Heb ik voorgaande keren nog wel eens moeilijkheden gehad om een probleem te verhelpen, dit keer ging het prima en snel, top!
Beste Jacqueline, Leuk om te horen dat u na een wat mindere ervaring, nu een leuke ervaring heeft gehad met DTG! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice
Een maandfactuur ontvangen met vermelding van de verkeerde periode. Vervolgens een nieuwe gecorrigeerde factuur opgevraagd met vermelding van de juiste periode. Helaas is dit niet mogelijk vanwege de automatisering!!?????!!! Zelf maar gaan krassen in de factuur. Hoe onprofessioneel!
Beste Renata, Fijn dat wij telefonisch tot een passende oplossing zijn gekomen! Wij zijn blij dat u hier tevreden mee bent. Op naar nog vele jaren met prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Klantenservice DTG
Ik wacht nog steeds op een terug koppeling van ontbinding van het contract
Beste meneer van Wamel, Bedankt voor uw review. Langs deze weg laat ik u graag weten dat wij uw opzeggingsverzoek al hebben verwerkt. Ik stuur u hiervan een bevestiging via [email protected] . Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice
Onze naamswijziging is keurig doorgevoerd en meteen ook de beloofde documenten ontvangen.
Beste Angelique, Fijn om te horen dat alles wat u heeft gevraagd aan ons ook door ons is nagekomen. Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice.
Ik heb gemaild en nu nog steeds geen antwoord op gehad. Ze doen maar 1 voorstel, wat gelijk een zeer duur voorstel is. staat totaal niet in vergelijking met het eerdere contract. Ook worden er geen meerdere opties aangeboden.
Beste meneer Bakker, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Fijn om te horen dat u nog even tijd had om telefonisch met ons in contact te komen. Ik ben blij dat u met uw accountmanager alsnog tot een oplossing bent gekomen. Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice
Ik ben tevreden over de service 👍
Goedemiddag Marleen, blij om te horen dat u zo tevreden bent over DTG! Ik hoop dat wij u nog vele jaren mogen verblijden met passende oplossingen! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice
Prima
Beste Marieke, Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u tevreden bent met ons!
We ( = ik als gebruiker , en een computer deskundige ) hadden een verzoek ; een vraag over de certificaat verificatie of iets dergelijks , die zich steeds opdringt , uit te zetten . Komt voor als we in het dtg programma zitten . De man aan de telefoon snapte de vraag wel , en zei toe dat hij een handleiding zou opsturen om het probleem ( wat er nog steeds is ) op te lossen . We hebben meer dan een uur gewacht op zijn email met de toegezegde handleiding .....tot op heden niet ontvangen .
Het telefonisch contact en het chatten (klantenservice) is beroerd, evenals het niet nakomen van afspraken. Zoals een rekening die niet klopt met de offerte en waarbij niet teruggekoppeld wordt wat er aan de hand is. Ik moet bellen om te vragen hoe het contractueel zit met het vervolgtraject. De communicatie is op dit punt erg slecht. Bij meerdere telefonische contacten heb ik lang in de wachtrij gestaan en heb de moed maar opgegeven. Het is alsof het telefoonnummer niet meer in functie is. Het eerste chatcontact ca. een maand geleden was goed. Bij het 2de chatcontact werd het contact afgebroken, terwijl het nog geen 17.00 uur was. Mijn ervaring met de telefonische contacten met de service van Michel van Strijp, die het een en ander uitzocht was prima. Het contact met de inhoudelijk verantwoordelijke voor de advertentiecampagne (Hamid) was qua uitleg goed.
Vriendelijk geholpen en probleem opgelost.
Dank u wel voor de positieve review Leo! Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen.
Mijn ervaring met de sales was goed. Ze konden me goed uitleggen wat ik begrotelijk kwijt zou zijn als DTG een website bouwt. In tweede instantie werd het wat rommeliger, omdat de opdracht niet bleek ingevoerd en daarom het aansluitende contact met de makers werd verzet.
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u de communicatie als prettig heeft ervaren. Wij doen er alles aan om de bouw van uw website zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij nemen uw feedback dan ook zeker mee!
