

157,00 euro voor 45 minuten werk is wel een beetje overdreven ....
Beste Cesar, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat u bent verrast door de kosten. Naast de tijd die we bij klanten op locatie aan het werk zijn, rekenen we ook kosten voor materialen en de voorbereiding van het werk. Afgelopen jaar hebben we gemerkt dat zeker voor materialen en voorbereiding de kosten oplopen door o.a. langere levertijden. We begrijpen dat het voor u ook vervelend is. Tot slot bedankt voor uw positieve feedback over onze kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groeten, Het PV Team
Goede service, duidelijke communicatie en vriendelijk
Beste Mark, Dank voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Vertel het gerust door aan buren en andere bekenden :). Wanneer we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Door Vredenburg onlangs zonnepanelen gekocht en laten plaatsen. Wij zijn super, professioneel en naar volle tevredenheid geholpen. Wij raden Vredenburg aan!
Beste Monique, Hartelijk dank voor je positieve bericht, fijn om te horen dat je zo tevreden(burg) bent :). Vertel het gerust door aan anderen. Als we jou weer kunnen helpen, dan horen we dat graag. Vriendelijke groeten, Het PV Team
Mijn hulpvraag is snel opgepakt en conform afspraak goed uitgevoerd
Beste mevrouw/meneer Hommes, Hartelijk dank voor uw positieve bericht, fijn dat u tevreden bent. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Hoog watergebruik over langere tijd. Om 09.00 uur gebeld en om 09.30 uur de loodgieter voor de deur. Na lang zoeken uiteindelijk lekkage gevonden in overstort van de plintboiler. Onderdeel besteld en de volgende dag geplaatst. Bleek dat er een plastic slangetje over was. In beschrijving van onderdeel werd slangetje niet genoemd. Loodgieter heeft op internet gezocht en belde de volgende dag over de functie van het slangetje. Was geen relevant onderdeel.
Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kundig personeel. Zijn een poos bij plaatselijke monteur geweest na ontevredenheid weer terug en bleek dat de ketel niet goed was onderhouden. Blij weer terug te zijn!
Beste Marck, Dank voor je positieve reactie, fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Cv onderhoud perfect geregeld. Tevens wat tips en trucs gekregen.
De ketel is na een storing op de juiste wijze gerepareerd. Hierna volgde zeer verlaat een rekening. Na telefonisch contact bleek dit te berusten op een vergissing. Dit is door Vredenburg zeer netjes afgehandeld, dank daarvoor.
Originele beoordeling
Wij hebben een redelijk nieuwe ketel. Sinds hij hangt is al verschillende keren de monteur geweest. Wij krijgen nu nog een rekening van augustus. Er is toen ook een nieuwe plaat ingekomen, de monteur wist niet of dat onder de garantie viel, nooit meer wat van gehoord. Aangezien wij geen rekening hebben gekregen gingen wij er vanuit dat het onder de garantie valt. Wanneer wij maanden later pas een rekening krijgen, voor de ontsteker, die ook is vervangen, vragen wij ons af of er nog een rekening volgt….. communicatie is een groot goed blijkt maar weer.
Te weinig voorlichting voor aanvang
Beste meneer Spitzen, Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u over kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk tevreden bent. Vervelend om te horen dat de voorlichting niet voldoende voor u was. Wij hebben ons best gedaan zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er moet gebeuren bij een NEN keuring, inclusief uitleg dat alle uren in rekening gebracht worden. De werkzaamheden zijn helaas later gedaan dan we hadden gehoopt vanwege storingen en drukte bij ons, maar al het werk bij u is uitgevoerd naar aanleiding van het herstelrapport en in overleg met u voor de extra werkzaamheden. Omdat we eerder dit jaar bij u zijn geweest voor een storing en we ook alle tarieven op onze website vermelden zijn we verbaasd dat de hoogte van de kosten als een verrassing kwamen. We willen graag kwaliteit en vakmanschap blijven leveren en daar passen voor ons helaas geen lagere tarieven bij. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Originele beoordeling
Te weinig voorlichting voor aanvang
Beste meneer Spitzen, Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u over kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk tevreden bent. Vervelend om te horen dat de voorlichting niet voldoende voor u was. Wij hebben ons best gedaan zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er moet gebeuren bij een NEN keuring, inclusief uitleg dat alle uren in rekening gebracht worden. De werkzaamheden zijn helaas later gedaan dan we hadden gehoopt vanwege storingen en drukte bij ons, maar al het werk bij u is uitgevoerd naar aanleiding van het herstelrapport en in overleg met u voor de extra werkzaamheden. Omdat we eerder dit jaar bij u zijn geweest voor een storing en we ook alle tarieven op onze website vermelden zijn we verbaasd dat de hoogte van de kosten als een verrassing kwamen. We willen graag kwaliteit en vakmanschap blijven leveren en daar passen voor ons helaas geen lagere tarieven bij. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Met bovenstaande beoordeling heb ik slechts beoogd om een duidelijk signaal te geven, me niet bewust van de directe consequenties voor het bedrijf Vredenburg Steenwijk B.V. Het heeft er overigens wel in geresulteerd dat we zijn uitgenodigd om de klachten in openheid met elkaar te bespreken. Op de kwaliteit van het verrichte werk was niets aan te merken en is er correct voldaan aan de opdrachten. De kritische opmerkingen over de administratieve verwerking zijn overgenomen als verbeterpunten. Tenslotte mag niet onvermeld blijven de de impact van de huidige periode met Covid19 ons allen onder druk zet met de nodige gevolgen voor bedrijf en klant. Kortom, geen reden om niet verder met elkaar te kunnen...
