.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er is direct duidelijkheid verstrekt.
Het duurde erg lang voordat ik antwoord kreeg. Antwoord was 'mijn collega neemt contact met u op' daarna kreeg ik het bericht dat mijn vraag niet te beantwoorden is en dat het probleem hopelijk de volgende dag is opgelost
Erg moeizaam
Duidelijke, constructieve, vriendelijke uitleg.
Mijn vraag was duidelijk en werd meteen actie ondernomen. kwam bij de juiste persoon terecht die verstand had van wat ze moest doen. Hier ging ze meteen mee aan de gang en zou het oplossen. Prima.
Ik heb contact gehad en later teruggebeld omdat mij toch dingen niet duidelijk waren, ik zou teruggebe;ld worden en ik had aangegegeven om dat te doen voor 26 juni omdat ik op vakantie zou gaan, is niet gebeurd en daarna wekl een rekening gestuurd , vind ik niet kloppen want ik wilde er eventueel nog vanaf als de uitleg mij niet aanstond. Ik noem dat het erdoor drukken en dat vind ik niet netjes , zo doe ik geen zaken. Ik heb ook te maken met compagnons en die wilden nog wel wat weten.
Aardige,vriendelijke en attente dame die Zoë de Sanders,een prima visitekaartje voor DTG!
Ik heb mijn abonnement met DTG op 09-07-2019 opgezegd. Ik zou van mw Jinny een mail krijgen waarin dit werd bevestigd. Deze mail heb ik niet ontvangen. 23-07 nogmaals gebeld. Mw. Z. Sanders zag dat wij wel het abonnement hadden opgezegd per 01-12-2019 maar de mail was verstuurd naar een verkeerd mailadres. Mw. Sanders zou de mail nogmaals doorsturen, maar nu naar het juiste mailadres... 24-07-2019: nog steeds geen mail ontvangen. 24-07 wederom gebeld: toevallig krijg ik mw Jinny weer aan de telefoon. Zij kijkt terug onder ons klantnummer.(60422066) De mail is gisteren echter NIET verstuurd. Wat ik gisteren echter wel kreeg binnen een half uur na mijn telefoongesprek was deze mail of ik tevreden ben over DTG. Ook deze mail is geadresseerd aan de verkeerde persoon. Mw. de Jong werkte echter wel binnen het gezondheidscentrum, maar heeft niets met onze praktijk te maken !!! Conclusie: er gaat wel veel mis bij DTG ! Met vriendelijke groet, Lidy Kneppers, HAP de Kroonsteen Beneden
Medewerker begreep mijn verhaal, heeft verzocht om e-mail te sturen. Vervolgens al meer dan een week aan het wachten op een reactie.
-
Ben netjes te woord gestaan , men zouhet gelijk uitzoeken en ons informeren ... echter geen reactie meer gehad ...
Wij vragen al maanden om de voorwaarden bij een contract dat wij destijds zijn aangegaan. De betreffende servicemedewerkers snappen maar niet wat de bedoeling is: laat nou de kleine lettertjes van het contract van destijds zien, dan snappen wij het ook weer. Die komen maar niet en intussen worden wij daar wel aan gehouden. Het enige dat de klantenservice levert: de opdrachtbevestiging van de te vermelden gegevens in de gedrukte telefoongids. Maar het gaat ons om de voorwaarden. Voorwaarden waarnaar verwezen wordt en waar je als klant mee akkoord bent gegaan. DTG: hoe moeilijk kan het zijn??!!
Ongelooflijk slechte service gehad voor een periode van meer dan een jaar. Gebeld, contact gevraagd, aanpassingen gevraagd, contract gevraagd. Uiteindelijk een dik dossier DTG in mijn werkmap. Dat het nu eindelijk, na 17 maanden, positief is afgerond, is zeker niet aan uw bedrijf en service afdeling gelegen. Een dikke pluim voor Marleen Troost en Marc Lamers, die zich wel zijn gaan bekommeren om onze situatie en de moeite hebben willen nemen om het op te pakken en de situatie zo snel en goed mogelijk hebben willen oplossen en ook hebben opgelost. Ik hoop dat mijn geschade vertrouwen in DTG niet nog eens beproefd zal worden. Onderstaande beoordelingen zijn beoordeling voor DTG, geen persoonlijke beoordelingen voor Marleen of Marc.
Had een vraag over klanten vertellen. Netjes mijn vragen beantwoord en tips doorgenomen mbt de update.
Moet lang wachten aan de telefoon op antwoord 10 minuten erg lang of klant terug bellen klantvriendelijker
ik heb nog geen oplossing gekregen
Ik ben heel correct geholpen en er werd heel goed met mij mee gedacht.
Geen terugkoppeling ontvangen van de accountmanager.
Goed en adequaat geregeld/afgehandeld
Zoeken naar een oplossing voor het inlog probleem. Was landelijk.... Dtg komt terg bel afspraken na
nvt
medewerker is erg correct aan de telefoon en behulpzaam bij het beantwoorden van de gestelde vragen.
Zeer goed geholpen
goede toon, goed geholpen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.