Ik vond mijn ervaring met een persoon van DTG zeer prettig.
Gewoon vervelend behandeld
Door diverse misverstanden heeft het even geduurd maar uiteindelijk, mede dankzij het afluisteren van de opnames en een accurate medewerkster, is het nu goed geregeld.
Mijn vraag beantwoord
Als bedrijf zijnde verwacht je een bepaalde service en expertise , dit was totaal niet naar mijn verwachting
Heel goed
Jordy heeft mij heel vriendelijk en persoonlijk geholpen en dacht mee met mijn probleem en kwam met de juist oplossingen.
In het kort: Beloven veel, voeren niets uit, geen vakkennis, intern moet het een rotzooitje zijn
ik probeer al enige tijd contact te krijgen met iemand omdat ik niet tevreden ben over Klantenvertellen en de google ranking van mijn website. ot op heden is het nog niet gelukt hier met iemand over te spreken die mij kon helpen
ik ben netjes te woord gestaan alleen is mij beloofd iets uit te zoeken en terug te bellen maar dat is nog steeds niet gebeurd in plaats daarvan krijg ik een aanmaning?????
Snel geholpen en een factuur van 1.5 jaar oud werd nog even snel opgestuurd. Vriendelijke mevrouw die mij te woord stond.
Ik wilde mijn gegevens wijzigen op mijn iPhone en toen dat niet lukte heb ik contact gezocht met de helpdesk.De medewerker van de helpdesk heeft toen mijn gegevens gewijzigd
Er was wat gedoe omtrent een factuur. Dat is super goed en naar tevredenheid opgelost.
Vriendelijke toon van gesprek. Duidelijke info gegeven in relatie tot mijn vraag.
ik heb zeer slechte ervaring met DTG. Het bedrijf komt de afspraken niet na, steeds weer andere personen aan de lijn. Ik vraag mij ook af of de mensen wel deskundig zijn. Kortom een waardeloze organisatie!!!!
Nvt
geen toelichting nodig, was ook niet ingewikkeld
Goed
Uitstekend te woord gestaan
Probleem met mijn webshop , zijn jullie al sinds December 2018 mee bezig ,hoe is het MOGELIJK voor een bedrijf om zo te overleven , lijkt of er niemand meer verstand van heeft! Voor mijn bedrijfje kom ik op dit moment zeer onprofessioneel & ongelovig over op mijn met name nieuwe klanten , bedankt
gebeld, netjes te woord gestaan en zou terug contact opgenomen worden. ik wacht nog steeds....
adres wijziging per mail is niet zo spannend
Iemand die met je meedenkt en ook nog even terug belt om eea toe te lichten! Zo zijn er niet veel! Klasse Met vriendelijke groet, Jolijn van Schaik Bloem & kadoshop Jolijn
Snel en oplossingsgericht geholpen.
Ontevreden over de niet de geboden oplossing! Ik mag het zelf gaan oplossen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.