Filters

1

Zint eer ge begint met dit bedrijf

Ik heb zelden zo'n slecht bedrijf meegemaakt als warmteservice Westland! We hadden hier een onderhoudscontract. Verschillende keren meegemaakt dat de communicatie erg slecht verloopt m.b.t. afspraken. Dan staan ze ineens op de stoep voor een onderhoudsbeurt zonder dat wij van de afspraak afweten, dan krijg je een dag van te voren en brief dat ze de volgende dag komen, dan geef je aan zelf contact op te nemen voor een afspraak, krijg je toch een afspraak in de bus, of er wordt op het laatste moment afgezegd dat de afspraak niet door kan gaan. Vervolgens heb je een afspraak staan om verschillende punten aan te pakken/reparaties uit te voeren. Heb je een zeer onvriendelijk, onprofessioneel iemand in huis die vervolgens doodleuk verteld dat er een probleem is en dat hij het nu niet gaat oplossen, maar dat we dus weer een nieuwe afspraak moesten maken (dat zou afspraak 3 zijn voor iets simpels) Terwijl hij wist wat er aan de hand was omdat hij zelf nog heeft geïnventariseerd heeft wat er gedaan moest worden. Zeer onprettig te woord gestaan door deze man. Uiteindelijk krijg je wel de rekening terwijl de klus nog niet eens af was. Na deze actie hebben wij een ander bedrijf in de arm genomen en die kwamen tot de conclusie dat de handelingen die gedaan zijn voor de aanpassingen van de nieuwe regelgeving niet goed zijn gedaan volgens de norm. Klacht ingediend maar hier wordt niks meegedaan. Het lijkt erop dat de eigenaar het niks interesseert hoe klussen gedaan worden, inclusief door hem zelf, hoe hij met klanten om moet gaan en dat klanten weggaan. Wat mij betreft verdiend dit bedrijf geen ster!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Wat een teleurstelling

De Boiler, welke ik huur bij Warmteservice Westland, ging defect. U moet weten, dit is onze enige warm water voorziening van een gezin met twee jonge kinderen. Maandag gebeld over de storing, dinsdag monteur ter plaatse, niets aan de hand zou je denken. Totdat bleek dat er een onderdeel van de boiler defect was gegaan welke bij de firma niet voorradig was, maar het onderdeel zou besteld worden. Woensdag geen bericht, donderdag geen bericht, dus zelf maar weer eens gebeld. Het onderdeel was idd in bestelling maar men had nog geen bevestiging van hun toeleverancier. Ik vroeg de beste meneer wanneer hij het onderdeel verwachte, halverwege volgende week meneer. Ik heb aan gegeven dat ik dat onacceptabel vond en dat ik voor het weekend een alternatieve oplossing verwachte. Immers wordt op de website van Warmteservice Westland vermeld dat storingen binnen 24uur worden verholpen. Tevens mag je toch verwachten binnen afzienbare tijd je gezin weer lekker warm kan douchen? Ik heb daarna ook nog de directeur aan de lijn gehad, en deze hetzelfde verhaal verteld. Maar toto mijn grote verbazing melde deze mij dat dit toch echt overmacht was en dat ik maar geduld moest hebben. Deze directeur was niet overtuigd dat hij toch echt een andere oplossing moest bedenken, maar hij was er verder wel klaar mee en beëindigde hierop eenzijdig het telefoongesprek. Ik heb zelden zo'n arrogante, ongeïnteresseerde en klantonvriendelijke werkwijze meegemaakt. Warmte? nee Service? nee Deze firma verdient met recht de koude douche, die wij blijkbaar anderhalve week lang moeten nemen omdat men geen materiaal of noodvoorzieningen op voorraad heeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hovenierstraat 109

2671 DB Naaldwijk

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.