DIV x gevraagd over contract blijkt verlopen te zijn Word gebeld kan niet opnemen bel terug dan moet je klantnummer hebben anders helpen we je niet zeg bel mij dan dan krijg je juiste persoon aan lijn en dan is goed dan krijg je juiste persoon lijn nee dat doe we niet en wird daarna niet meer gebeld Slechte service
Zeer vriendelijk en behulpzaam
DTG is een grote organisatie en je voelt je daarom altijd een nummer. Ik vind de 'behandeling' erg standaard in verhouding met de kosten die je ervoor betaalt.
Ik ben geïnteresseerd in 1 van jullie producten en ik zou een mail ontvangen met meer info. Helaas dit is niet gebeurd. Dit bevestigt eerdere ervaringen met DTG.
Mevrouw Zoie de Sander heeft mij goed geholpen. Met vriendelijke groet.
Helaas na 2 wijzigingsformulieren ingevuld te hebben en 2 mails gestuurd te hebben kreeg ik nog steeds geen reactie. Via de chat op de site werd ik wel direct geholpen en de volgende dag ook keurig netjes terug gebeld.
prima telefoongesprek gehad. werd keurig geholpen.
snel tot een oplossing gekomen met vriendelijke beleefde hulp
Vriendelijke meneer en zeer behulpzaam
Er werd goed geluisterd en het eind resultaat is bevredigend.
Goede service, de juiste oplossing, snel resultaat!
Zéér vakkundig.
eerst sales op mn dak dan pas gratis gegevens wijzigen hoort andersom ook lastig gratis gegevens aan te passen niet direct zichtbaar omslachtige formulieren invullen en worden blijkbaar extra gecheckt? onnodig omdat alleen eigenaar het kan wijzigen ook slome website, hangt nu op een ogenblik geduld..
Ik heb geen contact gehad. Wacht nog steeds op een telefoontje van de accounmanager.
Prima geholpen op de chat, en snel gebeld daarna. Wel vreemd dat de mail die ik krijg om het contact te beoordelen gericht is aan mevrouw Zuiderwijk... die werkt hier al 10 jaar niet meer... graag wijzigen in mevrouw Van Dijke of communicatieafdeling, want ik reageer niet alleen, kan ook een collega zijn.
Goede service en vriendelijk personeel
Netjes geholpen en geïnformeerd
Onlangs klant geworden en het hele kennismakingstraject is goed verlopen. Echter verloopt het daarna wat minder goed gezien wij niet kunnen inloggen in Mijn DTG. Dit probleem een aantal keren voorgelegd maar tot op heden is dat probleem nog niet verholpen.
Slecht telefonisch bereikbaar, moest erg lang wachten. Ik kreeg online ander advies dan telefonisch!
Misschien is het handig als je eerst me vraag terug mailt voor je vraagt hoe het telefonisch contact was? kleinigheidje maar hoor beetje raar.
Toen het bandje begon op te nemen, kreeg ik alsnog het middelste pakket aangeboden. Dit heb ik tijdig kunnen corrigeren naar het basispakket.
Na een jaren lang klant te zijn geweest en heel veel geld te hebben betaald voor een dienst waar je eigenlijk niks aan hebt, willen ze niet eens de hand in eigen boezem steken en zeggen dat er iets mis is gegaan en het contract ontbinden zoals mondeling afgesproken. Ze gaan niet mee met hun tijd en vragen om een brief om je contract op te zeggen terwijl ze zelf wel al hun facturen wel digitaal kunnen versturen. Ben zeer ontevreden en zal iedereen afraden om met dtg in zee te gaan en schroom mij dan niet om dit ook op social media te delen waar het maar kan. Immers ga ik wel met de tijd mee.
Nou ik was in de eerste instantie teleurgesteld, daarna boos omdat ik vond niet eerlijk dat al mijn gegevens verkeerd zijn ingevoerd. Zelf mijn email is fout. Daarna met de snelle en goeie oplossing/advies van uw medewerker was ik blij met de resultaten. Ik ben moeilijk telefonisch te bereiken, en daarom heeft deze hele situatie ontstaan. Bedankt🙏
De medewerker die wij nodig hadden was niet aanwezig en er was geen andere medewerker voorhanden. We moesten nog maar een keer terugbellen.
Keurig geholpen,
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.