Filters

2

Slecht

DIV x gevraagd over contract blijkt verlopen te zijn Word gebeld kan niet opnemen bel terug dan moet je klantnummer hebben anders helpen we je niet zeg bel mij dan dan krijg je juiste persoon aan lijn en dan is goed dan krijg je juiste persoon lijn nee dat doe we niet en wird daarna niet meer gebeld Slechte service

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Vroeger kwam altijd iemand of contact persoon alles nu onpersoonlijn
9

Prima!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
5

Ik voel me een nummer

DTG is een grote organisatie en je voelt je daarom altijd een nummer. Ik vind de 'behandeling' erg standaard in verhouding met de kosten die je ervoor betaalt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Bevestiging is zo'n onduidelijk document! Niet te doen. After sales kan veel beter.
4

Jammer

Ik ben geïnteresseerd in 1 van jullie producten en ik zou een mail ontvangen met meer info. Helaas dit is niet gebeurd. Dit bevestigt eerdere ervaringen met DTG.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Kom gewoon je afspraken na.
7

Vriendelijk en behulpzaam

Mevrouw Zoie de Sander heeft mij goed geholpen. Met vriendelijke groet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Geen
7

als er eindelijk contact wordt opgenomen is deze heel goed

Helaas na 2 wijzigingsformulieren ingevuld te hebben en 2 mails gestuurd te hebben kreeg ik nog steeds geen reactie. Via de chat op de site werd ik wel direct geholpen en de volgende dag ook keurig netjes terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? sneller reageren op mails en wijzigingsformulieren
9

goede service

prima telefoongesprek gehad. werd keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

fijn en behulpzaam

snel tot een oplossing gekomen met vriendelijke beleefde hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

Zie hieronder

Vriendelijke meneer en zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? .?
8

Tevreden

Er werd goed geluisterd en het eind resultaat is bevredigend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
9

prima

Goede service, de juiste oplossing, snel resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? ga zo door
10

Normaal bedrijf met normale mensen; Trendsetters.

Zéér vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Dat is tussen mij en DTG bv
1

slecht

eerst sales op mn dak dan pas gratis gegevens wijzigen hoort andersom ook lastig gratis gegevens aan te passen niet direct zichtbaar omslachtige formulieren invullen en worden blijkbaar extra gecheckt? onnodig omdat alleen eigenaar het kan wijzigen ook slome website, hangt nu op een ogenblik geduld..

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? zie reactie
2

Ik heb geen contact gehad.

Ik heb geen contact gehad. Wacht nog steeds op een telefoontje van de accounmanager.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Contact opnemen volgens afspraak.
6

prima geholpen

Prima geholpen op de chat, en snel gebeld daarna. Wel vreemd dat de mail die ik krijg om het contact te beoordelen gericht is aan mevrouw Zuiderwijk... die werkt hier al 10 jaar niet meer... graag wijzigen in mevrouw Van Dijke of communicatieafdeling, want ik reageer niet alleen, kan ook een collega zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? nog meer zelf aan kunnen passen in eigen account
10

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Ga zo door, prima bezig
9

Uitstekend

Netjes geholpen en geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
5

Vriendelijk maar helaas is er nog geen oplossing

Onlangs klant geworden en het hele kennismakingstraject is goed verlopen. Echter verloopt het daarna wat minder goed gezien wij niet kunnen inloggen in Mijn DTG. Dit probleem een aantal keren voorgelegd maar tot op heden is dat probleem nog niet verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Het zou fijn zijn om statusupdates te ontvangen, die krijgen we nu niet
4

Moeilijk bereikbaar en niet eenduidig

Slecht telefonisch bereikbaar, moest erg lang wachten. Ik kreeg online ander advies dan telefonisch!

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? eenduidig en bereikbaarheid
5

verkeerde volgorde zie hier onder

Misschien is het handig als je eerst me vraag terug mailt voor je vraagt hoe het telefonisch contact was? kleinigheidje maar hoor beetje raar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? zie hier boven
7

Vriendelijke man, uiteindelijk goed opgelost.

Toen het bandje begon op te nemen, kreeg ik alsnog het middelste pakket aangeboden. Dit heb ik tijdig kunnen corrigeren naar het basispakket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Beter luisteren wat klant zegt
1

DTG is een op geldbelust bedrijf dat geen rekening houd met de klant

Na een jaren lang klant te zijn geweest en heel veel geld te hebben betaald voor een dienst waar je eigenlijk niks aan hebt, willen ze niet eens de hand in eigen boezem steken en zeggen dat er iets mis is gegaan en het contract ontbinden zoals mondeling afgesproken. Ze gaan niet mee met hun tijd en vragen om een brief om je contract op te zeggen terwijl ze zelf wel al hun facturen wel digitaal kunnen versturen. Ben zeer ontevreden en zal iedereen afraden om met dtg in zee te gaan en schroom mij dan niet om dit ook op social media te delen waar het maar kan. Immers ga ik wel met de tijd mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Geboden oplossing
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.
10

Fantastisch en geduldig

Nou ik was in de eerste instantie teleurgesteld, daarna boos omdat ik vond niet eerlijk dat al mijn gegevens verkeerd zijn ingevoerd. Zelf mijn email is fout. Daarna met de snelle en goeie oplossing/advies van uw medewerker was ik blij met de resultaten. Ik ben moeilijk telefonisch te bereiken, en daarom heeft deze hele situatie ontstaan. Bedankt🙏

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Deskundigheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Appen of mailen als iemand telefonisch onbereikbaar is
6

Geen goede service

De medewerker die wij nodig hadden was niet aanwezig en er was geen andere medewerker voorhanden. We moesten nog maar een keer terugbellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? N.v.t.
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? Zorgen voor voldoende gekwalificeerd personeel
8

Prima

Keurig geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Geboden oplossing
  • Wat heeft de meeste invloed op uw tevredenheid? Klantvriendelijkheid
  • Welke opmerkingen of tips heeft u hoe DTG haar klantenservice kan verbeteren? N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.