Beste Wiebe, Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels nagekeken wat er is gebeurd vanuit ons. Door een aantal omstandigheden is de communicatie inderdaad niet altijd vlot verlopen. Wel hebben we er alles aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Om verdere misverstanden te voorkomen, nodigen we u graag uit om dit persoonlijk met elkaar te bespreken. Ik hoor graag of u binnenkort met ons wilt afspreken. Vriendelijke groeten, Lieke Vermeer-Terlouw & Elhadi Jusic
Originele beoordeling
Als penningmeester volg je op afstand de verrichtingen die worden gedaan door Vredenburg BV. Dit heeft tot gevolg dat ik navraag doe over de inhoud van de verrichtingen, het afwerken van de opdrachten en het nakomen van afspraken. Het voert te ver om alle werkafspraken van de laatste jaren te beschrijven maar kortweg valt het volgende op: - niet of slecht communicerende binnen- en buitendienst - signalen als het niet betalen van facturen worden simpel in herinnering gebracht door het her-zenden van de oorspronkelijke factuur en bijschrift - als niet kan worden volstaan met een mondelinge verklaring omtrent een test van luchtkwaliteit kost het zeer veel moeite en tijd om dit alsnog op schrift te krijgen - communicatie omtrent een niet betaalde rekening wordt niet beantwoord - facturen met daarop alleen namen van medewerkers en werkuren, zonder vermelding van verrichte werkzaamheden (dit is keurig afgedekt door voorwaarden, zodat je er ook niets van hoeft te vinden)
Beste Wiebe, Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels nagekeken wat er is gebeurd vanuit ons. Door een aantal omstandigheden is de communicatie inderdaad niet altijd vlot verlopen. Wel hebben we er alles aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Om verdere misverstanden te voorkomen, nodigen we u graag uit om dit persoonlijk met elkaar te bespreken. Ik hoor graag of u binnenkort met ons wilt afspreken. Vriendelijke groeten, Lieke Vermeer-Terlouw & Elhadi Jusic
In een periode waarin niet / nauwelijks een installatiebedrijf te contracteren was, konden wij gelukkig gebruik maken van de diensten van Vredenburg. Ze hebben het volledige installatie pakket bij de upgrading van onze nieuwe woning tot volle tevredenheid verzorgd. Afspraak is afspraak werd volledig nagekomen. En als er even iets anders liep als gepland, werd er snel geschakeld en adequaat gereageerd. Onze complimenten van een tevreden klant.
