Correcte afwerking zonder lange wachttijd

Correct bedrijf aan telefoon en chauffeur

Ozon komt altijd netjes op tijd en hanteerd acceptabele prijzen

Wanneer wij bellen wordt binnen de kortste keren de afgewerkte olie opgehaald.

top

goede service.. altijd op tijd

Accuraat, snel en vakkundig

Ozon is er snel als ik bel, werken professioneel en zijn klantvriendelijk. Top bedrijf!

Goede service en denkt mee!

Wanneer ik een opdracht plaats gaat het 9 van de 10 keer goed!!

Prima, vaste contactpersonen, weten wat ze moeten doen!

Prima, vaste contactpersonen, weten wat ze moeten doen!

top service

vlugge lediging en correcte facturen

gewldig

Wij hoeven er weinig aan te doen de vaste chauffeur houdt zelf bij wanneer hij moet komen voor de afvoer. Snelle en korte communiecatie lijnen,daar houden wij van.

Wij doen al jaren naar tevredenheid zaken met Ozon. Afspraken worden netjes nagekomen.

Altijd netjes volgens afspraak

Meedenkende chauffeur werkt netjes!

prima service en verwerking.

Compleet

Goede snelheid

Altijd erg snel

Snelle reactie

Nadat ik via de website een opdracht heb doorgegeven, stonden ze binnen 3 dagen op de stoep! prima service.

Erg vriendelijk

Altijd vriendelijk en verder prima geholpen.

Professioneel

En verder snel en goed geholpen. Altijd goede humor van de chauffeur die bij ons komt Met zijn mooie wagen!

Goede service en klantvriendelijkheid

De chauffeur doet altijd keurig zijn werk en wij zijn al jaren tevreden.

Altijd erg vriendelijk

Ook deze keer weer goed en snel geholpen.

• Hoe ervaart u de uitvoering van onze werkzaamheden?
  • Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Afspraak is nog altijd afspraak

Een ouderwets bedrijf met een moderne aanpak waar afspraak nog altijd afspraak is, dat vind ik erg fijn. De dienstverlening zou mijn inziens wel wat uitgebreid mogen worden.

• Hoe ervaart u de uitvoering van onze werkzaamheden?
  • Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? Uitbreiding dienstverlening zou prettig zijn.

Zoals altijd zeer netjes geholpen.

Wij doen al jaren zaken met Wubben en dit gaat eigenlijk altijd vlekkeloos.

• Hoe ervaart u de uitvoering van onze werkzaamheden?
  • Wat zouden wij voor u kunnen verbeteren? N.v.t.

Tussenriemer 21

4705RT Roosendaal

Over AVISTA OIL B.V.

AVISTA OIL B.V. is marktleider in duurzaam verwerken van afgewerkte olie. AVISTA OIL B.V. is al ruim 65 jaar specialist en marktleider in het duurzaam en milieuverantwoord inzamelen en recyclen van afgewerkte olie en andere oliehoudende afvalstromen. Onze moedermaatschappij AVISTA OIL is wereldwijd een toonaangevende speler in upcycling van afgewerkte olie. Onze kracht: De kracht van AVISTA OIL B.V.: wij, staan voor kwaliteit, snelheid, flexibiliteit, duurzaamheid en duidelijkheid. Wubben speelt snel en adequaat in op elke situatie en bewijst iedere dag weer dat snelle service mogelijk is. AVISTA OIL B.V. ontzorgt u op het gebied van al uw afgewerkte oliestromen en andere oliehoudende afvalstromen zoals boorolie, oliefilters of andere olie gerelateerde afvalstromen.