Filters

9

prima en snel geholpen

Heb ik voorgaande keren nog wel eens moeilijkheden gehad om een probleem te verhelpen, dit keer ging het prima en snel, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
2

"Probleem" is niet opgelost

Een maandfactuur ontvangen met vermelding van de verkeerde periode. Vervolgens een nieuwe gecorrigeerde factuur opgevraagd met vermelding van de juiste periode. Helaas is dit niet mogelijk vanwege de automatisering!!?????!!! Zelf maar gaan krassen in de factuur. Hoe onprofessioneel!

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Sowieso juiste facturen sturen. Indien dit niet het geval is, alsnog een juiste te sturen!!!!! Onzin dat het niet kan!
1

zeer slecht

Ik wacht nog steeds op een terug koppeling van ontbinding van het contract

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Ik wil graag contact voordat ik de factuur betaal
9

Zeer vriendelijk, correct en efficient geholpen

Onze naamswijziging is keurig doorgevoerd en meteen ook de beloofde documenten ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Wij hadden graag een nieuwe factuur ontvangen ivm de naamswijziging, of vooraf een notificatie dat de factuur zou komen, dan hadden we dat aan kunnen geven.
2

Alleen bezig met de prijs

Ik heb gemaild en nu nog steeds geen antwoord op gehad. Ze doen maar 1 voorstel, wat gelijk een zeer duur voorstel is. staat totaal niet in vergelijking met het eerdere contract. Ook worden er geen meerdere opties aangeboden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Luisteren naar de behoefte
10

Top team bij DTG

Ik ben tevreden over de service 👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

Man aan de hulptelefoon belooft een handleiding , maar sturen deze niet .

We ( = ik als gebruiker , en een computer deskundige ) hadden een verzoek ; een vraag over de certificaat verificatie of iets dergelijks , die zich steeds opdringt , uit te zetten . Komt voor als we in het dtg programma zitten . De man aan de telefoon snapte de vraag wel , en zei toe dat hij een handleiding zou opsturen om het probleem ( wat er nog steeds is ) op te lossen . We hebben meer dan een uur gewacht op zijn email met de toegezegde handleiding .....tot op heden niet ontvangen .

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? beloven is ook doen
5

Teleurstellend

Het telefonisch contact en het chatten (klantenservice) is beroerd, evenals het niet nakomen van afspraken. Zoals een rekening die niet klopt met de offerte en waarbij niet teruggekoppeld wordt wat er aan de hand is. Ik moet bellen om te vragen hoe het contractueel zit met het vervolgtraject. De communicatie is op dit punt erg slecht. Bij meerdere telefonische contacten heb ik lang in de wachtrij gestaan en heb de moed maar opgegeven. Het is alsof het telefoonnummer niet meer in functie is. Het eerste chatcontact ca. een maand geleden was goed. Bij het 2de chatcontact werd het contact afgebroken, terwijl het nog geen 17.00 uur was. Mijn ervaring met de telefonische contacten met de service van Michel van Strijp, die het een en ander uitzocht was prima. Het contact met de inhoudelijk verantwoordelijke voor de advertentiecampagne (Hamid) was qua uitleg goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? De communicatie verbeteren en betrokkenheid tonen, anders ben je je klant kwijt.
10

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk geholpen en probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Geen
8

Heldere communicatie

Mijn ervaring met de sales was goed. Ze konden me goed uitleggen wat ik begrotelijk kwijt zou zijn als DTG een website bouwt. In tweede instantie werd het wat rommeliger, omdat de opdracht niet bleek ingevoerd en daarom het aansluitende contact met de makers werd verzet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
5

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Fijn, effectief en duidelijk

Contact gehad met DTG over account. Duidelijk en vriendelijke uitleg gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
2

Ik begrijp er niets van !

Ik kan niet inloggen op mijn DTG en weet niet waar ik informatie kan vinden over de vindbaarheid van mijn weblog. Mijn gegevens komen niet overeen met mijn adres, dat is van iemand die in Schiedam woont.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Tekst en uitleg hoe het werkt.
1

Ik heb al maanden geen contact met jullie gehad.

Mijn ervaring is zeer slecht, er wordt totaal niets opgelost bij jullie. Ga zo maar lekker door met jullie bedrijfsblindheid. Mvg. Jo Jansen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Luisteren naar de klant.
10

goede hulp

snel antwoord duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

Snel en duidelijk antwoord

Vraag gesteld via what's app, snelle reactie met een duidelijk antwoord gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
3

Aanpassen nieuwe naw gegevens na een verhuizing kost erg veel moeite

Ben meer dan een half jaar bezig geweest om mijn gegevens na mijn verhuizing aangepast te krijgen. Het lijkt erop dat het nu geregeld is, maar heb wel een tweede bedrijfsprofiel gekregen! Die ik maar niet goedkeur om te voorkomen dat ik er straks dubbel in sta en me dat ook weer een half jaar kost om rechtgezet te krijgen. Degene die ik vorige vorige week aan de lijn had, kan hier natuurlijk ook niet zoveel aan doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

goede en adequate oplossing voor ontstane probleem

de heren van de klantenservice en afdeling factureren hebben het probleem op gelost. waren vriendelijk en behulpzaam. mij bevreemd het wel dat mijn website zonder waarschuwing uit de "lucht"gehaald was, daar er in uw bedrijf een factureringsfout gemaakt was. even van te voren contact op nemen had m.i.z op zijn plaats geweest dan had het allemaal wat soepeler verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? zie opmerking hierboven
8

Behulpzame medewerker

De medewerker aan de telefoon was heel behulpzaam, maar ik loop al een tijdje tegen dingen aan, waarover ik met DTG communiceer, maar waar ik geen reactie op ontvang. Dus een goede en vriendelijke Klantenservice hebben is niet genoeg. De issues die er liggen, die moeten nu echt opgepakt gaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Zoals hierboven al aangegeven: het hebben van een goede, klantvriendelijke Klantenservice is niet voldoende om de issues die er zijn op te lossen. Ik loop voor mijn gevoel nog steeds tegen een muur op bij DTG.
8

prima

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

Waardeloos

Een zeer slechte financiële afdeling. Bij een rekening wijziging alleen maar problemen gehad!

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Financiële zaken richting klant verbeteren
9

prima

vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? alles prima
2

Belachelijk

Ik wordt aangesproken als meneer Koster man

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? De meneer die me belde was uiterst correct en vriendelijk. Maar jullie maken constant fouten met de aanhef in de mails
1

Waardeloos bedrijf

Medewerkers weten van elkaar niet wat er wordt afgesproken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? De toko sluiten

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.