Uitstekend!

Vanmorgen gebeld met de vraag of jullie naar onze cv ketel konden kijken in het nieuwe huis. Moest met spoed ivm leggen nieuwe vloer en vloerverwarming. Nog geen 2 uur later stond er een monteur voor de deur. Die eerst de sleutel bij mijn vrouw in het (oude) huis heeft opgehaald. Zo kon zij (hoog zwanger) thuis blijven met ons zoontje. Bleek dat er een aantal onderdelen vervangen moesten worden en hoppa alles werkt! Optijd om de vloer te kunnen verwarmen en dus de pvc vloer te kunnen plakken. Dikke pluim voor Wolf klimaat service! Groet Alwin den Hartog

• Nazorg en Garantie

Toen bleek dat mijn CV constant druk verloor was de vraag waardoor dat kwam. Eerste gedachte was dat dit kwam door een lek expansievat. Na vervanging bleek dat niet zo te zijn. Toen heb ik onder begeleiding van Wolf getest of er water uit de CV liep als hij niet in bedrijf was om na te gaan of de warmtewisselaar lek was. Toen we daarvan overtuigd waren heeft Wolf snel gezocht welke ketels leverbaar waren en gezorgd dat de nieuwe ketel geplaatst kon worden. Dat is netjes gebeurd.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Alles is top!

Ik heb uitsluitend goede ervaringen, ben ruim een jaar klant bij dit bedrijf en alle afspraken worden stipt nagekomen.

Kwaliteit!

Super klant vriendelijk en ik krijg altijd een goede uitleg! Super tevreden met WKS!

• Nazorg en Garantie

Fijne partij met goede vakmannen

Er prettig en snel en vakkundig en netjes gewerkt

• Nazorg en Garantie

Kort voor sluitingstijd opgebeld over een probleem met ons Evohome systeem. In eerste instantie kon men ons niet direct helpen maar na sluitingstijd toch teruggebeld en Dennis is langs gekomen en systeem werkt weer naar behoren. Geweldige service!

Topbedrijf. Kan ik iedereen aanbevelen

Prettige en deskundige monteurs. Werken erg netjes. Alles in goed overleg met klant. Top service. Eventuele problemen worden goed en snel opgelost.

• Nazorg en Garantie

meedenken met de klant, correct personeel kortom dit bedrijf weet wat klant gerichtheid betekent!!

Wij hebben bij de renovatie en verduurzaming van onze woning gekozen voor een hybride verwarmingsinstallatie. Ik heb enige kennis van warmtepompen en heb op een zeer prettige en vakkundige wijze samen gewerkt met Wolf Klimaatservice. Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat zij al gedurende lange tijd actief zijn op het gebied van verwarming en koeling. Dit is een absolute must én pré bij ontwerp en aanleg van dit soort installaties.

Hele goede service

Wij hebben zeer goede ervaring met het onderhoud , vakkundige monteurs en snelle service !

Perfecte service

Onverhoopt heeft de tuinman een gasleiding geraakt en toen heb ik meteen contact opgenomen met WKS. Binnen 2 uur hadden wij twee keurige en uiterst kundige heren in de tuin staan die mij verzekerde het op te lossen (eerder zouden zij niet weggaan). Dat stelde mij gerust en was precies wat ik nodig had. Echt uiterste kundig en een perfecte service! Een aanrader!!

• Nazorg en Garantie

Snel service en deskundige plaatsing nieuwe CV-kachel.

Ondanks dat ik geen abonnement had is er snel gereageerd op storing (uitval kachel). De kachel van 21 jaar oud was niet rendabel om te repareren. Heel snel kon een nieuwe kachel geplaatst worden. Netjes en deskundig is er gewerkt.

Fijne club vakmensen!

Fijne club vakmensen die helder communiceren, afspraken nakomen en service verlenen hoog in het vaandel hebben staan.

Concurrerend en stipt

Mijn eerste mail werd prompt beantwoord en ik kreeg antecedenten overzicht. Na afspraak op het kantoor kreeg ik een goede indruk van het bedrijf. Inmiddels 20 contracten voor flats geregeld tegen scherpe prijs. Ook loodgieters werkzaamheden kunnen uitgevoerd worden dus alles in één hand en ontzorgt in hoge mate.

Goede service, open communicatie

Wat mij bevalt aan Wolf kliimaat service is dat zowel bij installatie als bij de service er open wordt gecommuniceerd en geduldig wordt omgegaan met de klant. Bij de installatie kon ik zelf kiezen wat ik uitbesteedde en wat ik zelf wilde doen, dat ging in goed overleg en kon mee veranderen met mijn vraag. Bij de service wordt niet moeilijk gedaan, het wordt gewoon geregeld en er wordt netjes gecommuniceerd. Ben zodoende uitermate tevreden.

Betrouwbare- en vakkundige service

Het maken van afspraken gaat heel makkelijk en de (service) monteurs zijn goed vakkundig. Eventuele storingen worden heel snel opgelost. Kortom; ik ben heel erg tevreden!

Klant gericht. Efficient.

Bereikbaar en snelle response tijd.

• Nazorg en Garantie

Repareren 4 verstopte leidingen.

Prutsers, eerst 2 X 3 uur een monteur die een hoop gedaan heeft wat niets geholpen heeft, daarna 2 monteurs die samen 16 uur gedaan hebben over 4 leidingen vervangen. Totaal 1800€ in rekening gebracht. Na uitleg is er wel 1 keer voorrijkosten van de rekening gehaald. Kijk aub verder!!

• Nazorg en Garantie

Zeer betrouwbaar,eerlijk en vakkundig bedrijf

Komen hun afspraken altijd na. Vriendelijk en vakkundig personeel. Geven ook duidelijk aan wat er aan de hand is en hie ze dat verholpen hebben. Service is uitmuntend.

Dik tevreden!!

Top bedrijf! Vriendelijk personeel. Leveren kwaliteit en de bazen zijn zo lekker normaal gebleven :)

Hermesweg 14

3741 GP Baarn