Keurig bedrijf!

Op korte termijn afspraak kunnen maken. Monteur was mooi op tijd, vriendelijk en heeft goed z’n best gedaan m’n oude intergas combi-keteltje weer tip top in orde te maken… ondanks het feit dat er al lang geen onderhoud aan was gedaan. Misschien niet de aller goedkoopste qua uurloon, maar zeker geen gekke additionele kosten aan materialen. Keurig bedrijf!!

Zeer tevreden over WKS

Mijn ketel was door een vorige expert niet goed onderhouden en dus was de monteur langer bezig om de ketel te reinigen. Mijn vermoeden is wel dat de ketel nog nooit zo goed gereinigd is en hij staat nu ook goed afgesteld. Dus de brom die ik soms al jaren hoor, is er niet meer.

Professioneel en netjes

Een week geleden is een nieuwe ketel geplaatst door monteurs van Wolf Klimaat. Ik ben heel tevreden. De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam en hebben na afloop alles keurig achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Zeer netjes gewerkt, kundige en rustige monteurs , vertellen ook over de werking v de ketel .

• Nazorg en Garantie

Zeer snelle en goede service,

Mijn ervaring is zeer goed met Wolf Klimaat service. Het bedrijf is goed bereikbaar telefonisch en/of online. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, er wordt geluisterd naar je verzoek. De monteurs komen vlot om de klacht te verhelpen en werken vlot en goed. Hebben veel kennis en zijn vakbekwaam. De kosten zijn heel redelijk, wij hebben een onderhoudscontract en onze ketel wordt dus zeer goed onderhouden. Wij zijn blij met Wolf

Perfect werk

Super gewerkt goede informatie en eerlijk antwoord geven.

Zeer slecht

1 na 3 weken nog geen nacontrole geweest. 2 slechte uitleg over hoe de ketel werkt. En nu voor het vullen 72.00 euro voor het vullen van de ketel

• Nazorg en Garantie

Mijn ervaring met uw bedrijf is fantastisch!!

Mijn ervaring met uw bedrijf is fantastisch en wel door de snelle behulpzaamheid en een servicebeurt, welke kort na een telefonische afspraak is uitgevoerd. De servicebeurt betreft o.a. de jaarlijkse controle van de C.V. Ketel, waarbij het noodzakelijk bleek dat het expansievat moest worden vervangen. De kosten van het expansievat waren m.i. nogal hoog, ondanks het hebben van een onderhoudsabonnement. Toch ben ik een tevreden klant!

Fijn bedrijf

Wolf is duidelijk, acteert snel en heeft deskundig personeel

• Nazorg en Garantie

Vooral de monteurs zijn nu vakkundig

Topbedrijf.

Wij zijn al jaren lang een zeer tevreden Klant van Wolf Klimaat Service. Het is een zeer Klantvriendelijk en Eerlijk Bedrijf met zeer Deskundig Gespesialiseerde en Enthousiaste Monteurs, die weten waar zij mee bezig zijn en desgevraagd, op een vriendelijke, heldere en eerlijke wijze, tekst en uitleg geven, over de door hen uit te voeren werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Vakmensen met goede omgangsvormen.

Wolff klimaat service heeft de cv ketel en verwarming bij ons in onderhoud. Met een onderhoudsabonnement wordt onze installatie jaarlijks nagekeken. Zij zijn zeer netjes en naar mijn mening vakkundig. Prettige mensen aan de telefoon en goed bereikbaar.

• Nazorg en Garantie

Wolf Klimaat Service, Zo goed zoals het hoort (maar helaas niet meer overal vanzelfsprekend is).

Wie er ook bij je komt vanuit Wolf Klimaat Service, altijd bekwaam, behulpzaam, meedenkend, kostenbewust (voor de klant), bescheiden, netjes en vriendelijk. Vandaag Emiel, topkerel (spoelde zelfs de koffiekan om ; -)).

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf met erg goede service

Altijd het juiste advies en prima onderhoud

• Nazorg en Garantie

Net na de jaarwisseling problemen met onze (bijna) 19 jaar oude CV-ketel. Contact gezocht met Wolf Klimaat Service en binnen een dag goed advies gekregen. Ketel is vervangen en heeft de afgelopen koude dagen prima gewerkt. Aardige monteurs en zeer netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Snelle reactie en hulp, vriendelijke en deskundige medewerkers.

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en goede monteurs

• Nazorg en Garantie

De monteur ziet vandaag snel oplossingen, heeft oog voor de veiligheid. Moest heel wat onverwacht werk worden verricht.

• Nazorg en Garantie

Het plaatsen van de hybride warmte pomp, ging zeer vlot, netjes en vakkundig.

Hebben er lang op moeten wachten ivm. leverings problemen bij Remeha, maar dan heb je ook wat. De buiten en binnen unit met bijbehorende werkzaamheden, werden netjes en zeer vakkundig uitgevoerd, door prettig en nette vaklieden. Wij zijn er heel blij mee en zitten er warmpjes bij.

Prima service en kwaliteit

Gewoon er goed vanaf moment van bellen tot aan de afronding. Servicedesk vriendelijk en behulpzaam. Had geen contract, maar er werd gewoon tijd gemaakt in de planning op korte termijn. Service Technicus prima op tijd, wist wat het probleem was en had de materialen bij zich. Heeft prima werk geleverd en ook uitleg en advies gegeven. Heeft cv ketel in overleg opnieuw afgesteld, zodat deze zuiniger en efficiënter werkt. Erg blij mee. Servicerapport duidelijk en voorzien van foto’s. Kortom meer dan prima.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onderscheidend van de rest. Normale prijs met kennis en kunde. Geen dingen aangesmeerd om meer te verdienen. Had ze zelf via het keurmerk gevonden. Wat opviel was dat ze alle certificaten hebben en niet 1 of 2 zoals de rest. Was daarom bang voor de prijs, die was echt realistisch. Erg blij mee

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf en medewerkers.

Komen hún afspraken keurig na, en de werknemers werken netjes.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraken o.k. Soms veel bellen en heen en weer rijden voor onderdelen /andere monteurs vragen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede communicatie en zeer net personeel bij installatie en onderhoud

Goede ervaring bij advies, aanbieding en de installatie van de warmtepomp

Zeer positief

Keurige mensen die alles naar volle tevredenheid hebben afgehandeld en alles schoon hebben achtergelaten. Niets dan lof.

Hermesweg 14

3741 GP Baarn