Filters

6

Duur uurtarief

157,00 euro voor 45 minuten werk is wel een beetje overdreven ....

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service

Goede service, duidelijke communicatie en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super, professioneel netjes en snel

Door Vredenburg onlangs zonnepanelen gekocht en laten plaatsen. Wij zijn super, professioneel en naar volle tevredenheid geholpen. Wij raden Vredenburg aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle service

Mijn hulpvraag is snel opgepakt en conform afspraak goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Deskundig en klantvriendelijk

Hoog watergebruik over langere tijd. Om 09.00 uur gebeld en om 09.30 uur de loodgieter voor de deur. Na lang zoeken uiteindelijk lekkage gevonden in overstort van de plintboiler. Onderdeel besteld en de volgende dag geplaatst. Bleek dat er een plastic slangetje over was. In beschrijving van onderdeel werd slangetje niet genoemd. Loodgieter heeft op internet gezocht en belde de volgende dag over de functie van het slangetje. Was geen relevant onderdeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

gedegen en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kundig personeel. Zijn een poos bij plaatselijke monteur geweest na ontevredenheid weer terug en bleek dat de ketel niet goed was onderhouden. Blij weer terug te zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service door een vriendelijke monteur

Cv onderhoud perfect geregeld. Tevens wat tips en trucs gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer goed afgehandeld

De ketel is na een storing op de juiste wijze gerepareerd. Hierna volgde zeer verlaat een rekening. Na telefonisch contact bleek dit te berusten op een vergissing. Dit is door Vredenburg zeer netjes afgehandeld, dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

onvolledige voorlichting en geschrokken van de hoge uurtarieven.

Te weinig voorlichting voor aanvang

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Herziening beoordeling

Met bovenstaande beoordeling heb ik slechts beoogd om een duidelijk signaal te geven, me niet bewust van de directe consequenties voor het bedrijf Vredenburg Steenwijk B.V. Het heeft er overigens wel in geresulteerd dat we zijn uitgenodigd om de klachten in openheid met elkaar te bespreken. Op de kwaliteit van het verrichte werk was niets aan te merken en is er correct voldaan aan de opdrachten. De kritische opmerkingen over de administratieve verwerking zijn overgenomen als verbeterpunten. Tenslotte mag niet onvermeld blijven de de impact van de huidige periode met Covid19 ons allen onder druk zet met de nodige gevolgen voor bedrijf en klant. Kortom, geen reden om niet verder met elkaar te kunnen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Een bedrijf om mee te bouwen!

In een periode waarin niet / nauwelijks een installatiebedrijf te contracteren was, konden wij gelukkig gebruik maken van de diensten van Vredenburg. Ze hebben het volledige installatie pakket bij de upgrading van onze nieuwe woning tot volle tevredenheid verzorgd. Afspraak is afspraak werd volledig nagekomen. En als er even iets anders liep als gepland, werd er snel geschakeld en adequaat gereageerd. Onze complimenten van een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

asociaal

Totaal niet te spreken over dit bedrijf. We hadden een rioollucht op zolder daarvoor gebeld met Vredenburg. dit ook medegedeeld daarbij aangeven dat we daar nu slapen omdat er een baby op komst is en dat niet heel fijn is. Monteur kwam langs en gaf aan hoogte vrees te hebben was een babbeltje van 5 minuten en dat hij dacht dat het in de schoorsteen zat maar er niks mee kon ivm zijn hoogtevrees. Er zou pas over een Aantal weken tijd zijn en met monteur afgesproken als we nog gebruik wilden maken dat we zelf contact op zouden nemen. Dag erna gebeld 2e keer terug gebeld een zeer onvriendelijke dame aan de lijn ja we hebben heel veel keer gebeld wat niet zo is. Uiteindelijk om 2 weken daarna een rekening te krijgen van 60 euro. Daarop een mail gestuurd dat ik begrijp dat er kosten in rekening worden gebracht maar ik niet akkoord ben met dit bedrag. Hierop 4 weken niks gehoord na 6 mails te hebben verstuurd. Om uiteindelijk een mail te krijgen dat er al korting was gegeven en de prijzen te zien waren op de website. Ik antwoordde daarop dat ik het raar vind dat als er een melding komt op hoogte er een monteur wordt gestuurd met hoogte vrees die 5 minuten staat te kwebbelen en weer weg gaat. Daarbij ben ik nooit op hun website geweest en ben ik nooit ingelicht en op de hoogte gebracht over eventuele kosten of doorverwezen naar de site. Het antwoord wat ik terug kreeg was stuitend . Er was niet aangegeven dat het op hoogte was maar op zolder . heb duidelijk aangegeven dat het waarschijnlijk vanaf de buiten kant komt. Daarbij wordt nu mijn pasgeboren kindje er bij gehaald dat hun daardoor zijn gekomen omdat er een kindje op komt was en ze daarom snel moesten komen. Ik heb nooit als druk middel mijn nu pas geboren dochtertje gebruikt alleen zoals eerder al aangegeven dat er een kindje op komst is als reden dat we de lucht niet waarderen en nu op zolder slapen. Ook gaven ze aan dat ze heel veel hadden gebeld de dag erna dat is 2 maal geweest en de 2e keer direct terug geb

