Filters

9

prima

-

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

Zeer onder de mast

Heb dit voorjaar aangegeven dat ik ging verhuizen, en het adres door gegeven. Krijg ik waarschijnlijk de rekeningen op het oude adres( wat ik dus niet gezien heb) en de aanmaning komt via de mail waarom de gewone rekeningen niet via de mail.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

Begripvolle reactie.

I.v.m. overlijden is de betalingstermijn overschreden. Na uitleg werden de kosten kwijtgescholden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Geen
10

blij met contact, niet blij met voorafgaand gebeuren

Fijn contact met Sven Mom. Mijn beoordeling gaat dus goed zijn. Helaas jammer van mijn 50 euro boete voor de aanmaning van de rekening omdat de rekening én de herinnering in de spam van mijn mail gekomen is. Daardoor niet op tijd betaald. Vreemde toestand dat de offerte wel per post getuurd wordt maar de rekening niet. Zou de offerte ook in de spam terecht gekomen zijn dat had ik vast een reactie van jullie gekregen waardoor in jullie post als niet spam zijnde had kunnen aanmerken. Dan zou dus gewoon mijn rekening betaald hebben en met de 50 euro iets leuks hebben kunnen doen. Ik voel me dus niet prettig bij deze situatie. Met vriendelijke groet, Jopie Diederen

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Indien de mail van de rekening én aanmaning niet door de klant geopend wordt even een telefoontje of brief sturen zonder meteen een forse boete te geven.
10

Zeer tevreden

Ik word vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen/wensen worden op een professionele manier snel behandeld/beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? de administratie wel verbeteren
8

Prima, netjes, correct en accuraat

Gesprek goed afgehandeld ook al was het druk op de afdeling die ik nodig had en een mail moest sturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Geen
8

Ik weet niet over welk precieze gesprek dit gaat, maar ze waren beide goed.

Ze weten waarover ze praten, zitten goed in de materie en helpen je vooruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Laat de accountmanager een stevigere rol nemen; nu werd ik poespas zó door vier mensen gemaild/gebeld in twee weken tijd.
6

contact met uw medewerker was prettig

adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Zeer goed

Ik ben goed geholpen en direct ook. Ben hartstikke tevreden. Vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen om een adreswijziging door te voeren

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
3

4

Het is zeer ingewikkeld zaken doen met DTG.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Graag het mailverkeer lezen dat ik verzonden heb.
8

geod

kan sneller

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
2

Zeer teleurstellend

Gemist een factuur te betalen, doordat deze in de spam terecht kwam, daarna ook de herinnering in spam met gelijk administratieve kosten, fatsoenshalve had men even kunnen bellen of er iets is fout gegaan voordat men meteen kosten in rekening brengt. Men gaat ervan uit dat de mails zijn aangekomen zonder ook maar een ontvangst bevestiging te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Eerst eens contact opnemen met de klant en persoonlijk checken of er iets is foutgegaan.
8

Vriendelijk, geïnteresseerd, behulpzaam en daadkrachtig bij oplossen probleem.

Als bovenstaand omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

erg telleurstellend, ben dit niet gewend van DTG

Na een telefonische aankondiging dat een medewerker met een helicopterview naar mijn website ging kijken, hebben we inderdaad telefonsich contact gehad. Later bleek dat hij pas nieuw was. Nadat hij mij had geadvisserd om in het organische deel van Google beter vindbaar te zijn heb ik ingestemd met een uitbreding van het contract. De volgende dag realiseerde ik mij dat dat in het verleden zinloos bleek te zijn en dat we er daarom mee waren gestopt. Ik heb inmiddels 4 mailtjes naar verschillende afdelingen gestuurd, en slechts van 1 afdeling reactie gehad. Deze meldde dat dit niet de juiste afdeling was en dat de mail was doorgestuurd naar de juiste afdeling. Ik zou binnen 24 uur een reactie krijgen. Dit is helaas nog steeds niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? reageren
10

Het contact met de klantenservice was perfect

Duidelijk antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Website kan beter.
10

mijn klacht werd bijzonder snel afgehandeld

Indien mogelijk vind ik een live chat het meest prettig, omdat je direct antwoord krijgt op je vragen, zonder lange wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

waardeloos

ik heb geen zin om iets opnieuw uit te leggen. help schijnbaar niet bij DTG

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? meer inleven in de vraag van de klant
6

Voldoende Geholpen via Chat.

Ik wilde inloggen op Mijn DTG. Lukte niet met het wachtwoord dat ik had. Vroeg online om een nieuw wachtwoord. Kreeg de link daarvoor niet binnen. Toen contact via chat. Na 20 minuten kreeg ik toch de link binnen. 1 minuut later de link die klantenservice apart had aangemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Zorgen dat Klantenservive niet teveel nodig is.
8

snelle afhandeling van mijn opzegging

snel antwoord , met kleine persoonlijke toevoeging

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Luisterend oor en mijn probleem opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Houden zo
8

Tevreden.

Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
2

Kloten

Maakt meer kapot dan mij lief is

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Stop ermee
10

Service gesprek SEA

Op 17-09-19 11:00 was een servicegesprek gepland met Imane Salah. Na een half uur wachten heb ik gebeld met de DTG Service en via de receptie ben ik verbonden met de afdeling van haar. Zij bleek ziek te zijn. Er is via een collega een nieuwe afspraak gepland op 24-11-19 om 11:00. Na 10 minuten wachten heb ik gebeld met de DTG Service; na 15 minuten wachten ben ik verbonden met een collega van haar (Virgil Bruining) die mij adequaat heeft te woord gestaan, hiervoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Mijn advies aan DTG is om bij ziekte de agenda van de zieke persoon te laten overnemen door een collega en de klant even te berichten.
2

slecht

Ik belde naar aanleiding van een onverwacht hoge rekening na een eerder contact met de servicedesk. In dit contact is wel dat gewijzigd wat ik in mijn gegevens toen gewijzigd wilde hebben, maar helaas werd ik indirect voor dom uitgemaakt. Uw medewerker schrok ervan dat ik niet wist, dat als ik door jullie naar een andere bedrijf wordt doorverbonden, ik toch het bedrag van jullie 0900 nummer blijf betalen. Dit is blijkbaar algemene kennis en het is mijn eigen verantwoordelijkheid om dit te weten en hiernaar te handelen. De manier waarop hij me ter woord stond was zeer onprettig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? zorg dat alle medewerkers goed opgeleid zijn en geen verkeerde informatie doorgeven. Tevens zou het fijn zijn, dat ze vermelden dat als ze je doorverbinden de kosten wel door blijven lopen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.