Beste Ben, Hartelijk dank voor de complimenten en fijn dat je jouw ervaring hier hebt gedeeld. Het is zeker een drukke tijd, maar we streven altijd naar tevreden klanten. We wensen jullie veel plezier in het nieuwe huis en we horen het graag als we weer iets kunnen betekenen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Totaal niet te spreken over dit bedrijf. We hadden een rioollucht op zolder daarvoor gebeld met Vredenburg. dit ook medegedeeld daarbij aangeven dat we daar nu slapen omdat er een baby op komst is en dat niet heel fijn is. Monteur kwam langs en gaf aan hoogte vrees te hebben was een babbeltje van 5 minuten en dat hij dacht dat het in de schoorsteen zat maar er niks mee kon ivm zijn hoogtevrees. Er zou pas over een Aantal weken tijd zijn en met monteur afgesproken als we nog gebruik wilden maken dat we zelf contact op zouden nemen. Dag erna gebeld 2e keer terug gebeld een zeer onvriendelijke dame aan de lijn ja we hebben heel veel keer gebeld wat niet zo is. Uiteindelijk om 2 weken daarna een rekening te krijgen van 60 euro. Daarop een mail gestuurd dat ik begrijp dat er kosten in rekening worden gebracht maar ik niet akkoord ben met dit bedrag. Hierop 4 weken niks gehoord na 6 mails te hebben verstuurd. Om uiteindelijk een mail te krijgen dat er al korting was gegeven en de prijzen te zien waren op de website. Ik antwoordde daarop dat ik het raar vind dat als er een melding komt op hoogte er een monteur wordt gestuurd met hoogte vrees die 5 minuten staat te kwebbelen en weer weg gaat. Daarbij ben ik nooit op hun website geweest en ben ik nooit ingelicht en op de hoogte gebracht over eventuele kosten of doorverwezen naar de site. Het antwoord wat ik terug kreeg was stuitend . Er was niet aangegeven dat het op hoogte was maar op zolder . heb duidelijk aangegeven dat het waarschijnlijk vanaf de buiten kant komt. Daarbij wordt nu mijn pasgeboren kindje er bij gehaald dat hun daardoor zijn gekomen omdat er een kindje op komt was en ze daarom snel moesten komen. Ik heb nooit als druk middel mijn nu pas geboren dochtertje gebruikt alleen zoals eerder al aangegeven dat er een kindje op komst is als reden dat we de lucht niet waarderen en nu op zolder slapen. Ook gaven ze aan dat ze heel veel hadden gebeld de dag erna dat is 2 maal geweest en de 2e keer direct terug geb
Beste Dennis, We hebben uw melding serieus behandeld en er spoed van gemaakt omdat we goed begrijpen dat een rioollucht heel vervelend is, zeker omdat uw kindje op komst was. Na de eerste telefonische melding was bij ons bekend dat het om rioollucht op zolder ging. Dat het mogelijk om werk op hoogte ging, was bij ons niet bekend. We hebben vervolgens de snelst beschikbare monteur gestuurd en daarbij aangegeven dat we niet konden beloven dat we het direct konden oplossen. Later hebben we u nog een aantal keer gebeld om te vragen of we nog iets konden betekenen. Toen we u niet konden bereiken hebben we een andere monteur langs gestuurd zodat we het snel voor u konden oplossen. Helaas trof de monteur niemand thuis aan. We begrepen later dat het probleem door een familielid is opgelost. Onze reactie op uw vragen over de factuur duurde helaas langer i.v.m. de bouwvak. In deze periode is een groot deel van onze medewerkers op vakantie en behandelen we alleen spoedgevallen. We zijn u tegemoet gekomen door de helft van ons normale starttarief te berekenen. Wij zijn van mening dat we alles gedaan hebben om u te helpen en we vinden het vervelend dat we van inzicht verschillen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Bij de zonnepanelen is de account met wachtwoord verdwenen. Op de website van Goodwe kon ik dat niet vinden. De monteur heeft dit ingesteld, maar ik kreeg een rekening daarvan. Dit was garantie. Bij het onderhoud van mijn Topline cv is er een click-on sensor aangebracht door de monteur. Ook hier kreeg ik een rekening voor, terwijl dit door Nefit werd geadviseerd. Na telefonische contact is deze van de rekening gecrediteerd.
Beste Familie Marijenkampen, Bedankt voor uw reactie en fijn dat u de tijd heeft genomen uw ervaring te delen. Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Helaas maken wij af en toe een foutje. Dit proberen we uiteraard weer op te lossen zoals het crediteren van kosten die verkeerd op de rekening stonden. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Er was te weinig druk op de ketel en aangezien ik niet wist hoe deze bij te vullen, heb ik gebeld. Dezelfde dag nog stond er al iemand op de stoep die binnen no-time de ketel had bijgevuld, waarbij hij ook nog uitleg gaf over hoe hij dat precies deed, waardoor ik het de volgende keer zelf zou kunnen.
Beste Rob, Goed om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Mocht je er toch niet uitkomen volgende keer, dan weet je ons te vinden. Hartelijke groet, Team Service, Onderhoud en Support
Johan Donker is bij ons geweest en heeft open en eerlijk gecommuniceerd en gedacht in het belang van de klant. Coulance tiegepast
Beste Luuk, Dank voor je reactie, fijn dat je tevreden bent met het werk van Johan. Ook bedankt dat je de moeite hebt genomen je ervaring hier te delen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
De installateurs zijn heel vriendelijk en hebben goede kennis van zaken. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en al je vragen te beantwoorden. Top dus!
