-
Dank voor de fijne review, Matthijs!
Heb dit voorjaar aangegeven dat ik ging verhuizen, en het adres door gegeven. Krijg ik waarschijnlijk de rekeningen op het oude adres( wat ik dus niet gezien heb) en de aanmaning komt via de mail waarom de gewone rekeningen niet via de mail.
I.v.m. overlijden is de betalingstermijn overschreden. Na uitleg werden de kosten kwijtgescholden.
Dank voor de goede review, en nogmaals gecondoleerd Henriette!
Fijn contact met Sven Mom. Mijn beoordeling gaat dus goed zijn. Helaas jammer van mijn 50 euro boete voor de aanmaning van de rekening omdat de rekening én de herinnering in de spam van mijn mail gekomen is. Daardoor niet op tijd betaald. Vreemde toestand dat de offerte wel per post getuurd wordt maar de rekening niet. Zou de offerte ook in de spam terecht gekomen zijn dat had ik vast een reactie van jullie gekregen waardoor in jullie post als niet spam zijnde had kunnen aanmerken. Dan zou dus gewoon mijn rekening betaald hebben en met de 50 euro iets leuks hebben kunnen doen. Ik voel me dus niet prettig bij deze situatie. Met vriendelijke groet, Jopie Diederen
Ik word vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen/wensen worden op een professionele manier snel behandeld/beantwoord
Gesprek goed afgehandeld ook al was het druk op de afdeling die ik nodig had en een mail moest sturen.
Ze weten waarover ze praten, zitten goed in de materie en helpen je vooruit.
adequaat
Ik ben goed geholpen en direct ook. Ben hartstikke tevreden. Vriendelijk en deskundig.
Prima en snel geholpen om een adreswijziging door te voeren
Het is zeer ingewikkeld zaken doen met DTG.
kan sneller
Gemist een factuur te betalen, doordat deze in de spam terecht kwam, daarna ook de herinnering in spam met gelijk administratieve kosten, fatsoenshalve had men even kunnen bellen of er iets is fout gegaan voordat men meteen kosten in rekening brengt. Men gaat ervan uit dat de mails zijn aangekomen zonder ook maar een ontvangst bevestiging te krijgen.
Als bovenstaand omschreven.
Na een telefonische aankondiging dat een medewerker met een helicopterview naar mijn website ging kijken, hebben we inderdaad telefonsich contact gehad. Later bleek dat hij pas nieuw was. Nadat hij mij had geadvisserd om in het organische deel van Google beter vindbaar te zijn heb ik ingestemd met een uitbreding van het contract. De volgende dag realiseerde ik mij dat dat in het verleden zinloos bleek te zijn en dat we er daarom mee waren gestopt. Ik heb inmiddels 4 mailtjes naar verschillende afdelingen gestuurd, en slechts van 1 afdeling reactie gehad. Deze meldde dat dit niet de juiste afdeling was en dat de mail was doorgestuurd naar de juiste afdeling. Ik zou binnen 24 uur een reactie krijgen. Dit is helaas nog steeds niet gebeurd.
Duidelijk antwoord op mijn vraag.
Indien mogelijk vind ik een live chat het meest prettig, omdat je direct antwoord krijgt op je vragen, zonder lange wachttijd.
ik heb geen zin om iets opnieuw uit te leggen. help schijnbaar niet bij DTG
Ik wilde inloggen op Mijn DTG. Lukte niet met het wachtwoord dat ik had. Vroeg online om een nieuw wachtwoord. Kreeg de link daarvoor niet binnen. Toen contact via chat. Na 20 minuten kreeg ik toch de link binnen. 1 minuut later de link die klantenservice apart had aangemaakt.
snel antwoord , met kleine persoonlijke toevoeging
Luisterend oor en mijn probleem opgelost!
Tevreden.
Maakt meer kapot dan mij lief is
Beste Raoul, Graag kom ik met u in contact om uw ervaring te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Zou u uw gegevens in een privé bericht (whatsapp 06-51090933) kunnen sturen, dan help ik u graag verder!
Op 17-09-19 11:00 was een servicegesprek gepland met Imane Salah. Na een half uur wachten heb ik gebeld met de DTG Service en via de receptie ben ik verbonden met de afdeling van haar. Zij bleek ziek te zijn. Er is via een collega een nieuwe afspraak gepland op 24-11-19 om 11:00. Na 10 minuten wachten heb ik gebeld met de DTG Service; na 15 minuten wachten ben ik verbonden met een collega van haar (Virgil Bruining) die mij adequaat heeft te woord gestaan, hiervoor dank.
Dank u wel voor de positieve review Henk! Wij zullen uw feedback zeker meenemen in onze werkwijze!
Ik belde naar aanleiding van een onverwacht hoge rekening na een eerder contact met de servicedesk. In dit contact is wel dat gewijzigd wat ik in mijn gegevens toen gewijzigd wilde hebben, maar helaas werd ik indirect voor dom uitgemaakt. Uw medewerker schrok ervan dat ik niet wist, dat als ik door jullie naar een andere bedrijf wordt doorverbonden, ik toch het bedrag van jullie 0900 nummer blijf betalen. Dit is blijkbaar algemene kennis en het is mijn eigen verantwoordelijkheid om dit te weten en hiernaar te handelen. De manier waarop hij me ter woord stond was zeer onprettig.
Dank u wel voor de review Patricia! Ik kom graag met u in contact zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Zou u een berichtje via ons whats-app nummer (06-51090933) kunnen sturen, dan help ik u graag verder.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.