Filters

10

Tevreden

Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? geen
10

Heel klantvriendelijk

!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
3

we hebben geen contact gehad, alleen online

We hebben al eerder een brief en mail naar jullie gestuurd en helaas tot heden niks van jullie gehoord. Daarom afgelopen vrijdag wederom naar jullie gemaild en nu ontvangen we alleen dit? Graag verzoeken we antwoord te krijgen op onze vragen en te reageren op onze brief. Miriam Lizier en Judith Stal

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Graag snel reageren op de gevraagde punten
8

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

duidelijke info gekregen

Mijn vraag over facturen en opzegtermijn werd duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

jullie hebben onterecht en rekening gestuurd niet conform wat is afgesproken

DTG blijft op agressieve klanten benaderen om abonnement af te sluiten

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? niet blijven aanhouden met verkoop van diensten als is gebleken dat er geen behoefte is
4

niet tevreden

ik zou teruggebeld worden gisteren, is niet gebeurd, en ik zou een mail ontvangen met handleiding installeren mail, is ook niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? afspraken nakomen
8

goed

Netjes geholpen Dank u

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

goed geholpen

goede uitleg van wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? geen
8

snel en vriendelijk geholpen

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? geen tip
10

Lieve mevrouw die mij keurig heeft geholpen!

Zeer goede service en keurig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
6

Informatie

Omdat onze scholen vaker benaderd worden door bedrijven die proberen er een slaatje uit te slaan zijn wij op onze hoede. Ik denk dat het goed is als jullie al eerder in het proces vermelden dat het in principe om een gratis vermelding gaat tenzij de klant iets extra's wil.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing N.v.t.
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Zie boven
8

Goed

Alles zou met een telefoontje in orde zijn oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

goed en duidelijk antwoord

Ik kreeg goed en duidelijk antwoord over De telefoon-online Gids, vooral niet betalen want het is fraude

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

Ik werd goed en snel geholpen

Voor het wijzigen van mijn gegevens en omdat inloggen niet werkte heb ik gebeld en zo mijn gegevens gewijzigd

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Deskundig en geduldig met uitleg

Werd beleefd te woord gestaan, goede oplossing geboden, geduldige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Geen
8

Prima opgelost

Positieve benadering op mijn probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
8

gelijk opgelost

goed gesprek gahad en later weer teruggebeld dat alles oke is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? is goed zo
2

Heel erg slecht

al een jaar met jullie bezig maar nog steeds mijn vraag niet opgelost. elke keer moet ik er zelf op terugkomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Afspraken nakomen Duidelijk zijn niet elke keer doorverwijzen zorgen dat je verstand van zaken hebt
10

Zeeeer prettig & klantvriendelijk 👍

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
3

matig

Zowel schriftelijk als telefonisch aan jullie doorgegeven van mailadres van [email protected] verwijderd moet worden uit jullie database. Tevergeefs, want ook deze mail komt weer op haar adres aan.... ALLE correspondentie moet via: [email protected] Verder zou er iemand contact met mij opnemen om duidelijkheid te verschaffen over het aanbod SEO dat ons gedaan is. Inhoudelijk blijken daar ineens blogs in te zitten, waar wij niet mee willen werken en ook niet van op de hoogte waren. Het pakket is kortom helemaal niet toegelicht, slechts aangeboden als een compensatie voor eerdere slecht geleverde diensten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? zie hierboven
10

Ik voelde me gehoord

De persoon die me te woord stond dacht met me mee. Mijn handelsnaam is Tantra Den Bosch. Mijn website is al jaren tantradenbosch.nl Een ander gebruikt mijn naam ook en mijn klanten wezen me erop. Zeer verwarrend, zeker omdat deze dame ook nog eens dichtbij woont, kort blond haar heeft en ongeveer dezelfde leeftijd. De man aan de lijn beloofde er aan te zullen werken en ik geloof hem. Ik geef de 'geboden oplossing' dus 4 sterren, maar het moet nog gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Prettige conversatie gehad met een meedenkend mens

De reactietijd was oke en de moeite die Uw medewerker deed om mij te helpen was meer als voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

Ik wilde geen gebruik maken van jullie diensten meer, krijg wel een factuur

Ik zou terug gebeld worden, dat is niet gebeurd. Voor mijn gevoel moest ik achter jullie aanlopen voor de credit. Ik had niets besteld dat is een verkeerde manier van werken

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
1

Erg slecht

Erg slecht, zeer slecht communicatie, doen niet wat ze zullen doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Mensen op de klantenservice laten werken die er verstand van hebben.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.