Prima installatie van zonnepanelen

Prima en snelle installatie van zonnepanelen

Komen afspraken na

Mocht er een probleem zijn word het opgelost

Prima service!

Alles netjes geïnstalleerd, netjes gewerkt. Komen afspraken na en hebben verstand van zaken. Prima bedrijf

betrouwbaar en flexibel

de manier van benaderen en het persoonlijke advies heeft me doen besluiten om bij van woesik de zonnepanelen aan te schaffen. na akkoord geven van de nette offerte is alles in werking gezet en lagen de panelen er binnen 2 weken op. ik ben er super blij mee

• Nazorg en Garantie

Top geregeld en fraai en met zorg aangelegd

Wij zijn erg blij met onze 18 zonnepanelen, laat(d) nu de zon maar komen. De firma Van Woesik heeft een mooi plan gemaakt voor de montage en dit is precies zoals wij wilden uitgevoerd, top!

• Nazorg en Garantie

Een deskundig bedrijf met een goede service

Lange tijd zitten twijfelen over de aanschaf van zonnepanelen. Door een deskundig en helder advies beslissing genomen. Installatie is vakkundig en snel gegaan. Heldere communicatie en afspraken werden netjes nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en eerlijk advies

We zijn vanaf het begin goed geholpen door Mathieu. Hij wist ons veel informatie te geven over de beste oplossing in onze situatie en de verwachte opbrengsten van de panelen. Nadat we akkoord hebben gegeven op het installeren waren de panelen snel binnen en op ons dak geplaatst. Mooie glas-glas panelen met 30 jaar garantie. een hoogwaardige omvormer, alle materialen zijn van kwaliteit. De installatie is vlekkeloos verlopen, ondanks dat er in onze situatie nog wat extra werk voor het aansluiten nodig was. De app is door hen geïnstalleerd waardoor we zelf nergens meer naar hoeven te kijken. Ondertussen liggen ze al een paar weken op het dak en brengen ze aardig wat op.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zonnige en toekomstgerichte energievoorziening!

Van Woesik Elektro heeft recentelijk SolarWatt zonnepanelen bij ons geplaatst. Het advisering- en offertetraject was duidelijk en transparant, de adviseur Mathieu beschikt over ruime ervaring en kennis. Gezien de hoogte van ons dak was er een hoogwerker nodig, hetgeen ook door Van Woesik is geregeld. De afwerking binnen in de meterkast en de installatie van de gebruikersapp was prima verlopen. Wij zijn tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

betrouwbaar en eerlijk.

van Woesik staat voor ons bekend als de betrouwbare lokale installateur in Vught, ze hebben bij ons de elektra aangelegd en nu ook de zonnepanelen afgehandeld. hun ervaring is voor mij doorslaggevend geweest om voor deze partij te kiezen, ze werken met duitse glas/glas panelen wat een absolute must is wat wij hebben begrepen, ook de installatie is paralel geschakeld we kunnen ieder paneel monitoren! dik tevreden, dank jullie wel!

Kempenlandstraat 3

5262 GK Vught

Over Van Woesik Elektro B.V.

van Woesik, wij verduurzamen voor de lange termijn! www.vanwoesikduurzameenergie.nl

Over Techniek Nederland