Snel, efficient en vriendelijk.

Na het plaatsen van mijn afhaalverzoek werd ik al snel gebeld door de altijd vriendelijke chauffeur. Hij werkt snel, schoon en efficient, maar niet gehaast. De factuur en begeleidingsbrieven volgden snel. Kon ik weer door met mijn werk.

Ze werken schoon, netjes en vlot

Wij zijn altijd zeer tevreden over de dienstverlening van Wubben. Ze werken schoon, netjes en vlot. En vaak is er ook nog wel even tijd voor een kop koffie. Mooi werk!

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Afspraak snel in de planning gezet

chauffeur had zich telefonisch gemeld om door te geven hoe laat hij er zou zijn. werken netjes en snel.

vakkundig en correct

Goed en vriendelijk geholpen

Goed geregeld

Het is goed geregeld

uitstekende service

Snel en vriendelijk geholpen. Alles wordt netjes afgehandeld.

Snelle service

In het laatste geval werd ik snel geholpen met de oplossing voor het feit dat ik nog niet in kon loggen in de portal. Telefonisch de opdracht voor afhalen van afvalolie gedaan, dit werd de volgende dag al opgehaald.

Correct en netjes

Firma Wubben is bij ons al jaren bekend en regelt hun werkzaamheden zoals het hoort, correct en goed. Ga zo door.

Correcte en snelle service

Vriendelijke chauffeur en goede communicatie met zowel de klantenservice als de chauffeur!

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Snel,betaalbaar, vriendelijk, kortom Super!

We waren zelf laat met een afzuigwagen aanvragen, des al niettemin, Hebben we van jullie een snelle correcte prijs ontvangen. Na akkoord prijs, hebben jullie snel geschakeld om ons project zorgvuldig af te kunnen wikkelen.

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Prima serviceverlening, de prijs had ik wat beter verwacht.

Prima informatie vooraf, het was helder wat we verwachten konden en dat kwam ook uit. Het afhalen daarna is snel gegaan en de formaliteiten zijn prima in orde! De prijs viel ons iets tegen, die hadden we beter verwacht, gezien eerdere ervaringen met Wubben.

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? Scherpere tarieven

Curaat en netjes

Wij doen al jaren zaken met Wubben Handelsmij B.V. met betrekking tot het afvoeren van boorolie. Na een belletje wordt een transport ingepland en uitgevoerd.

Ik vind het perfect

De chauffeur heeft zijn werk prima gedaan, nette man

super geregeld en mensen zijn zeer behulpzaam

Ik had behoorlijk veel oude olie staan en Wubben heeft het keurig opgehaald, zeer behulpzame chauffeur die behulpzaam was.

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Keurig te woord gestaan en correct geholpen

Vriendelijke chauffeur die goed meewerkt met het ophalen van de olie

• Hoe ervaart u de uitvoering van onze werkzaamheden?
  • Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? Datum afspreken waneer iets wordt opgehaald

Goede service en komen afspraken na

Vriendelijk te woord gestaan en komen afspraken na.

perfect geregeld

makkelijk telefonisch aan te melden vriendelijk en goed geholpen Vriendelijke chaufeurs.

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

een mail en het word geregeld

Van Wubben, ze doen wat ze zeggen een mail is voldoende voor een complete afhandeling van onze oliehoudende afval stroom.

Goed nette service.

Kort contact gehad over het af te voeren product. Daarna een bevestiging gehad en een aantal dagen later is het afgevoerd. Snelle mailing betreffende vrachtbrief afvoer en in dit geval het te ontvangen bedrag.

Goede communicatie met kantoor en chauffeur. Alles netjes opgehaald.

Ik ben erg tevreden!

Jullie hebben je erg netjes aan de afspraken gehouden en de Chauffeur die hier al meerdere malen geweest is is echt een top vent! hij is netjes beleeft en werk echt keurig. Wees zuinig op zon medewerker!

makkelijke en snel en goed koop geregeld

top geregeld

Snel en vriendelijk.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan bij het aanmelden van af te voeren olie. Afvoeren gaat vlot, vriendelijke medewerker. Begeleidingsbrief en (credit) faktuur volgen per mail.

• Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

fijn bedrijf werken netjes geen omkijken naar olie afvalstromen

nooit geen omkijken naar afvoer afgewerkte olie komen automatisch langs een paar keer per jaar, tank heeft nooit te vol gezeten. chauffeur werkt netjes nooit geen geknoei ,maaak je ok wel eens anders mee. ga zo door ook met afvoeren van filters nooit geen klachten zodra ik bel of mail dat er een aantal vaten vol zijn komen ze snel langs om het op te halen.

geen communicatie

Jullie kwamen 13 dagen na mijn order, tussen kerst en oud en nieuw. Ik was toevallig bij mijn loods. Maar het zou erg fijn zijn als jullie de dag voor jullie komen even een berichtje sturen. ( mail / sms )

Tussenriemer 21

4705RT Roosendaal

Over AVISTA OIL B.V.

AVISTA OIL B.V. is marktleider in duurzaam verwerken van afgewerkte olie. AVISTA OIL B.V. is al ruim 65 jaar specialist en marktleider in het duurzaam en milieuverantwoord inzamelen en recyclen van afgewerkte olie en andere oliehoudende afvalstromen. Onze moedermaatschappij AVISTA OIL is wereldwijd een toonaangevende speler in upcycling van afgewerkte olie. Onze kracht: De kracht van AVISTA OIL B.V.: wij, staan voor kwaliteit, snelheid, flexibiliteit, duurzaamheid en duidelijkheid. Wubben speelt snel en adequaat in op elke situatie en bewijst iedere dag weer dat snelle service mogelijk is. AVISTA OIL B.V. ontzorgt u op het gebied van al uw afgewerkte oliestromen en andere oliehoudende afvalstromen zoals boorolie, oliefilters of andere olie gerelateerde afvalstromen.