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
7

wat er gefactureerd wordt, is niet wat de monteur mij heeft verteld

Bij de zonnepanelen is de account met wachtwoord verdwenen. Op de website van Goodwe kon ik dat niet vinden. De monteur heeft dit ingesteld, maar ik kreeg een rekening daarvan. Dit was garantie. Bij het onderhoud van mijn Topline cv is er een click-on sensor aangebracht door de monteur. Ook hier kreeg ik een rekening voor, terwijl dit door Nefit werd geadviseerd. Na telefonische contact is deze van de rekening gecrediteerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel geholpen met duidelijke uitleg erbij

Er was te weinig druk op de ketel en aangezien ik niet wist hoe deze bij te vullen, heb ik gebeld. Dezelfde dag nog stond er al iemand op de stoep die binnen no-time de ketel had bijgevuld, waarbij hij ook nog uitleg gaf over hoe hij dat precies deed, waardoor ik het de volgende keer zelf zou kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Een man een man een woord een woord

Johan Donker is bij ons geweest en heeft open en eerlijk gecommuniceerd en gedacht in het belang van de klant. Coulance tiegepast

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekend! Goede kennis van zaken

De installateurs zijn heel vriendelijk en hebben goede kennis van zaken. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en al je vragen te beantwoorden. Top dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

arbeidsloon gigantisch duur; in het vervolg naar een ander bedrijf

Op mijn klacht (er kwam warm water uit de koude kraan) werd vrij snel gereageerd door een cv-monteur langs te sturen. Monteur dacht het probleem opgelost te hebben; een nieuw onderdeel bij de cv aanbrengen en dat moest het zijn. Bleek niet het geval te zijn. Enkele dagen later zelfde monteur weer gehad; deze kon het probleem niet oplossen, er moest een loodgieter komen. Deze kwam een week later en heeft het probleem op een provisorische manier opgelost. Toen ik later cv bijvulde spoot het water er weer uit. probleem was mijn eigen schuld, kraantje stond nog open. Hiervoor is een monteur langs geweest die binnen 5 minuten weer weg was. Rekening van 0,75 manuur gekregen hiervoor. Na mijn protest hiertegen werd dit teruggebracht tot 0,25 uur. Vredenburg rekent gigantisch hoge uurlonen

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Matig

Op een email met een eenvoudige vraag over de rekening werd niet gereageerd. Na een week of vier maar eens gebeld. Betreffende persoon was niet aanwezig, ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Op deze manier is de kans op conflicten erg groot.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Begripvol, hulpvaardig en een luisterend oor

Wat.moet ik meer zeggen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Hoge kosten gemaakt door slecht advies en bizarre afhandeling van klacht

Ruim 20 jaar onderhoud Vredenburg mijn CV installatie. Vorig jaar constateerde ik drukverlies in de CV zonder dat ik lekkage ervoer in huis. Vredenburg gaf aan dat alles ok was met de installatie en dat de problemen in de infrastructuur moesten zitten. Ik heb voor ruim €1500 kosten gemaakt om de infrastructuur (leidingen) aan te passen. Achteraf bleek dat na een vervanging van de warmtewisselaar (ATAG garantie) het drukverlies opgelost was. De kosten voor de vervanging waren €200. Vredenburg accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor die kosten en vind dat ze met €80 coulance tonen voor het feit dat ze een monteur moesten sturen die mijn constatering dat de warmtewisselaar defect was moest bevestigen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top!

Meedenkend en absoluut niet te beroerd om extra zaken aan te pakken! Snel en erg netjes te werk gegaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

een bedrijf die z'n zaakjes op orde heeft en afspraken nakomt.

goed en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top!

Wonen net in Steenwijk en wilden een aantal klussen laten doen. John Vredenburg meldde zich en wilde zich o.a. wel buigen over ons verzoek tot plaatsen van een draadloze thermostaat, in te stellen en te bedienen via een app op onze telefoon. Was voor hem ook nieuw, maar tot volle tevredenheid alles in werking gesteld. Prettig contact, goed mee te overleggen, informeel en bovendien zeer vakkundig. Afspraak is afspraak etc. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Een top service

Vredenburg heeft vakmensen die een goede service verrichten met kwaliteit. Met goede uitleg met wat hun mensen gaan doen. Na dat ze klaar waren met de onderhoud van onze cv ketel was het weer schoon en netjes achter gelaten. Ik bel ze over 2 jaar zeker weer voor een onderhoud aan mijn ketel. Ik ben er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

slecht

In februari 2019, dus al meer dan 1,5 jaar geleden, op advies van vrienden , dus zonder andere leveranciers om een offerte te vragen, zonnepanelen laten installeren. De afspraak was, zoals gebruikelijk is, dat Vredenburg de afhandeling van de subsidie zou regelen. Ondanks herhaaldelijk heen en weer bellen en maileins dat niet gelukt. Nu, eind 2020 hebben we nog steeds geen subsidie gekregen. We hebben onze eigen accountant maar ingeschakeld . Een accountant werkt ook niet gratis...!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Dolderweg 29

8331 LL Steenwijk

0521 - 588 224

[email protected]

Over Vredenburg Steenwijk B.V.

Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.