Het bedrijf geeft goed advies, de mensen zijn behulpzaam en vaardig. Hebben oog voor wat ouderen, zoals wij, het graag willen zien. Het lijkt wel een beetje overdreven, maar ik zie geen minpunten in de onderstaande lijst. Dus allemaal 'uitstekend' !
Prima monteur en fijn contact!
Ik had een lekkage bij het inbouwtoilet. Oorzaak was moeilijk vast te stellen. Monteur deed wel alles om die te vinden. Hij demonteerde de toiletpot en checkte de toevoerpijp voor het spoelwater en de afvoer. Het rubber in de toevoerpijp was niet helemaal meer rond, zodat hij vermoedde dat dit wellicht het probleem kon zijn. Hij verving toevoerpijp en afvoerbuis. Hij adviseerde het voorlopig even aan te kijken en anders het inbouwtoilet te laten vervangen. Tot nu toe lijkt lekkage verholpen. We wachten af. Monteur deed zijn werk rustig en vakkundig. Het was fijn dat hij geen loze beloften deed.
De 1e afspraak liet op zich wachten, daarna ging alles snel; vooral herstelwerk dat daarna moest plaatsvinden
Zandberg kiest ervoor onderhoud alleen tussen april en oktober te doen. Monteur was op tijd, aardig en prima en netjes gewerkt.
Reparatie betrof lekkage van een dakkapel.
Ik had een kleine lekkage en deze is vakkundig gerepareerd.
Snelle afhandeling van mijn e-mail. Goede service van de monteur.
Om met de conclusie te beginnen: ik zou dit bedrijf aan niemand adviseren. Slechte kwaliteit van werk, slechte communicatie, komen afspraken niet of laat na. Mijn buitenkraan lekte. In december kwam de monteur langs, die aangaf dat er een onderdeel besteld moest worden. Eind februari had ik nog niets gehoord, maar toen ik zelf contact opnam kon de monteur al snel langskomen. Aangekomen constateerde hij dat hij het onderdeel niet bij zich had. Terug naar de zaak, waar hij in plaats van het betreffende onderdeel meteen maar een compleet nieuwe kraan meenam en die zonder te overleggen monteerde. Na zijn vertrek controleerde ik de kraan, die verkeerd gemonteerd bleek te zijn en niet uitgezet kon worden (er zat een Gardena-koppeling op, anders had ik dat veel eerder al gezien). Toen ik contact opnam, kon de monteur twee dagen later weer langskomen. Hij maakte geen excuus en ging knorrig weer aan de slag. Nu deed hij het wel goed. Overigens is de monteur geen enkele keer op tijd geweest. Meerdere klachten (via e-mail) werden niet beantwoord. Toen ik vervolgens aangaf dat ik vond dat er vanwege al deze ellende, en het zonder overleggen plaatsen van een nieuwe kraan, wel wat met de factuur gedaan zou mogen worden, was het antwoord: “We hebben de factuur gecontroleerd, en alles staat er correct op. Heeft u verder nog vragen?” Echt een bizar slechte ervaring, met zo mogelijk nog slechtere nazorg.
Zowel telefonisch als in persoon zeer vriendelijk te woord gestaan. Kosten werden meteen duidelijk gemaakt. Flexibiliteit in het maken van de afspraak en geen tijdsblok maar een precieze tijdsaanduiding. Monteur was er op de afgesproken tijd. Reparatie werd deskundig en snel uitgevoerd.
Snelle service en fijne mensen. En een oplossing
De cv werd binnen een half uur gereinigd en de monteur liet alles weer netjes achter. Volgende keer neem ik de opgevoerde parkeerkosten graag zelf voor mijn rekening, da’s voordeliger…
Vorig jaar info gevraagd ivm periodiek onderhoud. De dame aande telefoon toen wist niks. Geen prijs, geen werkzaamheden,, gewoon niks. Konden alleen afspraak plannen. Na de werkzaamheden kwam er een rekening die bijna 250 % duurder was als die van zijn voorganger. Toch maar even gebeld. Niks wijzer geworden. We zouden na 8 dagen teruggebeld worden. Eerst maar eens wat meer prijsopgaves gevraagd: 4 stuks waren ca 10 tot 12 % hoger dan die van vorig jaar en nog eens 4 anderen 15 tot 20% duurder. Die van jullie stak daar dus met kop en schouders torenhoog bovenuit. De belofte om terug te bellen moet overigens ca 2 maanden na dato nog steeds worden ingelost! Na 10 of 11 dagen toch maar weer zelf gebeld. Op mijn vraag over de prijopbouw kreeg ik geen enkele uitleg, wel een onvriendelijke mail met de mededeling dat de monteur een uur geweest was: dus betalen! Dat klopte overigens, bewijsbaar, niet!! Maar dat was de vraag ook helemaal niet. Toch maar weer bellen. Meneer de directeur was niet beschikbaar en zou ook niet besckibaar komen. Maar de dame aan de lijn die over meer tact en klantvriendelijkheid beschikte en oplossingsgericht probeerde te denken was bereid me aan te horen. Een duidelijk antwoord kwam er ook nu niet, maar deze dame deed een handreiking door de exacte arbeidstijd te bereken en een credit nota voor het verschil aan te bieden. Aangezien wel duidelijk was dat er geen duidelijke uitleg zou komen en meneer de directeur ook zijn belofte om terug te bellen niet zou nakomen, heb ik dit maar geaccepteerd en het resterende bedrag betaald. Afspraken niet nakomen, vragen niet beantwoorden, daar hou ik niet van. Daar kun je geen relatie mee opbouwen,word ik wantrouwig van! Dus wat mij/ons betreft, Firma Zandbergen: eens maar nooit weer!
Achteraf had ik de werkzaamheden zelf kunnen uitvoeren. De tijd tussen de vraag naar de klus en uitvoering is veel te lang.
Goede en snelle service
Bjorn heeft goed werk geleverd.
Loodgieter keek ook wat verder dan het ene probleem; meteen wat preventieve acties uitgevoerd. Of het op termijn 'kwalitatief goed blijft' kan nog niet worden vastgesteld. Wel vertrouwen in.
Werd heel snel geholpen door een vak kundige monteur
Prettig contact en wzh
Was goede keuze/beslissing werd snel geholpen en denken mee om probleem op te lessen.Binnen enkele dagen was er 'n voorstel en offerte.
Zeer prettige communicatie, heldere afspraken en alle sanitair binnen de gestelde termijn vervangen. Topwerk!
De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Wel werd de factuur pas in april 2024 gestuurd voor werkzaamheden die in oktober waren uitgevoerd.
Reparatie is omschreven als noodvoorziening met advies voor later.
Zandberg heeft ons goed geholpen. Ze waren met de zomervakantie gewoon open Service en de afhandeling zijn uitstekend.
Nvt
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.