Goed
Bedankt voor uw review! Wij hechten veel waarde aan feedback! Klantentevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel! Ik ben nieuwsgierig naar uw cijfer-beoordeling en zou u willen vragen contact op te nemen via ons whatsapp nummer (06-51090933) met uw klantgegevens. ! Ik hoor graag van u zodat wij samen de klanttevredenheid kunnen optimaliseren!
Contact gehad met DTG over account. Duidelijk en vriendelijke uitleg gekregen.
Ik kan niet inloggen op mijn DTG en weet niet waar ik informatie kan vinden over de vindbaarheid van mijn weblog. Mijn gegevens komen niet overeen met mijn adres, dat is van iemand die in Schiedam woont.
Goedemiddag meneer Wibbelink, Dank voor uw review. Graag help ik u om alsnog goed gebruik te kunnen maken van uw producten bij DTG, en wil ik nog eens goed kijken naar de zaken die u aanstipt. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een mail te sturen via [email protected] , of met ons in contact te komen via onze chat of WhatsApp kanalen? Als u uw klantnummer hierbij vermeldt kan ik u gegevens gelijk er bij pakken. Dan kijk ik graag met u mee naar mogelijke oplossingen! Met vriendelijke groet, DTG Klantenservice
Mijn ervaring is zeer slecht, er wordt totaal niets opgelost bij jullie. Ga zo maar lekker door met jullie bedrijfsblindheid. Mvg. Jo Jansen.
snel antwoord duidelijk
Beste Debbie, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat onze hulp goed was waardoor u een snel en duidelijk antwoord heeft gekregen.
Vraag gesteld via what's app, snelle reactie met een duidelijk antwoord gekregen
Beste Bas, bedankt voor uw review! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Ben meer dan een half jaar bezig geweest om mijn gegevens na mijn verhuizing aangepast te krijgen. Het lijkt erop dat het nu geregeld is, maar heb wel een tweede bedrijfsprofiel gekregen! Die ik maar niet goedkeur om te voorkomen dat ik er straks dubbel in sta en me dat ook weer een half jaar kost om rechtgezet te krijgen. Degene die ik vorige vorige week aan de lijn had, kan hier natuurlijk ook niet zoveel aan doen.
Beste Hans, bedankt voor uw review! Ik heb inmiddels begrepen dat door technische problemen het wat langer heeft geduurd voordat u vermelding correct online stond. Wij vinden het vervelend dat het zo is gelopen en hopen uiteraard dat uw vermelding nu wel correct is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons.
de heren van de klantenservice en afdeling factureren hebben het probleem op gelost. waren vriendelijk en behulpzaam. mij bevreemd het wel dat mijn website zonder waarschuwing uit de "lucht"gehaald was, daar er in uw bedrijf een factureringsfout gemaakt was. even van te voren contact op nemen had m.i.z op zijn plaats geweest dan had het allemaal wat soepeler verlopen.
Beste Anna, bedankt voor uw review! Wij nemen uw feedback uiteraard mee. Fijn om te horen dat wij het naar u tevredenheid hebben kunnen oplossen.
De medewerker aan de telefoon was heel behulpzaam, maar ik loop al een tijdje tegen dingen aan, waarover ik met DTG communiceer, maar waar ik geen reactie op ontvang. Dus een goede en vriendelijke Klantenservice hebben is niet genoeg. De issues die er liggen, die moeten nu echt opgepakt gaan worden.
prima service
Beste Evelien, bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u onze service als prima ervaren heeft.
Een zeer slechte financiële afdeling. Bij een rekening wijziging alleen maar problemen gehad!
vriendelijk
Beste Marian, bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u prima door ons geholpen bent.
Ik wordt aangesproken als meneer Koster man
Beste Bert! Vervelend om te horen dat wij uw aanhef incorrect hebben vermeld in onze mailing! ik zie dat u inmiddels correct in ons systeem staat! Vanuit gaande dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen.
Medewerkers weten van elkaar niet wat er wordt afgesproken.
Beste mevrouw Kloosterhaar, Bedankt voor uw review! Ik zie dat mijn collega u op 25 november heeft gemaild met de afhandeling van uw klacht. Ik vind het spijtig om te horen dat dit zo is gelopen! Hopelijk bent u tevreden met de afhandeling!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.