enkele maanden en pogingen geduurd. Eenmaal in contact heeft het ook steeds erg lang geduurd voor dat vragen werden beantwoord. De klus kon niet in een dag volbracht worden i.v.m. te kort aan spullen. Er is een week later een vervolg afspraak gemaakt, maar op de dag zelf is er toen niemand op komen dagen, en hierbij zijn wij ook niet op de dag zelf geïnformeerd.
Klantvriendelijk personeel.
Misschien niet de goedkoopste, maar betrouwbaar
voor mijn badkamer speciaal een loodgieter laten komen zodat het goed gebeurt. helaas na de afspraak lekkage ontstaan. nu zijn we 4 maanden verder en nog geen badkamer en ook een kapotte meterkast en een beschimmelde muur en verzekering werk.
Dank voor uw review en excuses voor het ongemak. De lekkage is helaas pas ontstaan nadat u zelf aanvullende werkzaamheden heeft verricht. Onze monteur treft geen blaam in deze kwestie. We hopen dat de verzekering de schade voor u dekt, maar wij zijn hierin geen partij en vinden het dan ook jammer dat u deze review heeft achtergelaten.
Deskundigheid en service monteurs. Daarnaast was het maken van een afspraak goed en deskundig.
In juli bel ik of er een loodgieter naar de wc kan komen kijken/repareren i.v.m. lekkage bij de afvoer in de kelder. Komen er 2 man hiervoor die de hele tijd dat ze bezig waren aan het schelden en klagen over de werkzaamheden. Ze maakten meer stuk dan heel. Al schelden draaien ze de kraan stuk, de vlotter enzovoort. Uiteindelijk was het 16:00 uur en wilde ze graag weg, waarschijnlijk bedrijf borrel en ik bleef achter met een wc die maar met 1 schroef vastzat, dikke kit rand om de pot, water bleef lopen uit het reservoir en nog steeds het lek in de kelder. De monteurs (CV monteurs, dus geen wc loodgieters) zeiden dat ze er niks meer aan konden doen omdat alles te oud was en adviseerde een nieuw wc met afvoer. Op de werkbon stond dat ik een offerte wilde. Na 3 maanden kreeg ik de rekening in plaats van een offerte voor een nieuwe wc. Hierover gebeld en na een 2 weken wachten een kreeg ik de offerte. Stond weinig in hoe de prijs wat opgebouwd, maar wilde van lekkage af, dus akkoord gegeven. Daarna wachten en zelf maar weer gebeld om een afspraak te maken. Vanuit het bedrijf is de communicatie slecht, je moet zelf er achteraan blijven lopen. Wc is geplaatst en het vervangen van de afvoer was niet nodig. Een meevaller dus. Dan krijg je de rekening. Daar wordt de volgende offerte in rekening gebracht, dus ook werk wat niet hoefde. Weer bellen en kregen daarna een nieuwe rekening waar wat vanaf gehaald was. Het mij nog steeds niet duidelijk hoe ze aan bedrag komen. Gebeld, gemaild en als bot antwoord krijg je dat je akkoord bent gegaan met de offerte en daar moet je het mee doen. Voor mensen die ooit iets bij dit bedrijf willen laten doen kan ik alle adviseren om hier zo ver mogelijk vandaan te blijven. Ben sowieso benieuwd of deze review erop komt. Denk dat ze hem verwijderen.
Het spijt ons dat u zo ontevreden bent en bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Wij hebben het bezoek van juli niet in rekening gebracht naar aanleiding van uw eerdere melding en hebben daarvoor ook onze excuses aangeboden. We hebben vervolgens een offerte aangeboden om de werkzaamheden bij u uit te voeren. Uiteindelijk zijn de aanvullende werkzaamheden niet doorgegaan en heeft onze administratie toch de volledige offerteprijs in rekening gebracht. Na uw melding hebben we dit binnen een week rechtgezet en de rekening aangepast. De aanvullende werkzaamheden zijn door ons van de rekening gehaald. Wij begrijpen dan ook niet waar er nu nog verwarring over is. De inhoud van de offerte en daarmee de prijsopbouw is u immers bekend en ook vooraf akkoord bevonden. Uiteraard blijven alle reviews gewoon staan. Ook die van u. Hoe jammer we het ook vinden dat het zo gelopen is.
Nav van klachten over uitvoering van werkzaamheden en de miscommunicatie daarbij, werden de klachten snel opgepakt door het management.
De monteur die U dit jaar naar ons heeft gestuurd was bijzonder vriendelijk en vooral zeer bekwaam. Ons probleem met een "kloppende" radiator is eindelijk opgelost. Volgend jaar graag dezelfde monteur!!!
Goed gewerkt snel vakkundig degelijk advies
alles netjes gedaan
Ik vond de rekening erg hoog en heb dat vermeld op de beoordeling. De monteur is nog geen 10 minuten binnen geweest. Eerst een schroefje aangedraaid in de knop van de radiator en toen water bijgevuld. Vervolgens heeft hij ongeveer 15 minuten buiten in de auto gezeten en gebeld. Van Rennes heeft de rekening verlaagd en daar heb ik vrede mee. Groeten, J.Weeda, Zinkweg 292 , 3262 BH Oud-Beijerland
Onze arbeidstijd wordt altijd per kwartier (naar boven) afgerond. In dit geval was dat niet helemaal redelijk, waarvoor excuses. We zullen de factuur direct aanpassen/verlagen.
Originele beoordeling
De monteur is nog geen 10 minuten binnen geweest. Eerst een schroefje aangedraaid in de knop van de radiator en toen water bijgevuld. Vervolgens heeft hij ongeveer 15 minuten buiten in de auto gezeten en gebeld. Ik vind de rekening van 105 euro dan ook buitensporig hoog en verzoek u om het tarief te verlagen. Groeten, J.Weeda, Zinkweg 292 , 3262 BH Oud-Beijerland
Onze arbeidstijd wordt altijd per kwartier (naar boven) afgerond. In dit geval was dat niet helemaal redelijk, waarvoor excuses. We zullen de factuur direct aanpassen/verlagen.
Ik bel voor een " onveilige situatie" zoal ik inmiddels begrijp. Dit telefoontje is inmiddels van 4 weken geleden. Er komt een meneer voor het onderhoud. Heeft niet de beugel bij zich doet wel het onderhoud maar wij horen vervolgens niets meer. Zijn niet boos wel teleurgesteld.
Inmiddels de rookgasafvoer gebeugeld. Excuses dat de monteur de eerste keer niet het juiste materiaal bij had en dat het even wat langer duurde om het vervolgbezoek in te plannen.
Rijksstraatweg 1
3286 LS Klaaswaal
Installatiebedrijf Van Rennes is met een betrokken team van ruim 100 professionals uitgegroeid tot dé betrouwbare installateur van de Hoeksche Waard. Sinds 1956 zijn we in Klaaswaal gevestigd, op een halfuurtje van Rotterdam. Wij zijn gericht op een totale ontzorging en regelen alles van A tot Z voor ieder installatieproject.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.