Snelle service vanwege storing in warmwatervoorziening

We waren nog geen vaste klant bij Wolf, en toch werd onze storingsmelding binnen 2 dagen opgelost. Klasse!

Goede ervaren monteurs

Altijd prettig contact en nooit problemen.

Goede en eerlijke service

Beschaafde en deskundige onderhoudsmonteurs. Afspraken worden nagekomen en recent werd een coulance aangevraagd bij een leverancier en die kreeg ik (zonder erom te vragen) keurig teruggestort.

Technisch prima ,zeer vriendelijk

Alles perfect. Op tijd gekomen. Vlot doorgewerkt. Behulpzaam. Vriendelijk. Graag tot volgend jaar

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Mijn probleem met de waterleiding is prima opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima bedrijf, komt afspraken na en monteur zeer klant vriendelijk.

zie bovenstaand. deze firma zou ik zeer zeker aanbevelen . in een woord " prima bedrijf "

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden hoe alles is gegaan

De monteurs waren erg vriendelijk,en ze waren op tijd.Ook hebben ze netjes gewerkt,alles keurig opgeruimd,de werkplek netjes gezogen.

Excellent service.

(Please excuse that I only write in English, but understand Dutch OK) This was a first visit from Wolf, and I was most impressed by Dennis's attention to detail, and knowledge. Dennis found two historical problems with the Ketel installation and settings that no previous monteur had realised. I can't recall giving a 5-star rating before, so Dennis/Wolf should regard it as a rare compliment.

Ze komen hun afspraken na en hebben vriendelijk personeel

Ze komen hun afspraken na en hebben vriendelijk personeel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wolf Klimaat Service komt hun afspraken helemaal na!

Het is fijn dat er nog bedrijven zijn die DOEN WAT ZE BELOVEN. Wolf Klimaat Service heeft bij ons een warmtepomp geleverd en geïnstalleerd. Uiteraard was de levertijd lang, maar dat was in de offerte fase ook verteld. De projectleider gaf ons duidelijk advies en een offerte met 3 verschillende mogelijkheden met hun voor- en nadelen. De monteurs werkten goed en netjes. Na de klus werd grondig stof gezogen en alle afval meegenomen.

deskundig ,vriendelijk

Beste, Onze probleem vandaag op 27 januari 2023 op een deskundige manier opgelost. Ik ben heel tevreden hoe allemaal geregeld is. Deskundige mensen Marco en Rieve !!

• Nazorg en Garantie

Wolf is een eerlijke oprechte partij

Zeer te spreken over Wolf. Thijs en Emiel zijn top; zeer behulpzaam en vriendelijk. Prettig mee gewerkt. Henk, Dolf en Martijn, dank voor jullie expertise en oprechtheid.

deskundige man, geeft rustig antwoord op vragen en is erg vriendelijk

zie boven

deskundige man, geeft rustig antwoord op vragen en is erg vriendelijk

zie boven

• Nazorg en Garantie

Zeer betrouwbaar bedrijf met vaste vriendelijke en kundige medewerkers!

Jaarlijks komt Wolf bij ons langs voor het cv onderhoud. Al jaren komt dezelfde monteur. Krijgen ook altijd tips voor het CV gebruik en wat we zelf in de gaten moeten houden. Laten alles weer schoon en opgeruimd achter. Vorig jaar ook een aantal verwarmingen vervangen. Andere personen: ook kundig, vriendelijk en lieten alles netjes achter!

• Nazorg en Garantie

Een vriendelijk bedrijf met vakmensen.

Wolf heeft onze cv ketel geleverd en onderhoudt deze elk jaar. Het maken van een afspraak gaat prima en de monteur (Rico) is een goede monteur die verstand van zaken heeft. Ik vind het een prettig bedrijf met aardige en vakbekwame mensen.

Slecht!

voordat er een monteur zou langskomen voor mijn radiatorkraan, werd mij verzocht foto's te sturen van de kraan, zodat de monteur de juiste nieuwe kraan bij zich zou hebben voor het geval dat nodig zou zijn. Monteur had géén kraan bij zich, is een kwartiertje bezig geweest: 1 radiator de kraan open gedraaid en de radiatorkraan in de keuken los gemaakt en er weer goed op gezet, want volgens de monteur zat die kraan er niet goed op. Het euvel (radiator werd toch warm terwijl die uit stond) bleek de volgende dag nog steeds te bestaan. Er is dus niks zinvols gedaan, ik zit nog met hetzelfde probleem, maar ik moet er nu wel € 97,18 voor betalen. Wat een slechte zaak!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Dat dit vandaag de dag nog mogelijk is: zo'n geweldige service

Toen ik dit seizoen voor het eerst de cv aanzette maakte die een verschrikkelijk geluid. Nu had ik sinds ik hier woon nog nooit naar de ketel laten kijken en of de vorige bewoners dat ooit hadden gedaan wist ik niet. Via de leverancier gezocht naar bedrijven in/rond Baarn en Wolfs Klimaat Service gevonden. Gebeld en binnen twee werkdagen stond er een monteur bij de ketel. Toen kwamen we er achter (via sticker) dat de laatste controle in 2010 was uitgevoerd. Hele apparaat is nagekeken, kapotte onderdelen vervangen, water bijgevuld en ketel getest. Dat alles in een uur. Technische ruimte netjes achtergelaten en de verwarming werkt weer als een zonnetje.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk en adequaat contact, beloften worden nagekomen en vriendelijke & kundige monteurs.

Midden in vakantietijd, overvolle afsprakenagenda van het bedrijf en dan toch vlot en kundig geholpen worden. Mijn hartelijke dank hiervoor!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vakkundig en tenalle tijde bereikbaar

2 verwarmingketels geïnstalleerd op korte termijn op een moment dat het ons beiden uitkwam. Snel en netjes afgewerkt. Alles in goed overleg

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundige monteur en storing snel verholpen

Kreeg een storing in onze CV ketel. Via Wolf klimaat service snel en kundig gerepareerd. Wat ik prettig vond, was dat de monteur eerst vooroverleg had aangaande de prijs van de reparatie! Werd vervolgens snel en kundig geinstalleerd. Ik heb tevens een onderhoudscontract afgesloten.

• Nazorg en Garantie

prima service, op tijd, keurig, deskundig

alleen goede ervaringen. heb een vraag. ongeveer zes weken geleden kreeg ik een nieuw expansievat. Toen ik na een maand de verwarming aan deed begon de ketel te loeien, het bleek dat er geen water in het systeem zat. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt in de acht jaar dat ik in dit appartement woon. Er is nergens een lek. Zou het kunnen zijn dat dit water tekort iets te maken heeft met het expansievat? Ik ben beetje bezorgd.

Monteur zet door

Een lastige reparatie van een wandverwarmings buis op een moeilijk bereikbare positie. Monteur nam geen risico's bij de reparatie en ging voor een goed resultaat. Moest ook nog voor deze klus nog onderdelen halen die niet standaard waren. Alles met een vriendelijke houding.

• Nazorg en Garantie

Snel, conform afspraak en netjes

Met tevredenheid al enkele malen een beroep gedaan op de werkzaamheden van dit bedrijf. De medewerkers zijn kundig en plezierig in omgang. Werkzaamheden worden conform afspraak uitgevoerd.

Al jarenlang tevreden

Al jaren verzorgt WKS de verwarming en loodgieter klussen bij mij en steeds naar volle tevredenheid. De ene monteur is nog deskundiger en vriendelijker dan de andere. En als iets niet in een keer helemaal perfect is, dan wordt dat snel en goed in orde gemaakt.

Hermesweg 14

3741 GP Baarn