Beste Ernst en Colinda, Hartelijk dank voor de complimenten! Fijn dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het voor. We horen het graag wanneer we jullie weer van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Op mijn klacht (er kwam warm water uit de koude kraan) werd vrij snel gereageerd door een cv-monteur langs te sturen. Monteur dacht het probleem opgelost te hebben; een nieuw onderdeel bij de cv aanbrengen en dat moest het zijn. Bleek niet het geval te zijn. Enkele dagen later zelfde monteur weer gehad; deze kon het probleem niet oplossen, er moest een loodgieter komen. Deze kwam een week later en heeft het probleem op een provisorische manier opgelost. Toen ik later cv bijvulde spoot het water er weer uit. probleem was mijn eigen schuld, kraantje stond nog open. Hiervoor is een monteur langs geweest die binnen 5 minuten weer weg was. Rekening van 0,75 manuur gekregen hiervoor. Na mijn protest hiertegen werd dit teruggebracht tot 0,25 uur. Vredenburg rekent gigantisch hoge uurlonen
Beste Johan Huisman, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u verrast was door onze tarieven. We proberen dit zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren in de gesprekken met onze klanten. Een uitgebreide toelichting met overzicht van de tarieven is ook te vinden op onze website https://vredenburgsteenwijk.nl/tarieven/. De situatie bij u konden we inderdaad niet direct oplossen. Het was voor ons een onbekende en verouderde situatie waar in eerste instantie op vrijdagmiddag een noodvoorziening getroffen is. We vinden het vervelend dat kosten hoger uitvielen dan verwacht en daarin zijn we u daarom tegemoet gekomen. Mocht u nog meer vragen hebben, dan horen we dit graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Op een email met een eenvoudige vraag over de rekening werd niet gereageerd. Na een week of vier maar eens gebeld. Betreffende persoon was niet aanwezig, ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Op deze manier is de kans op conflicten erg groot.
Wat.moet ik meer zeggen?
Beste F. Blokzijl, Wat fijn om te horen dat we u goed hebben geholpen, dat doen we graag. Volgende keer doen we uiteraard weer ons best. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Ruim 20 jaar onderhoud Vredenburg mijn CV installatie. Vorig jaar constateerde ik drukverlies in de CV zonder dat ik lekkage ervoer in huis. Vredenburg gaf aan dat alles ok was met de installatie en dat de problemen in de infrastructuur moesten zitten. Ik heb voor ruim €1500 kosten gemaakt om de infrastructuur (leidingen) aan te passen. Achteraf bleek dat na een vervanging van de warmtewisselaar (ATAG garantie) het drukverlies opgelost was. De kosten voor de vervanging waren €200. Vredenburg accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor die kosten en vind dat ze met €80 coulance tonen voor het feit dat ze een monteur moesten sturen die mijn constatering dat de warmtewisselaar defect was moest bevestigen!
Meedenkend en absoluut niet te beroerd om extra zaken aan te pakken! Snel en erg netjes te werk gegaan!
Beste Jurgen, Goed om te horen dat je tevreden bent. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit hier te delen. Wellicht kunnen we je binnenkort weer van dienst zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
goed en betrouwbaar
Beste heer/mevrouw Schutte, Bedankt voor de complimenten. We vinden het zeker belangrijk om elke opdracht goed af te ronden. Fijn dat u dit hier heeft gedeeld. Graag tot een volgende keer, dan gaan we voor een 10 :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Wonen net in Steenwijk en wilden een aantal klussen laten doen. John Vredenburg meldde zich en wilde zich o.a. wel buigen over ons verzoek tot plaatsen van een draadloze thermostaat, in te stellen en te bedienen via een app op onze telefoon. Was voor hem ook nieuw, maar tot volle tevredenheid alles in werking gesteld. Prettig contact, goed mee te overleggen, informeel en bovendien zeer vakkundig. Afspraak is afspraak etc. Zeer tevreden!
Beste Ton, Van harte welkom in Steenwijk! Namens John hartelijk dank voor uw positieve reactie. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. U weet ons vast wel te vinden voor een volgende opdracht :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Vredenburg heeft vakmensen die een goede service verrichten met kwaliteit. Met goede uitleg met wat hun mensen gaan doen. Na dat ze klaar waren met de onderhoud van onze cv ketel was het weer schoon en netjes achter gelaten. Ik bel ze over 2 jaar zeker weer voor een onderhoud aan mijn ketel. Ik ben er heel blij mee.
Beste John, Dank voor je bericht, we waarden het zeker dat je dit hier deelt. We doen al bijna 100 jaar ons best om te zorgen voor tevreden klanten. We gaan in 2022 zeker weer voor een 10! Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
In februari 2019, dus al meer dan 1,5 jaar geleden, op advies van vrienden , dus zonder andere leveranciers om een offerte te vragen, zonnepanelen laten installeren. De afspraak was, zoals gebruikelijk is, dat Vredenburg de afhandeling van de subsidie zou regelen. Ondanks herhaaldelijk heen en weer bellen en maileins dat niet gelukt. Nu, eind 2020 hebben we nog steeds geen subsidie gekregen. We hebben onze eigen accountant maar ingeschakeld . Een accountant werkt ook niet gratis...!
Dolderweg 29
8331 LL Steenwijk
Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.